![]() |
waar ben jij allemaal geweest op vakantie?
Nederland:
mijn 0,1,2,3,4 jaar zijn we altijd in nederland gebleven en dan gingen we naar brabant/limburg naar camping de peel ofzo. ben twee keer naar schiermonnikoog geweest 1x met kenissen om oud en nieuw ter vieren en 1x met mijn ouders. Frankrijk: 2x in de meivakantie naar disneyland. 8x naar camping de miel 15x naar mijn oom en tante in frankrijk (vaak in de meivakantie/ of herfst. en nog 5 keer naar andere campings. en afgelopen vakantie ben ik met een vriendin naar Corsica geweest. |
Ga ik niet opnoemen.
|
Nederland (boot)
(Waddeneilanden, boot) Frankrijk (caravan) Denemarken/Zweden (caravan) Engeland (caravan) Zweden/Noorwegen (caravan) Duitsland (waddeneilanden,boot) Denemarken (boot) Griekenland (hotel) Polen (boot) |
Nederland 10 a 15x
Belgie 2x Duitsland 1x ? Spanje 1x Frankrijk 5x Schotland 1x Tsjechie 1x Turkije 2x Zwitserland 1x En nog wat landen denk ik |
Stuk of 10x in NL.
Stuk of 15x naar Turkije. |
Joh, ff nadenken hoor.
Zeeland. (NL) Argeles Sur Mer. (FR) Biarritz, meerdere malen. (FR) Nassereith. (AUS) Salou. (SP) Platja D´Aro. (SP) Verder weet ik het ook niet meer.. :) |
Nou, precies weet ik 't allemaal niet meer hoor. Maar we gaan iig altijd met de tent, en dan ben ik geweest naar:
Nederland België Frankrijk Duitsland Tsjechië Heb een keer 5 dagen in een hotel in Berlijn gezeten. Ben 2 keer met een toneelproject van school meegeweest, een keer in Palermo (Sicilië, Italië), en een keer in Oulu (Finland). Ben met school naar Rome geweest, 8 dagen in een hotel. En dit jaar ga ik waarschijnlijk met 3 vriendinnen naar Oostenrijk en Italië. |
Citaat:
|
Blanes,Spanje (bus)
Salou,Spanje (vliegtuig) Benidorm,Spanje (bus) Mallorca,Spanje (vliegtuig) Praag,Tsjechie (bus) schoolreisje :p Oostenrijk (auto) plaats week nie meer Kreta,Griekenland (vliegtuig) Zakynthos,Griekenland (vliegtuig) Kreta,Griekenland (vliegtuig) ja weer :p Kos,Griekenland (vliegtuig) Havana,Cuba (vliegtuig) Dublin,Ierland (vliegtuig) |
Citaat:
|
Frankrijk
Engeland,Liverpool,London Belgie,Brussel Duitsland Oostenrijk Zwitserland Ierland, dublin Portugal, Algarve Spanje,Blanes,Barcalona Tjechie,Praag USA,Los Angeles USA,San Diego USA,San Francisco USA,Phoenix Griekenland,kreta Griekenland,Kos |
Engeland
Frankrijk Spanje Portugal Griekenland Duitsland België En Tsjechië. |
Frankrijk, Italie, Spanje, Engeland, Duitsland, Zweden, Zwitserland, Belgie, Luxemburg.
|
aantal keren dat ik in Ned ben geweest ga ik geeneens moeite mer voordoen
verder: 1 x Denenmarken (en 1 dagje Zweden) 2 x Engeland: 1 x met school een week en 1 x met familie (Londen) paar keer Belgie 1 keer Oostenrijk (maar over 1 week ga ik weer) heel vaak Duitsland Frankrijk ook een aantal keer 1 keer Spanje 1 keer Kreta 1 keer Mallorca |
1 keer Frankrijk
|
Ben zeer weinig op vakantie geweest.
NL (x veel) Duitsland (3x) Luxemburg (1x) Frankrijk (3x) |
een aantal keer in NL
3 keer belgië engeland tsjechië denemarken hongarije |
`nederland belgie frankrijk spanje engeland new york:|
|
Nederland (1 keer dat ik me kan herinneren)
Engeland (1 keer, met de vouwwagen) Griekenland (3 keer, met de auto, boot en caravan/vouwwagen) Frankrijk (alle vakanties toen ik klein was, laatste jaren niet meer geweest) Spanje ( 3 keer, steeds in de buurt van Barcelona, met caravan/vouwwagen) Italie (geen idee hoe vaak, ook met de auto en caravan of vouwwagen) Kroatie (met de bus) Sicilie (met school) ik heb zin in vakantie :) (y) |
pfff ik ga niet opnoemen hoeveel keer, dat weet ik niet meer :p
diverse plaatsen in NL Duitsland Engeland Belgie Frankrijk Zwitserland Oostenrijk Spanje Italie |
meerdere malen Nederland
België Luxemburg Frankrijk (euro disney) Denenmarken (werkvakantie) Ierland (dublin) (bij familie) Grienkenland (athene) (met school) Duitsland 2x Tsjechië 2x Spanje Signapore (rond reis door zuidoost Azië) Indonesië (rond reis door zuidoost Azië) Maladiven (rond reis door zuidoost Azië) |
Nederland, Belgie, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Italie, Zwitserland, Oostenrijk, Engeland, Schotland, Curacao, Bonaire, Aruba, Puerto Rico, Virgin Islands, Guadeloupe, Grenada, Venezuela, Amerika en Canada.
Geloof ik... |
Spanje,
Tjechie (geen idee hoe je het schrijft) Oostenrijk (maar dat was meer op doortocht,..dus gewoon 1 nachtje) Canada Schotland Frankrijk Italie Boedapest Belgie Duitsland,....dat was het denk ik wel. |
nederland
spanje frankrijk zweden ijsland duitsland oostenrijk noorwegen amerika canada italie |
Frankrijk (heel veel keer)
Nederland Belgie Oostenrijk Duitsland |
Nederland (4x)
frankrijk (veeeeeels te vaak elk jaar ongeveer 2 x en soms niet dus zeg ongeveer 16 tot 20 x :confused: ) Spanje (ook heel vaak 10x ofso) tsjechie(2x) Hongarije (1x) guadeloupe (1x) nederlandse antillen (2x) Honkong (2x) China (1x) belgie (1x) luxemburg (1x) en dan nog veels te vaaak naar scandinavie maar daar was dan ook weer geen zak aan |
Ik weet niet precies hoe vaak, maar ik zal het proberen allemaal op te noemen. Het staat op volgorde waar ik het vaakst geweest ben (ongeveer dan ;) )
Vaak geweest: Nederland Duitsland Frankrijk België (2/3x) Slovenië (2x) Oostenrijk (2x) Luxemburg (1x) Polen (1x) Tsjechië (1x) Kroatië (1x) Zwitserland (1x) Italië (?x) & Sicilië (1x) |
Oostenrijk -> veel
Kroatie -> 1x (heel mooi) Frankrijk -> 1x (maar nooit meer ;)) Italie -> ook vaak, maar erg leuk! Turkije -> 1x, maardat was in de zomer, en dat is heeeeeeeel warm! Duitsland -> 1x, weet ik niet meer, we schijnen er es geweest te zijn vakanties zijn goed! :cool: |
- Italië:
Gardameer zo'n 3x Ergens aan de kust - Frankrijk (Côte d'Azur) - België (Ardennen) - Duitsland (ergens over de grens) - Engeland (Londen) - Nederland (te vaak, dit jaar weer naar Zeeland :() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spanje: Lloret de Mar, Tossa de Mar, en nog wat plaatsen, ontelbaar gwoon :o
Italie: Gardameer en nog meer van dat soort... weet ook niet hoeveel pcies... :o Frankrijk, Parijs Portugal, de Algarve, 1x Gran Canaria, Playa des Ingles... 4 :confused: Turkije, Marmaris 2x en dan dit jaar, als t ammel goed gaat :( Turkije, Alanya Oostenrijk 2x voor t skien |
ik weet niet hoe vaak overal, maar iniedergeval deze landen:
-Frankrijk --> heel vaak -Belgie --> 2 x echt geweest zeg maar -Duitsland --> vaak -Luxemburg --> 1x overnacht -Italie --> heel vaak -Kreta --> 1 x -Tsjechie --> 1x |
Nederland
Belgie Duitsland Noorwegen Griekenland Italie VS Malta/Gozo Verder weet ik het niet |
Nederland,
België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Denemarken, Engeland, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Griekenland (vaticaan en san Marino) Turkije, Tunesië, Amerika (florida, Calefornië, Nevada, Arizona en nog een, maar kan niet op de naam komen) Ik denk dat ik het zo wel heb gehad. |
Nederland
Frankrijk Italië Slovenië Kroatië Engeland Tsjechië Duitsland |
Citaat:
Hmjah, Gardameer is mooi :D |
Nederland
België Duitsland Frankrijk Engeland Rome, Italië - was superrrr! Canada Chigaco Hong Kong |
In volgorde:
Nederland Oostenrijk Nederland Oostenrijk Tsjechie Italie (2x) Frankrijk (2x) Slovenie Oeganda |
Nederland(vooral Fryslan :rolleyes: )
België Duitsland (Emlicheim) Engeland (Oxford) Frankrijk (Lille) VS (Orlando, Florida, zooooo gaaf!) |
Nederland
Belgie Frankrijk Spanje Italie Oostenrijk Duitsland Schotland Noorwegen Zweden VS Canada Sri Lanka |
Frankrijk
Italie Spanje Engeland Zuid Amerika Afrika Egypte Portugal Nederland Curacao Duitsland Belgie Tsjechie Andorra (ja is apart staatje!!! :D) |
Citaat:
En het Gardameer is zeker mooi. :) Sowieso, Italië is mooi. Italiaans ook. Italiaansen ook... :o |
Citaat:
|
Nederland
België Frankrijk Zwitserland Groot-Brittannië Polen Dat was het wel denk ik. Sommige plekken meerdere keren en zeker meerdere gedeelten van het land. |
Nederland, Canada (2x), Denemarken (2x), Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk (4x), Engeland.
|
nederland (weet niet hoevaak)
frankrijk (paar keer) luxembrug(1x) duitsland (paar keer) spanje (paar keer) verder euhm geen idee |
Nederland
België Frankrijk Oostenrijk Spanje Egypte VS Engeland |
Zeeland
Frankrijk 12x Hongarije Oostenrijk Duitsland |
*Duitsland-vèèl stuk of 15x
engeland-1x oosterijk-1x america (disney world)-1x spanje-2x turkije-4x belgië-2x frankrijk-2x portugal-1x* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |