![]() |
hoeveel "hippe"keycords heb jij?
hoeveel hippe keycord heb jij?
ikkuh 17...*slaap* waarvan 1 hele vette van FLIP maar die hak allang!al wel 2 jaar! wauwie... |
0. Ik heb er 1 , maar die is niet hip. Dus 0 hippe. Ik vind het trouwens rampzalige dingen... Zo lelijk!
|
0
|
Wat the fuck is een keycord?
|
een touwtje met je sleutels eraan en dat hang je om je nek.
|
Ik kreeg een keycord van mn zus van een bekend biermerk.
Ik heb de hanger en opener eraf gerost en aan mn sleutelbos gehangen. Keycord weggepleurd. Wat zijn die dingen onnuttig en bovendien lelijk. |
0
|
Citaat:
|
Wel een aantal, maar ik gebruik ze nooit.
|
Geen!!
Die dingen zijn echt erg :eek: |
0 ofzo :p
|
Geen
|
Ik heb een hippe keycord met de tekst:
BEEMSTERKAAS who da man?!?!!?! hihi Kus Kronkel |
Ik heb er 1 van Radio 538 ... jaja
|
0
|
0, doe ik niet aan.. Ik vind nie echt staan.
|
ikke heb er 3, maar ze zijn niet echt leuk ofzow :o
|
nul
|
Geen, vind die dingen belachelijk.
|
2
die liggen in een hoek in deze kamer |
1, maar die heb ik gratis gekregen
|
Keycords, daar veeg ik als truee metalman mijn kont nog geeneens mee af. Ik hang ze wel in mijn pentagram!
|
Geen meer.
Paar jaar terug ooit eens gekocht toen nog niet iedereen ermee liep. Draag het al jaren niet meer, heb 'm maar aan de zoon van mn vriend gegeven. |
1. is handig want ik kan nooit me sleutels vinden in me tas of broekzak (Grote zakken) en er staat autogordels een vaste gewoonte op. en ik heb niet eens een auto :]
|
0
|
geen :)
k vind een ketting aan m'n broek veel makkelijker |
0 :o :D
|
geen, en k moet er niet aan denken om dr 1tje te gaan dragen
|
Geen:p
Maar ik heb wel 1 keyboard :rolleyes: |
3..
1 van ontwikkelingswerk.. maar die is een beetje stuk.. 1 van benjijsterkerdandrank.nl en 1 van eastpack.. |
Citaat:
|
k weet neit of ze 'hip' zijn maar heb dr 2...
- I-mode - coolcat... gewoon gratis gekregen...maar heb ze nooit om.. |
ik heb er een paar gratis gekregen, mijn hipste is van bnn :D
ik gebruik het eig nooit, die dingen zijn alleen maar irritant. maarja. |
Ik heb er een van me werk :D
"Deen de laagste prijs" :rolleyes: |
0, en ik ben er trots op!!
|
Kut dingen!
|
Ik heb er 1tje ergens in een hoek liggen...
|
ik heb een hekel aan die dingen, maar ik heb er ooit een gekregen van tijdvoorlezen.nl. niet erg hip dus (en ik heb em nog nooit gebruikt).
|
Heb er ook 1tje: een roze. Ik hang hem alleen nooit om mijn nek, hij zit gewoon in mijn jaszak, dus onnuttig ding eigenlijk.
|
Stuk of 3...
*witte van HP (jaja de Hp van de HP laser jet printer enzo) *roze ("HET IS ROOOOOOOOD" ja en ik ben een geit) van InHolland *Oranje (van Inholland...) Die roze is wel über geil, misschien dat ik hem ombouw tot arm/halsband ofzo... |
1 maar wel meteen een hele hIppe al zeg ik het zelf. Van radio 3 fm, ik had em een paar jaar geleden gekregen maar toen ik em een keer droeg werd ik gewoon uitgelachen :mad: En later liep iedereen met van die dingen die lang niet zo mooi waren als mijn 3fm keycord. Nu doe ik em nooit meer om mijn nek want dat vindt ik er toch niet echt relaxt maar ik heb em nog wel altijd in mijn broekzak.
|
Ja ik heb een paar keycords, van parasol café en van dommelsch verder geen maar wel best vet :rolleyes:
xxx |
5 ofzo..maar kdoe dr nix mee
|
Citaat:
|
0..
|
zero.. ik hou er niet van als zo'n bos sleutels de godganse dag tegen je buik aanbengelt.. maar om daar nou trots op te zijn..dat ook weer niet.
|
Gelukkig, 0
|
0
|
een hele vette van MAZDA!~
|
1 gratis gekregen bij een broek van stuka, zwart met rood maar ik gebruik dat ding nooit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |