![]() |
in memoriam...
de goeie ouwe klaagmuur, zie http://web.archive.org/web/200006211...i?action=intro
Dat waren nog eens tijden... :) |
Vind je?
Citaat:
|
snik
|
De Klaagmuur was niet veel beter dan De Kantine hoor. Hoop gezeur over geweest toen AG en KM verdwenen er een Kantine voor in de plaats kwam, gezeur om niets eigenlijk.
|
je vergeet de tijd ervoor, dat er alleen nog maar KM en AG was... dit was al 'het forum'...
|
WEER zo'n oude-lullen klaagzang? :(
|
pff ik weet nog dat er helemaal geen internet was voor thuisgebruik
|
We're sorry, access to http://forum.scholieren.com/cgi-bin/...i?action=intro has been blocked by the site owner via robots.txt.
Read more about robots.txt See the site's robots.txt file. Try another request or click here to search for all pages on forum.scholieren.com/cgi-bin/ubb/Ultimate.cgi?action=intro See the FAQs for more info and help, or contact us. |
Geinig..
|
Vroegah! Vroegâh had je geen drempels, alleen kuilêh!
:rolleyes: |
*huilt*
|
en vroeger moest je je smileys nog met de hand typen ipv via een blokje in je bericht pleuren :rolleyes:
|
De Klaagmuur was leuk :(
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat wil je verder met dit topic bereiken? Je wil lullen over de goeie ouwe tijd? Man, je bent 19, ga een leven zoeken, dan heb je misschien wat meer om over te lullen.
|
Citaat:
|
De fora zijn nu veel beter verdeeld. Ik me trouwens niet veel meer herinneren van de klaagmuur..
|
Citaat:
zei de stoere 17-jarige puber :rolleyes: |
Aha.. :\
|
Citaat:
|
Ewald, Ruud
wat een dope namen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een kenner! :cool: (y) Monkey Island is geweldig. (y) :o |
Citaat:
|
Sluiten aub.
|
Citaat:
Alleen in deel 3 issie wel een beetje een kneus :( Hij beweegt veel te langzaam. Maar in 4 wordt dat weer gecompenseerd. :) En zijn tune is ook :cool: *into monkey island is* :o |
Citaat:
|
Siemon...? :D
En HADES... :D :D :D |
Vroegáh was ik hier s'middags al welkom
|
Citaat:
*ook into monkey island is* dat is serieus het enige spel dat ik kan en leuk vind :D stan is geweldig en zijn liedje is echt geweeeldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
38 leden online en 12 niet leden. haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarrem.. Tja.. Algemeen Gebabbel..*Mijn*forumpje van toendertijd:p Net als Stukjes en Beetjes..snif snif. Ik vond het ook niet grappig toen ze KM en AG bij elkaar gingen voegen.. Kweet niet meer wie het zei, maar die zei dat als ze er mee kon leven als De Kantine DK werd afgekort, omdat dat nog leek op De Klaagmuur... Ach gossie..we waren zo gehecht aan al die forumpjes:p Tja..Je bent verslaafd, of je bent het niet;) |
KM rulede gewoon zo ZWAAAAAAAAAAAR dat wil je niet (neh toch WEL) weten.. :D
|
Citaat:
|
jah toen was het cool man
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :p |
O god, retro retro!.. Encore :D
Oeww. Ja, ik vind het leuk om hardcore forummer te zijn, jammer dat ik deze niet van begin af aan ken *2,5 jaar pas :(* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |