![]() |
grappige quotes!
heeft iemand grappige quotes om iemand te emailen??!!
voorbeelden zijn: ..............@hotmail.com wil uit de ballenbak worden opgehaald dorpsgek gevraagd, jij voldoet aan de eisen dorp heeft gebeld, ze willen hun idioot terug heb jij er nog meer? kwil namelijk iemand "kloten" |
"Iemand die andere mensen quote is een mislukkeling"
-- Dhr. J van der Berg |
<ripper> klono, methadone, restoril, inderal, weed, kb
|
Heb niet echt quotes, maar met google vind je ze zeker.
|
Citaat:
|
voila
ja, ik verveelde me ;) |
<p-chez> dat is onvermeidelijk
|
http://www.rendo.dekooi.nl/~eisen/sc...druk_maken.txt <=niet echt quotes maarja
|
Et zijn niet jouw soort quotes denk ik, maar Godfried Bomans heeft wat geniale uitspraken.., zie mijn sig:D
|
Citaat:
--gn id |
"For it shall be so, that in random games, luck shall come to you 50% of the times, no more, no less, it shall come to you, 40% it will come to you only if 60% it comes to you after. Fiat Alea ! Said the Lord. And he saw that it was fair."
(iemand op het Civfanaticsforum) |
Citaat:
kattig meisje :o |
<Koen> ja en als je nu je smoel niet houdt ga je 't meemaken ook
<OLIFANTMAN> alles oke hiero <redpower> en in #/list is ook niemand online |
Zie m'n sig :)
|
Gebruik deze knopjes om vBcode toe te voegen
|
Fokke en Sukke bekijken dia's uit India:
"Jeetje, dat die kleuter die schoen zo snel in elkaar weet te zetten!' "Nou, en ons neefje kan zn veters nog niet eens strikken. " |
A day without sunshine is like, well, night.
|
dit was net zon cool topic
|
Citaat:
Fokke en Sukke zijn blij met hun Pentium IV: "Wauw! Zo snel is Windows nog nooit vastgelopen!" Fokke en Sukke is gewoon gaaf. *steekt duim op* |
Zeemeeuwenmanagement: luid krijsend komen binnenvliegen, de hele boel
onderschijten en weer wegvliegen (hele afdelingen verward achterlatend). -onbekend- |
"If the lady says you have to put de tassie in de kluissie, den you have to put de tassie in de kluissie"
:confused: - Onze filiaalmanager die erbij geroepen was om een klant uit te leggen dat er geen tassen mee naar binnenmochten - |
Citaat:
lijkt wel op ahold.... :D |
1 of andere tv kok: 'ja kijk, deze taart heeft dus een hoog fuck you gehalte' :D
|
|
Citaat:
|
will you fuck me if the earth has just 5 minutes left? :o
jay (van jay en silent bob) in de film dogma |
Lekker groot: http://www.loesje.nl/goudvanoud/001.gif
|
Citaat:
Liep ie weg, zegt ie: "Goh, wat ben ik blij dat 't geen duitsers waren." *lag onder de balie van 't lachen* :o |
Citaat:
|
<Girl> flem ben jij een kinderlokker?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |