![]() |
Praten in je slaap
Ja.. praten in je slaap dus.. wie doet eraan?
Ik hoor vaak dat ik praat in mijn slaap, zelf merk ik er niets van (duh ik slaap :D ;) ) Maar ik vind het eigenlijk wel vaag, hoe kan het eigenlijk? Ik praat echt op harde toon, meestal vage woorden die niemand snapt :confused: en soms een paar woorden achter elkaar. Zo zei ik gisternacht: "tuurlijk, tuurlijk, tuurlijk'' :D (n) Wie zijn nog meer slaappraters? En is er wat tegen te doen? (vast niet, maar ja, IK slaap er niet minder van :D ;) ) |
jeez die pizza van de net die ligt zwaar op de maag ..
wie heeft er ook wel is last van ?:) |
Me ex zei dat ik dat soms deed...
ze wou nooit zeggen wat, of ze kon 't niet verstaan... best wel jammer... ben wel benieuwd... mss ga ik 't ooit nog eens opnemen ofzo... |
ik duim :o
|
Een vriend van me fluistert in zijn slaap. We zaten met een groep in een huisje in Friesland, 5 uur 's ochtends, de helft sliep, hoor je opeens een fluisterdende stem, vrij hard iets onverstaanbaars fluisteren. Ja, dan schrik je :p
|
Oh, ik praat zeker in mijn slaap, maar merk daar zelf nooit iets van. Snurken doe ik trouwens ook.
|
Weet ik veel. Heb nog nooit met iemand geslapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wat je er tegen kunt....bitter weinig denk ik... alleen hopen dat je geen al te gekke dingen zegt :p |
Citaat:
nee, praten niet, maar het is leuk om mensen die dat wel doen vragen te gaan stellen, dan krijg je soms antwoord en dat gaat helemaal nergens over... vraag: waar ben je? antwoord: mayonaise en 3 keer door de wasmachine :confused: |
Ik praat ook regelmatig in mijn slaap, meestal valt er geen touw aan vast te knopen... maaaar...
Ik tandknars... (y) (y) (y) Hihi kus Kronkel |
ja, ik lul een heel eind weg blijkbaar
|
nee, dat doe ik niet :cool:
|
Nog nooit klachten over gehoord van anderen..
|
ik zing :o
|
ja.
|
een vriendin van mij praat in der slaap.
hoor je zo inneens uit het nix:tis allemaal jou schuld:mad: dacht echt vannuh:wtf :eek: :confused: de dag daarna vertelde ik het en toen wilde ze het niet geloven. der vriend zei ook dat ze het wel eens vaker heeft gedaan:) mja ze heeft ook nog eens gemompelt in der slaap:wat vindt je van mij?? mja zijn meestal 1 of 2 zinnetjes en dan is ze weer stil(y) |
ik schijn het wel eens te doen
mn moeder doet t ook regelmatig en k word dr ook wel eens wakker door al zitten er 2 muren tussen :eek: |
Het schijnt dat ik het ook wel eens doe :)
|
ja, ik praat heel veel in m'n slaap, maar wel onverstaanbaar gelukkig.
m'n nichtje sliep een keer bij me op m'n kamer en die ging in d'r slaap huilen en vervolgens een heel gesprek houden hardop. dat was echt raar :D |
Neuh, geloof niet dat ik praat in mn slaap :)
|
Ik niet maar mn vriend wel.
Ik probeer het te verstaan maar dat lukt meestal niet, best wel jammer eigenlijk :D Maar als ik het versta gaat het over computers, daar is ie dus 24 uur per dag mee bezig (N) |
Toen ik ongeveer 9 was vroeg mijn nicht die bleef logeren of ik een snoepje wilde.. toen zei ik wat zeg je zegt ze ja, wil je nou een snoepje of niet.. ik: jawel
begint ze te snurken.. ze sliep dus gewoon vonnik heel raar maar ik ken ook mensen die aparte geluiden maken in hun slaap of tandenknarsen ofzo whaah |
Citaat:
|
Nee doe ik niet aan, mijn zussie wel, mijn ma ging eens een keer bij haar kijken toen ze sliep, zei ze in haar slaap: ""Geef hier die bal!" :D ... :confused:
|
Nee, ik hou al mijn geile dromen voor mezelf.
|
Citaat:
maar het werd gewoon langzaam minder, en nu doe ik het volgens mij helemaal niet meer... misschien dat ik af en toe nog wat brabbel in m'n slaap [bijv. neeej, niet doen óf mja brll bah :) ] maar dat doen meer mensen denk ik wel... ik heb één keer gehad dat we ik met meerde mensen op één kamer sliep, en we waren nog aan het kletsen enzow... bleek ineens dat een meisje al in slaap was gevallen.. en ineens zei ze dus wat... maar gewoon inhaar slaap... echt heeeeel eng... omdat ze nog maar net sliep, en we niet wisten dat ze sliep... we schrokken ontzettend :o |
Mijn zusje zei gisteravond 'Ohw gatverdamme' (7 jaar) terwijl ik uit de andere slaapkamer Spaans-achtig gebrabbel hoorde van mijn andere broertje. Maar volgens mij was die laatste nog wakker. :confused:
|
Nee
|
Praten niet echt, nouja misschien wat gebabbel, maar ik schijn altijd om me heen te meppen :o
Mensen die een nacht met mij in 1 bed door moeten brengen klagen de volgende morgen meestal over dat ik ging trappen toen diegene me aanraakte... :o |
praten doe ik vaak, soms verstaanbaar, meestal gebrabbel of onlogische verhalen.. die ik dan achteraf te horen krijg :D
|
kBen trouwens blij dat ik dat niet doe.. :o
|
ik zou het niet weten :confused: ik slaap dan :rolleyes:
|
Ik zeg ook soms een zin of 2 die nergens op slaan.
|
Mijn vriend doet dat.
Ik piep alleen... :confused: |
geen idee...ik luister nooit naar mezelf als ik slaap....
|
Ik hoop van niet ;)
Het is mij iig nog nooit medegedeeld |
Ik mompel weles wat..
En soms ga ik ineens opstaan en mn rolgordijn omhoog doen enzo. Of door het huis heenlopen, terwijl ik droom dat ik verdwaald ben. :o :confused: :o |
Ik praat altijd in mn slaap (nouja altijd, ik hoor vaak van mensen dat ik praat in mn slaap zo moet ik het zeggen...)
Ik heb blijkbaar ook een keer gezegd: ik vind het echt erg dat die beren aan kettingen liggen! OMG, waar denk ik wel niet aan in mijn slaap:)? Echt ziek... maja wel lachen opzich. Ik zit er niet mee. |
Citaat:
Mijn periode van slaapwandelen is gelukkig voorbij, vroeger was het bijna altijd raak. Zp ben ik eens wakker geworden onder mijn bed. Best wel eng. |
Ik praat ALTIJD in mijn slaap, maar droom ook altijd heel fysiek, dus maak andere mensen soms gillend wakker, of trap tegen de bedrand (au), of mijn dekbed ligt half op de grond na een nachtje vechten, of ik wordt wakker midden in mijn orgasmedroom of ik wordt huilend wakker.
Laatst had ik ook zo'n vage. Zei mijn vader de volgende dag dat ik alleen, alleen, alleen zei. Dat wist ik nog: op die manier kon ik uit die nare droom komen. |
Ja, ooit op vakantie zelfs eens 't hele gezin wakker geroepen toen ik 'n beetje erg luidop aan't oorlogje spelen was in m'n dromen :o
|
Als Boogie te bed komt mompel ik wel eens iets boos als ik al een tijdje slaap, ik weet er echt eniets van :p
|
ik slaapwandel zijn schamende dingen gebeurt die ik niet ga vertellen :o
en ik praat ook in mijn slaap ja, zeiden mijn exen in ieder geval meer zo van NEE of wat zacht fluisterend enz soms was het ook niet altijd verstaanbaar |
Citaat:
denk zelf dat het wel meevalt, als ik wakker ben lul ik nooit zoveel dus 's nachts zal het ook wel meevallen |
Soms, en soms word ik dan gewoon wakker van mezelf.
Maar je hebt soms ook dat je indommeld en dat je dan een geluid maakt waarvan je dan weer klaarwakker wordt. hetzelfde heb ik weleens dat je in bed ligt, en opeens droom je dat je struikeld en je voelt het ook zo, maar het is niet zo. Tsja...daar doe je nu eenmaal niets aan. |
Yep ik praat in mijn slaap...ik zei ooit iets als:
blblblabla...ja mash...en muntantige boterbloemen...wereld overname? en De sinaasappel is oranje |
Citaat:
|
Citaat:
Was zeven ofzo en lag te smakken in de tent. Dacht mijn vader dat er een egel of zoiets rondliep, lag ik gewoon te slapen en te duimen. Ontopic: Ja, volgens mijn broer ben ik soms wel aan het praten in mijn slaap. (in de vakantie broer & zus op 1 kamer/in 1 tent) Maar hij snapt er dan niks van. Ik heb ook heel vaak idd dat ik droom dat ik val en dat het dan zo voelt en dan denk je: "Waar is de grond/dat water?" en dan word ik wakker. :confused: |
af en toe praat ik in mn slaap:o maar dan word ik meestal wel wakker van mezelf. met iemand in 1 bed slapen is voor de ander gevaarlijk want ik kan nogal agressief zijn in mn slaap, dat k dan ga schoppen en slaan :confused: (n) :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |