![]() |
[POLL] Hoe aggressief ben je?
Poll: Heb je wel eens iemand in elkaar geslagen?[*]Ja, ik vecht elk weekend[*]Ja, was zo kwaad dat vuisten gingen jeuken[*]Ik sla nooit, make love not war[*]Ik ben zelf wel eens verrotgeslagen[*]Ik wordt dagelijks in mekaar gerrost
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=685&layout=2 |
ik stemde;[*]Ja, was zo kwaad dat vuisten gingen jeuken
|
Citaat:
|
Je hebt gestemd op: Ik sla nooit, make love not war. :)
|
Citaat:
|
Wat een liefe mensen allemaal!
|
ik heb op die Ja, was zo kwaad dat vuisten gingen jeuken
heb een keer meisje in elkaar geslagen omdat ze met mijn vriend had gezoent, toen had ik mijzelf niet helemaal meer onder controle mijn gymleraar moest zelfs de brandslang op me zetten want ik bleef maar door schoppen en slaan. had een black out ofzo was in ieder geval helemaal wazig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lmd
|
Citaat:
|
Ik sla nooit.
Dat zegt trouwens weinig over de mate waarin ik agressief ben. Ik ben opzich erg rustig, maar als ik "goed" boos ben heb ik mezelf niet meer helemaal onder controle. Ik kan mezelf dan gigantisch opfokken. Met woorden kom ik dan een heel eind, en in veel gevallen loop ik weg of richt ik me agressie ergens anders op. Ik heb nog nooit iemand hard geslagen. |
Ik ben behoorlijk agressief. Tot ik een jaar of 15 was vocht ik zo'n beetje elke week wel. Een stuk of 10 mensen moesten naar de dokter of tandarts nadat zij met mij in aanraking waren gekomen. :o Sinds de keer dat ik iemand bewusteloos had geslagen en de politie aan de deur stond heb ik niet meer gevochten. :o Ik word soms nog wel eens agressief, maar sla nooit meer. :D
Ik ben trouwens nooit zelf in elkaar geslagen. ;)(y) |
ow, handig zo'n poll, ik wist niet dat m'n IP-adres veranderd was! :eek:
|
Vechten is voor mietjes. (y)
|
nog nooit gevochten :o
*is aardig persoon en mensen tegen mij* :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb zelfs een keer een jongen over een muur gegooit het kanaal in naast onze school. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken het gevoel. :( Maar ja, daar moeten ze maar tegen kunnen, hoor. :)
|
Citaat:
|
Haha, dat is niet lekker wakker worden. :D
Ik herinner me opeens dat ze op de basisschool mij naar het RIAGG wilde sturen voor een cursie zelfcontrole ofzo elke dag na school. :o Gelukkig maar dat dat nooit door gegaan is. :D |
Citaat:
niet dat het hielp, nou ja met vechten wel want wist precies de plekjes waar ik moest slaan en hoe ik met moest verdedigen. |
Karate? Oei, dan kan ik maar beter niet met jou vechten! :D Ik heb in die tijd een jaar op Judo gezeten, maar ik kreeg altijd problemen met m'n trainer omdat ik een beetje 'onvoorzichtig' was met tackelen. Ik trapte ze namelijk gewoon onderuit. :D
|
ik sla nooit:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog nooit gevochten? Agressie raak ik wel kwijt op andere manieren... (muziek, tegen objecten slaan die daar geen pijn aan overhouden, etc)
|
Citaat:
*is braaf en niet agressief* Nouja, is ook niet helemaal waar.. :o Maar mn broertje telt niet mee he?? ;) |
Ik sla nooit :) (A)
|
[*]Ik sla nooit, make love not war [*]Ik ben zelf wel eens verrotgeslagen
Zijn allebei van toepassing... Ik kies voor de bovenste. |
Citaat:
Of ik moet bruggers in elkaar gaan rossen:D. |
Ik sla nooit :) ik ben een heel lief meisje.. make love not war :cool:
|
[*]Ik ben zelf wel eens verrotgeslagen
:( :( :( :( :( :( :( |
heb gekozen voor make love not war ik sla nooit.
ben zelf ook al eens in elkaar geslagen, dus dat klopt ook. (heerlijk was dat) :p ikzelf sla niet maar heb wel pas iemand uitgescholden, toen was ik echt pissig, en dan kan ik wel een ruit ingooien. Citaat:
Jij bent gek, het lijkt mij enorm vernederend. bovendien hou ik niet van geweld nadat ik vandaag gezien hoe een bang meisje door een jongen schijnbaar bedreigd werd;hij praatte agressief en had het meisje bij de kraag vast. :mad: Citaat:
|
Wat een godvergeten kutpoll! KOM MAAR HIER ALS JE DURFT! :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wie zegt dat die jongens zwakker waren dan haar? Als iemand plotseling erop los begint te slaan, heeft bijna niemand daar verweer tegen. Zo heb ik toen ik 12 was een jongen van 14 bij mij in de straat (die stukken groter en sterker was dan ik) een ram gegeven, en die rende letterlijk jankend naar zijn moeder. |
hahaha ik lach me dood. lekker he, de zwakkerren pakken? de pestkop van de school was je zeker (n) [/B][/QUOTE]
hij was echt niet zwakker hij was juist de pestkop was gewoon een irritant joch die nodig een pak slaag nodig had en we zaten allebei op karate bij elkaar in de groep. |
geen van die opties.
Ik vecht nooit, maar af en toe deel ik wel n mep uit. |
Ben af en toe kwaad genoeg om iemand naar dromenland te tikken ja :p
|
in het kader van de aktie "make love not war"worden alle mensen vriendelijk verzocht om een gebruikte condoom naar Bush te sturen (make love, not war).
|
Wat is "in elkaar geslagen" ? Dat men die persoon heeft moeten bijelkaar rapen om er nog een beetje leven in te krijgen? Of gewoon iemand enkele slagen geven?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |