![]() |
hoe snel maak jij je zorgen?
ik heel snel
slechte eigenschap en ik wil ervanaf maar het gaat niet... |
Hangt ervan af waarover (y)
Maar over het algemeen niet zo heel snel :) |
hmzz, wat is snel hé...
ik denk opzich wel snel maar dat is niet met elk onderwerp hetzelfde :) |
licht er echt puur aan waarover het gaat
|
Citaat:
(y) |
niet snel ofzo. Eerst weten of het echt zo is, wat er kan gebeuren etc.
|
Over het algemeen bijna nooit, eigenlijk. Alleen kan ik me best wel snel zorgen maken als het om bepaalde vrienden gaat, en dat is erg snel.
Met andere dingen heb ik zo'n idee van "nou en?". |
over iemand?
Over mijn vriendin en familie heel snel. Maar over andere zaken niet echt geloof ik! |
Citaat:
|
Soms maak ik me snel zorgen, maar soms lukt het me mezelf in de hand te houden. Vroeger maakte ik me altijd snel zorgen, maakte ik mezelf helemaal gek. Ik heb dat dus proberen te veranderen en soms dus met succes.
|
ja best snel ik
|
valt wel mee, ik vraag me al snel af of het nou wel nodig is me er druk om te maken, probeer alles te relativeren...
|
behoorlijk snel :/
|
ligt eraan waar het om gaat... als ik me zorgen maak, gaat het vooral over het gedrag van (bepaalde) mensen
|
ja
|
Nee, ben altijd nuchter en zorg dat ik me geen zorgen hoef te maken in de gevallen waarin dat kan. :)
|
over mensen maak ik me heel erg snel zorgen en dat is me tot nu toe ook niet gelukt om te veranderen. over dingen maak ik me minder snel zorgen, maar vergeleken met anderen ook wel snel.
¤stomme stresskip¤ |
niet echt snel, ligt ook weer aan de situatie denk ik.
|
ik maak me veel te snel zorgen over wat anderen van me verwachten...
|
Hangt eraf van wat, maar als ik me zorgen maak is het wel heel erg jah... :(
|
Ligt eraan bij wie, maar bij sommige mensen.... Te snel..
|
heel erg snel
|
*neurotisch* :o
|
ligt eraan of er een echte reden is om me zorgen over te maken...
|
ik maak me haast nooit zorgen bij mijn prive leven
ik heb de maling aan mijn omgeving maar als ik een rekening niet kan ebtalen dan ben ik pas echt bezorgd |
Het is niet echt zorgen maken bij mij, maar meer dat ik heel vaak twijfel... dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen enzo en dan maak ik me daar weer zorgen over :)
|
Soms wel, hangt eraf waar het om gaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |