![]() |
Wat voor dokter hebben jullie?
*na aanleiding van het wat-voor-tandarts-hebben-jullie-?-topic.*
ik vind mijnes eng.. ze zijn met zen 2en, echtpaar, en je heb altijd een van de 2, maar als er iets is ofzow dan komen ze met ze allen ff bespreken.. tenminste dat was de laatste keer *jaar geleej ongeveer..* maar die man is eng en die vrouw is een bitch... :( |
wat voor postbode hebben jullie? wat voor groenteboer hebben jullie? wat voor kaasboer hebben jullie? wat voor opticien hebben jullie? :rolleyes:
|
Heel origineel.
Mijn vorige huisarts was lief. Die van nu is vaak zeer knorrig. |
Mijn Arts heet Aarts, en dat is cool. Neeh eehm, hijs saai en eng en heeft een snor :)
|
Citaat:
en ik wil het ook wel weten... *ennuh ^_^ wat voorn postbode,kaasboer en opticien heb jij? :p* |
Ik had eerst een vrouw met een snor, die was best aardig en geïnteresseerd enzo. Nu is ze vervangen door een man die ik pas 2 keer heb gezien, het standaard oude arts/wiskunde leraar-type.
|
mijn arts heet Ritzen --> broer van de voormalige Minister Ritzen :P
|
ben er nog nooit geweest eigenlijk. hebben sinds een paar jaar een nieuwe :o
|
Een poppendokter
|
onze dokter lijkt op een bosaap ofzo heus wel creepy :p :o k zorg dr ook altijd voor dat ik nooit naar hem toe hoef:o:D
|
we hadden eerst een verschrikkelijke... sprak nie eens goed nederlands :confused:
Sinds een jaar of 7 hebben we een andere... alleen daar ben ik nog nooit geweest.... :o |
Twee vrouwen, het is altijd een verrassing bij welke je zit. De ene is heel aardig, de ander vind ik minder. Maar met kleine dingetjes ga ik naar m'n moeder, die huisarts is.
|
Mn huisarts is de vader van een klasgenoot van me..
En die klasgenoot is nogal een irritant joch. (Heeft me een keer gigantisch gekwetst) Zn vader..ach..Tis zon typisch dokter-type. Je komt binnen, je vertelt, hij vertelt, je mag weer opdonderen en een nieuwe afspraak maken voor over een week.. En hij dokt iedere x (35?) euro.. |
Een dokter die mij altijd het gevoel geeft dat ik dom ben :mad:
Kom ik 'ns een keer bij de dokter (dan heb ik dus ook écht ergens last van): "Dokter, ik heb problemen met m'n ademhaling, er zit wat slijm in de weg, heb soms het gevoel dat ik geen lucht meer kan krijgen". Zegt dokter doodleuk: "Wees maar niet bang meisje, je kunt altijd wel ademhalen, ook door een hele kleine opening." En zo is het élke keer als ik naar haar toe ga! :mad: |
Die van mij is best rustig en sympathiek. :)
Maar kvind hem niet zow goed als mijn vorige dokter. |
Mijne is echt geweldig
Hij legt alles super uit, vind je nooit vervelend en maakt genoeg tijd voor je vrij :) Echt super blij ben ik met hem.. Hij is btw ook homo.. dus dat vink ook wel prettig... als je begrijpt wat ik bedoel... |
Een blauwe.
|
mijne kijkt altijd met van die grote ogen naar je, das eng :D
|
Particulier :rolleyes:
|
Eerlijk gezegt ben ik er in mijn leven nog maar 2 keer geweest. Ik heb dus geen idee wat voor persoon het is.
|
Ik kom nooit bij de huisarts; ik heb een arts in huis :p (vader is dokter, dus geen geklooi met huisartsen en dergelijke :))
|
Hij is wel aardig, maar niet echt bijzonder ofzo.
|
Ik had een hele lieve maar ben verhuisd, ken de nieuwe nog niet echt zo
|
Onze dokter is een klein sadistisch type :p
|
Nou.. mijn oude dokter was wel okeej altijd.. En ik heb nu een nieuwe omdat de oude dokter ermee stopte, en daar ben ik pas 1 keer geweest..
Ik had het idee dat hij niet echt goed luisterde, maar volgens mij is hij ook wel okeej.. |
Weet ik veel, ik kom daar nooit...maar ik weet wel dat het een opa is
|
De liefst van de hele wereld :p
|
ben er al sinds... me 9de niet geweest volgens mij... :/
|
prima dokter die ik al vanaf mn geboorte heb:)
het is tevens een goede vriend van mijn vader. ben de laatste tijd wel veel bij hem:S (n) |
Die van mij heet Marmelstein...
Mijn vorige heette Pannekoek :p :D |
een kutdokter.. :mad:
me pa was met zijn hoofd op een ijzeren trap geflikkerd en zwaar ziek.. Was die bij de dokter en daar is die met een parecetamol naar huis gestuurd, toen kwam die een week later in het ziekenhuis blijkt dei dus een schedelbasisfractuur te hebben(zitten dus 4 scheuren in zijn schedel) zijn gehoor is aan 1 kant niet meer 100% en hij heeft een zware hersenschudding gehad en had dus eigenlijk om de paar uur wakker gemaakt moeten worden omdat er bloed ofzo in zijn hersenen had kunnen komen en dan was die dood geweest.. (n) leuk zo'n dokter.. :rolleyes: |
ik schat hem ongeveer 38 jaar. Hij heeft een brilletje en is erg vriendelijk (y)
Maar ik kom bijna nooit bij de dokter, dus misschien is ie al wel veranderd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
whahaha ik kommer nooit :D:D:D
|
Ik kom bijna nooit bij de dokter..., maar volgens mij is hij wel aardig hoor. :o
|
Citaat:
Voor de eerste keer kwam ik 'n tijdje geleden bij de dokter.. EEENNGG ! gatver das 'n vieze vent joh..! Maarja, hij verwees me dus door naar het ziekenhuis. Daar kwam ik bij 'n dokter, en hij ging op de verwijsbrief kijke wat er mis was, dus hij zegt: "Nou meid, dan gaan we nu eens kijken wat die stoute dokter over jou heeft gezegd, heheh" Dus ik kijk ongeveer zo: :rolleyes: :confused: :eek: bijelkaar.. Zegt die dokter: "ach..hmz..nouja.." Met zo'n blik van, DAN NIET HE! Ik haat dokters.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
een lelijke :confused:
|
geen, ga nooit heen.
|
eentje van vlees en bloed
|
Ik had een hele pijnlijke, maar ben nu weer overgeschakeld naar mijn kinderarts :o hele lieve oude man :p
|
die van mij is wel okee
|
geen idee, ben 1,5 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was hij er niet en kreeg ik een vervanger.
|
Ik heb hem/haar nog nooit gezien :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |