Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Oma overvallen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431676)

DaDude 12-02-2003 17:25

Oma overvallen

mn is oma overvallen (83 jaar)

Ze heeft een snoepwinkeltje in Blerick
Het afgelopen jaar:

-Is een ruit ingegooid
-Spiegels van auto's kapotgetrapt
-Oma beroofd en neergeknuppeld (vandaag)

Waar gaat het naartoe

sorry ik wist niet waar dit moest verplaats maar
maar dit moest er ff uit :(

Onze Zoon 12-02-2003 17:30

je taal gebruik staat me niet aan.

En bezuinigen op politie betekent alleen dat ze mensen die eigenlijk geen meerwaarde op een hoge functie hebben taktischer wordt ingezet waardoor aangifte endergelijke makelijker kunnen worden gemaakt.

DaDude 12-02-2003 17:35

sorry kheb het aangepast

Isa 12-02-2003 17:35

Citaat:

Pibbo schreef:
je taal gebruik staat me niet aan.

sommige mensen hebben meer dan alleen een rationele geest,sommige mensen zoals Dadude hebben ook nog eens emoties. E-M-O-T-I-E-S.
Citaat:

En bezuinigen op politie betekent alleen dat ze mensen die eigenlijk geen meerwaarde op een hoge functie hebben taktischer wordt ingezet waardoor aangifte endergelijke makelijker kunnen worden gemaakt. [/B]
aha.

Onze Zoon 12-02-2003 17:39

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
sommige mensen hebben meer dan alleen een rationele geest,sommige mensen zoals Dadude hebben ook nog eens emoties. E-M-O-T-I-E-S.

daar moet ik je gelijk ingeven alleen staat me gvd niet aan ik vind het eigenlijk onfatsoenlijk. Kut op shit gaat wel maar dat niet.

DaDude 12-02-2003 17:40

Citaat:

Pibbo schreef:
daar moet ik je gelijk ingeven alleen staat me gvd niet aan ik vind het eigenlijk onfatsoenlijk. Kut op shit gaat wel maar dat niet.
wat ik ook onfatsoenlijk vind is je signature maar ff ontopic plz

bedankt Kenny McCormick

Edit: mn oom belde net op, ze zijn naar de EHBO want mn oma was geslagen en gevallen op haar hoofd :(

Isa 12-02-2003 17:51

waar woon je eigenlijk? is meerssen een buitenlandse of criminele of armoedige of watdanook buurt?

DaDude 12-02-2003 18:07

Meerssen( Bij Maastricht) is nooit wat gebeurt maar Blerick (bij Venlo) das pas crimineel (wat ik heb meegemaakt) en in Blerick woont mn oma maar ze is weer terug uit het ziekenhuis, politie is nu bezig met een buurtonderzoek, kben eens benieuwd

Nate 12-02-2003 18:08

Dit is natuurlijk heel vervelend voor je Oma en voor jou, maar helaas gebeuren dit soort dingen nou eenmaal.

LoeLoe 12-02-2003 18:12

Citaat:

DaDude schreef:
Meerssen( Bij Maastricht) is nooit wat gebeurt maar Blerick (bij Venlo) das pas crimineel (wat ik heb meegemaakt) en in Blerick woont mn oma maar ze is weer terug uit het ziekenhuis, politie is nu bezig met een buurtonderzoek, kben eens benieuwd
Jah er gebeuren mij de laatste tijd ook veel te veel gekke dingen in Blerick/Venlo en ik werk er :(

Ik durf daar overdag tegenwoordig nauwelijks de straat meer op omdat het voor het station en in de stad bezaaid is met zwervers en verslaafden die dan om geld komen zeuren. Of dat je bij een bank wil gaan pinnen (binnen wel te verstaan) en dat ze dan bij de trap die je dan naar binnen leidt staan te wachten en je mag er van hen aklleen door als je ze geld geeft.

Echt eng en het word alleen maar erger vrees ik :(

Veel sterkte met je oma

Atje85 12-02-2003 18:48

Venlo en omgeving zitten de internationale criminele groepen :/

Echt eng daar :eek:

sexylexy 12-02-2003 18:48

echt abnormaal, tegen een oud mens van 83!!

neem dan een snoepwinkel met net zoveel en net zulke oude mensen als zij!!

echt erg vindt ik het en veel sterkte met je oma.

theone87nl 13-02-2003 16:32

Citaat:

DaDude schreef:
mn is oma overvallen (83 jaar)

Ze heeft een snoepwinkeltje in Blerick
Het afgelopen jaar:

-Is een ruit ingegooid
-Spiegels van auto's kapotgetrapt
-Oma beroofd en neergeknuppeld (vandaag)

Waar gaat het naartoe

sorry ik wist niet waar dit moest verplaats maar
maar dit moest er ff uit :(

turken of marrokanen zijn de daders.... doen altijd dat soort laffe dingen!

Joostje 13-02-2003 16:52

Citaat:

theone87nl schreef:
natuurlijk!

G-Lo 13-02-2003 17:22

Citaat:

theone87nl schreef:
hey, val eens dood wil je?

Havock 13-02-2003 17:27

Citaat:

Pibbo schreef:
uhwuhuhuh.

kom dan niet te dicht bij mij als er iets misgaat :p

Atje85 13-02-2003 18:15

Citaat:

Glow schreef:
hey, val eens dood wil je?
(y)

BARON 13-02-2003 18:48

Citaat:

theone87nl schreef:
daar durf ik ook wel een paar honderd euro op te verwedden :D

autodropje 13-02-2003 20:10

er worden wel meer overvallen gepleegd dus niet echt een actualiteit.

A&N --> De Kantine

Thomas 13-02-2003 20:41

Oh geweldig, verplaats het maar weer naar DK. :p

Ja, helaas gebeuren die dingen. ;)

p-chez 13-02-2003 20:58

Hm, wat een lame actie van die overvaller (n)

Offtopic: God, wat lul je weer dom, Pibbo :rolleyes:

A* 13-02-2003 23:15

Citaat:

theone87nl schreef:
Muwaha:o

138 14-02-2003 00:05

Citaat:

theone87nl schreef:

Vooroordelen je hoort ze velen ofso zou raymzter zeggen :|

de communiceerbeer 14-02-2003 01:40

wat een smerige streek

stout! 14-02-2003 07:32

Citaat:

Nate schreef:
Dit is natuurlijk heel vervelend voor je Oma en voor jou, maar helaas gebeuren dit soort dingen nou eenmaal.
Dus we moeten het maar accepteren:(? Ik kan dat niet.

Mr.Oizo 14-02-2003 12:14

Citaat:

DaDude schreef:
Meerssen( Bij Maastricht) is nooit wat gebeurt
Kheb van een vriend gehoord dat Meerssen-West ook niet zo'n fijne buurt is, schijnt ook wat rond te lopen daar (n) ... mja ik bedoel hanggroepjongeren en zo... niet dat ik daar iets tegen heb maar in zo'n buurt is de kans dat iets uit de hand loopt wel groter dan in buurten waar dat soort jongeren niet/minder rondlopen.

Tjaja, tis allemaal wat ja... het gaat echt allemaal de verkeerde kant op :( ...en zal ik je wat vertellen: het wordt nog allemaal erger! Want ik denk dat de meeste "criminelen" in Nederland in de leeftijdsgroep 15 tot 35 jaar zitten, onder anderen dus de jeugd, die nota bene de TOEKOMST moet zijn in Nederland. Maar als er onder deze groep zo veel slechte personen rondlopen, wat moet het later dan opbrengen, dan is het nog een grotere zooi. (n)

Veel sterkte.

DaDude 14-02-2003 13:59

Bedankt iedereen, het stond ook in de krant, alles gaat goed met haar en ze gaat er mee door (met het winkeltje dan) ze hebben de daders bijna, het waren geen turken (alhoewel het toenze de vorige 4 keer overvallen was wel turken waren) maar het zijn krakers van de huizen die achter het winkeltje leeg staan.

Meerssen-West ook crimi ---> klopt wel een beetje maar ze doen niks ze staan dr wat, ik kom er niet vaak

MissCzechMeOut 15-02-2003 00:18

lullig, maar it could happen to any one.

Atje85 15-02-2003 00:34

Citaat:

DaDude schreef:
maar het zijn krakers van de huizen die achter het winkeltje leeg staan.

nederlanders ?

rockyj 15-02-2003 01:36

Citaat:

Atje85 schreef:
nederlanders ?
nee ik was het niet

qghp 15-02-2003 10:57

laffe actie (n)

Dminor 15-02-2003 12:58

Citaat:

de communiceerbeer schreef:
wat een smerige streek

Atje85 15-02-2003 13:06

Citaat:

rockyj schreef:
nee ik was het niet

ik dacht van wel

Quiana 15-02-2003 13:11

:\

kHebTrekInWatLekkers 15-02-2003 13:15

Dit is een mededeling... Slotje :rolleyes:

KissMyJackass 15-02-2003 14:12

Citaat:

theone87nl schreef:
:rolleyes:

zino 18-02-2003 07:37

F*CKING KLOOOTUH zoals het er tegenwoordig aan toe gaat .

maar als ik een misdadiger zou zijn zou ik ook wel de zwakkere onder het volk pakken , nou in dit geval is het deze ONDERNEEMSTER van 83 jaar

ik zal het niet geod praten maar als je op deze leeftijd bent en bijvoorbeelt in een winkel staat waar geld aanwezig is , nou dan is de gedachte bij foute mensen al heel snel gemaakt dnek ik

nou ik hoop dat het minder wordt " ze moeten gwn veel strenger worden in nederland , en doodstraf gwn invoeren " vooral voor de allochtone misdadigers , die zijn hier eik mar tegast en dan nog besteelen ook nog terwijl ze een uitkering kunne krijgen "dat gaat mijn tever "

mahjahhhh nix aan tedoien

suc6 haleeeej

Slither 18-02-2003 09:06

Citaat:

Kenny McCormick schreef:

aha.

En E-M-O-T-I-E-S dien je tot op zekere hoogte in bedwang te houden, anders is de kans groot dat je kwetsend bezig bent. K-W-E-T-S-E-N-D.

nare man 18-02-2003 09:52

En emoties hebben de mensheid nog nooit verder geholpen. Als we emoties een grote(re) plaats in het strafrecht zouden geven, zouden we dat hele strafrecht beter meteen kunnen afschaffen en eigenrichting toestaan.

Maurice 18-02-2003 09:53

Citaat:

nare man schreef:
En emoties hebben de mensheid nog nooit verder geholpen. Als we emoties een grote(re) plaats in het strafrecht zouden geven, zouden we dat hele strafrecht beter meteen kunnen afschaffen en eigenrichting toestaan.

murwari 18-02-2003 14:42

gossie :eek:

eXcess 18-02-2003 18:13

Citaat:

Slither schreef:
En E-M-O-T-I-E-S dien je tot op zekere hoogte in bedwang te houden, anders is de kans groot dat je kwetsend bezig bent. K-W-E-T-S-E-N-D.
B-O-E-I-E :rolleyes:

Die gast zijn oma is gemept.. en dan komt die Pibbo nog aan dat ie op zijn taal moet letten ook :rolleyes:

Boogie 18-02-2003 19:06

Citaat:

nare man schreef:
Dat is een goeie conclusie.

thunder110 18-02-2003 19:11

Citaat:

Slither schreef:
Welnee, emoties dien je helemaal niet in bedwang te houden. En vrijwel elke expressie van woede kan je zien als kwetsend.

Ontopic: belachelijk zeg, dat er iemand is die een 83jarige vrouw neer kan knuppelen.

Evangelion 18-02-2003 20:03

Citaat:

Christen schreef:
mag ik je erop wijzen dat het het menselijke gevoelsmatige onderscheid is tussen goed en kwaad dat dingen zoals straf en beloning heeft uitgevonden, niet ons verstand?
Voor het eerst ben ik het eens (zij het deels) eens met Christen.

The Crash Bash 18-02-2003 20:10

Nee maar ik vind ook wel het zijn meestal van die vreemdelingen die die dingen in onze landen uithalen. :mad:
Word ik zo pissed van al de turken bij ons op school doen altijd hetzelfde tegen iedereen ze hebben nooit respect voor de leerkrachten en ons en denken dat ze de baas zijn.
Is dat dan niet normaal dat niemand hen nog moet? :mad:
Dat ze dat in hun moslim landen gaan doen denk ik dan.
Als je ooit zo van die dingen hebt meegemaakt dan denk je ook zoals mij. :( (n)

thunder110 18-02-2003 20:13

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Nee maar ik vind ook wel het zijn meestal van die vreemdelingen die die dingen in onze landen uithalen. :mad:
Word ik zo pissed van al de turken bij ons op school doen altijd hetzelfde tegen iedereen ze hebben nooit respect voor de leerkrachten en ons en denken dat ze de baas zijn.
Is dat dan niet normaal dat niemand hen nog moet? :mad:
Dat ze dat in hun moslim landen gaan doen denk ik dan.
Als je ooit zo van die dingen hebt meegemaakt dan denk je ook zoals mij. :( (n)

Ik heb vaak zat zulke dingen meegemaakt. Maar ik denk alsnog niet zoals jij (daar gáát het trouwens helemaal niet over in dit topic).

Wat een kortzichtige reactie, zeg. Ik geef toe dat Nederland een probleem heeft, maar door zulke uitlatingen wordt de kloof tussen autochtonen en allochtonen alleen maar groter.

The Crash Bash 18-02-2003 20:16

Citaat:

thunder110 schreef:
Ik heb vaak zat zulke dingen meegemaakt. Maar ik denk alsnog niet zoals jij (daar gáát het trouwens helemaal niet over in dit topic).

Wat een kortzichtige reactie, zeg. Ik geef toe dat Nederland een probleem heeft, maar door zulke uitlatingen wordt de kloof tussen autochtonen en allochtonen alleen maar groter.

Kijk maar word jij die shit niet beu ik heb bv. ooit een blond meisje gezien in de bus. 3 turken zitten achter haar en snijen haar paardestaart af is dat niet zielig? :(
Of een vriedin van bij ons op school is al een bijna verkracht op de trein door vreemdelingen vind jij dat nog normaal??? :( :( :(

thunder110 18-02-2003 20:19

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Kijk maar word jij die shit niet beu ik heb bv. ooit een blond meisje gezien in de bus. 3 turken zitten achter haar en snijen haar paardestaart af is dat niet zielig? :(
Of een vriedin van bij ons op school is al een bijna verkracht op de trein door vreemdelingen vind jij dat nog normaal??? :( :( :(

Nee. natuurlijk is dat niet normaal. Soortgelijke gevallen heb ik ook meegemaakt. Daarentegen ben ik ook vaak genoeg lastig gevallen door autochtone jongeren.

The Crash Bash 18-02-2003 20:22

Citaat:

thunder110 schreef:
Nee. natuurlijk is dat niet normaal. Soortgelijke gevallen heb ik ook meegemaakt. Daarentegen ben ik ook vaak genoeg lastig gevallen door autochtone jongeren.
Dat is echt niet normaal zelfs op straat ben ik al een paar keer tegengehouden door die vreemdelingen. :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.