![]() |
Wat vind je het lekkerst ruiken, en wat vind je het ergst stinken??
Ik vind de geur van honing echt één van de goorste dingen...
Enne Body Butter met notengeur van de Body Shop ruikt het lekkerst!!! Kusje, Kronkel!! |
lekker: olijfolie in de koekenpan en dan uitjes fruiten!
vies: het zwembad vandaag... |
Ik vind mijn eigen zweetgeur het lekkerste reuken, andersmans zweet stinkt het meest..
|
ohwww, ik vind honing geweldig
en ook het geurtje: esprit for my peace, ralph lauren - romance. ennuh flower by kenzo :D stinken vind ik ehm, etensgeuren... bijv. als we gegeten hebben en daarna ruikt het nog steeds... (n) zoals vis, pizza ed. |
poep
|
Citaat:
pas gewassen haar dat nog nat is is een van de lekkerste geurtjes. het meest stinken? njah, poep ruikt nou niet erg lekker, maar zelf ingemaakte augurken stinken, net als zwervers op het busstation (n) |
zonnebrandcreme :confused:
|
lekkerst is uhmm... eten als ik honger heb?
neej t lekkers is davidoff for men.. whaah en tis nog lekkerder als gijs dat op heeft. vieste stinken is een stinkbom die een x in de bus is gegooid. k werd dr heel misselijk van. |
Hangt van mn stemming af, en in welke mate.
Vanille kan heel erg lekker ruiken, maar als het heel sterk is.. jek. Oh, en kokos. :) Zure geurtjes enzo vind ik niet echt lekker.. Rubber is het goorste imo. |
lekker: lekker eten :|
vies: rode kool en spruiten |
Lekker: net opgemaakt bed, schone kleren, een badkamer waar net iemand heeft gebadderd met lekker badschuim, lentegeur, de geur van regen op straat als het een tijdje droog is geweest.
Vies: Benzine, een asbak, en nu kan ik nog heel veel smerige dingen op gaan noemen maar dat bespaar ik iedereen, want ik weet zeker dat jullie dat allemaal ook vinden stinken. |
Lekker: interieur van een nieuwe auto. :D En benzine :p
Vies: een sigaar. Gadverrrr (n) |
lekker:vanille suiker, eig alles met vanille.
vies: pindakaas, satesaus, pindas, borrelnootjes, alles met pinda. *iew* |
Lekker: Pindakaas, vanille
Vies: Mijn pik als ik die vier weken niet gewassen heb :rolleyes: |
lekker: armani voor vrouwen :D
het ergste stinken: door gewinterde zweet lucht in de kleren van mensen (die zich dus een hele tijd niet hebben gewassen) |
lekker: bart ;)
vies: die geur van jemes bond van gerhard enzow... twas zo'n vage aftershave gebeure van hun (n) wat ze door de hele klas vandaag zaten te spuiten :mad: |
rottend vlees, kots, oude zweetlucht.. :D
ik vind wiet&hasj lekker ruiken, kerkwierook en sommige parfums, buxus planten, de tuin nadat het flink geregend heeft (in de zomer).. |
:)
|
vies: poep
lekker: chocola |
Citaat:
|
Owjah kots & poep & zweet stinkt natuurlijk ook.. :) Erger dan honing...
:D:D:D Kus, Kronkel. |
Ik vind honing niet stinken. In tegendeel; een witte, geroosterde boterham met klaverhoning ruikt best lekker ;)
Ik vind een steegje waar herhaaldelijk in is, ehm, geurineerd, behoorlijk vies. Zo'n zure, penetrante geur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekkerst: vers gebakken appeltaart met kaneel
smerigst: kattenbakgeur |
lekker: geur na het seksen :p
vies: sperma van een week oud :eek: :o :rolleyes: |
Citaat:
|
Lekkerst: verschilt, in welk genre?
Smerigst: kattenstront |
Ik vind wasmiddel echt heel erg lekker ruiken... wasgoed dat in de zon heeft hangen drogen (y)
En wat ik echt vind stinken... gebakken bananen :/ |
Stinken: de adem van mijn mentor
Lekker: Echte Frisse Lucht als je 's ochtends vroeg je raam openzet... (woon in de randstad, dus die lucht zal wel niet écht fris zijn, maar ik ben het niet anders gewend...!) |
Lekkerst: friet in de patatkraam. Als je staat te wachten voor een patatje en je hebt erge honger, dan gaan ze hem maken en dan ruik je al die heerlijke geur... mmmmm....... :)
Vieste: Hmz doe maar rotte eieren :D |
vies
-pissteegjes -wc's op middelbare scholen -de adem van mensen die de hele dag koffie drinken lekker -aqua de gio (y) (voor mannen dan) -buiten in het bos ofzo |
Lekkerst: mannenluchtjes :o na jah, alleen als een man het op heeft natuurlijk :p
Viest: Als ik op vrijdagmiddag langs de plek waar de markt stond rij, ruikt het echt smerig, naar vis ofzow, maar dan ranziger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |