![]() |
Hoe zou jij hier afscheid (willen) nemen?
Hoe zou jij hier afscheid (willen) nemen? Stil, groots, door geband te worden of terwijl een fanclub droef forumliedjes zingt?
Ik met zo'n topic. :cool: |
niet... gewoon niet meer posten
van de personen waarvan ik echt afscheid zou moeten nemen, neem ik via msn/foontje wel afscheid ofzo |
Jij hebt al afscheid genomen met een topic, Evito. :cool:
Ik zou gewoon stoppen met posten. :) |
Citaat:
|
stoppen met posten idd
|
Niet, denk ik.
De meeste mensen hier zou het toch nie interesseren dat ik nie meer kom waarschijnlijk. :o :( |
Door iedereen die me niet aanstaat dat duidelijk te maken en vervolgens een ban te krijgen. Nee, nu nog niet, ik gedraag me erg netjes.
|
niet
niemand die het hier in de gaten zou hebben ;) |
ik denk dat dat langzaam gaat.. dus steeds minder poste enzow
maar geen idee hoe ik dat ga doen... als ik ineens geen internet meer zou hebben zou ik er wel een topic voor maken... maar anders gewoon stilletjes... en alleen mensen met wie ik nog extra contact heb een pm sturen ofzow... |
Niet. Ik zou gewoon minder posten, en op een gegeven moment vergeet ik het forum gewoon vanzelf. Niemand zou het merken op die manier.
|
Gewoon niet meer posten. Ik denk dat ik hier dan steeds minder zou komen, en op het laatst helemaal niet meer. Ik stop niet ineens zomaar met posten.
|
Ik zou mn reet laten bannen.
|
gewoon steeds minder posten en met de mensen met wie je contact wil houden toevoegen op msn.. verder gewoon bijna niet meer posten..
|
niet meer posten misschien/??
|
:o
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat soort topics SUKKEN, vooral omdat de personen die er zoëen maken, na een paar weken op hangende pootjes terugkomen, genietend van alle aandacht die ze hebben gekregen (n)
|
Citaat:
|
Precies, dat is zwak en getuigt van een diepgewortelde verslaving.
|
Gewoon niet meer komen.
Waarom pontificaal afscheid nemen, hecht niet teveel waarde aan een forum... |
Stilletjes zou ik gaan door nooit meer te posten.
|
Citaat:
|
gewoon, nooit meer posten.
Mensen kunnen mn msn adres in mn profiel vinden dus als ze zich afvragen waar ik ben kunnen ze me evengoed op msn aanspreken. |
never post again.
|
*zwaait terug*
|
niet meer posten en via msn nog contact houden met aardige mensjes:)
|
gewoon minder gana pisten en dan stoppen
|
hm.. minder posten. (wat ik al doe ;))
Naja.. zie wel, een fanclub heb ik toch niet. ;) |
Citaat:
|
gewoon door minder en minder te komen en dan niet meer. is nu al nbtje bezig.
|
Niet. Ik neem geen afscheid. :D
|
Met een naaktfoto ;)
|
Citaat:
|
ik hoef geen afschijd te nemen denk ik... niemand die me mist hier ofsow...
|
Heel dramatisch. Nah, nee niemand die het zou merken anyway.
|
Het gaat gewoon geleidelijk aan, denk ik.
Je krijgt het druk, hebt andere bezigheden..Het forum wordt minder belangrijk..En dan merk je op een gegeven moment dat je er gewoon steeds minder vaak komt. En dan kom je weer eens terug, en dan zie je dat het heel erg veranderd is..En niemand kent je meer, en dan blijf je voorgoed weg :(:p Nee ff serieus..Ik denk dat ik gewoon minder ga posten, en vervolgens niet meer kom. Ik heb een periode gehad, dat ik nog amper postte..Maar ja, nu is het weer zon beetje terug gekomen:p |
Niet meer posten of een ban krijgen. (kan je je nog ff lekker uitleven laten we maar zeggen) ;)
|
Citaat:
|
Hierow met een afscheidstopic.
|
Niemand die me zou missen dus ook geen reden om van bepaalde personen afscheid te nemen. Ik zou dus gewoon in de anonimiteit verdwijnen. Ain't no problem, als eens eerder gedaan.
|
In mijn laatste posts mijn words of wisdom achterlaten en zeggen wat ik van het forum vond.
Mag ik ook stoppen met het ondertekenen mijner posts? |
mij zullen ze in ieder geval niet snel vergeten! :D
|
Dag Evito.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |