![]() |
van die zinnen die je geen 10 keer achter elkaar uit kunt spreken...
iedereen kent ze wel, die zinnen als:
-de kat krabt de krullen van de trap -de whiskymixer mixt de whiskey in de whiskeymixer -de koerier poetst de postkoets -als apen de apen na-apen apen de apen de apen na -als vliegende vliegen vliegend vliegen vliegen vliegende vliegen vliegend vliegende vliegen achterna kennen jullie er nog meer? |
nee.
|
Citaat:
|
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange Lindenlaan.
De knappe kapper knipt de knecht van de.. (vergeten.. :o) |
Citaat:
ofzo :( |
De bakker snijdt zeven schreve sneden brood.
flauw :p |
Citaat:
|
Igo igoot de igo van de igo igo
|
Citaat:
|
als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvis pis :p
|
Knaap de knappe kapper knipt knap, maar de knecht van Knaap de knappe kapper knipt knapper dan Knaap de knappe kapper knippen kan
|
ping en pong gingen pingpongballen ping pingpongbalde de pingpongbal naar pong en pong pingpongbalde de pingpongbal naar ping
|
Opa en oma leggen brood op tafel..
ook flauw.. En er was ook niet iets met heks.. van de basisschool allemaal :) |
Frans zei Frans tegen Frans in het Frans? Is Frans in het Frans ook Frans? Nee zei Frans in het Frans tegen Frans. Frans is in het Frans niet Frans maar Francoise..
:| |
Citaat:
De koetsier poetst de pas-gepoetste postkoets met postkoets-poets. |
Aan dit soort dingen kan ik beter niet beginnen..
Ik ken er nog wel 1 in het fries.. maar die is niet echt moeilijk eigenlijk.. "Do sei de do toen de dodo do sei" (=zoiets als "dag zei de duif toen de dodo gedag zei") |
Achter grootmoeder's hutje hangen drie krootjes op een klutje
Als jouw teckel mijn teckel tacklet, tacklet mijn teckel jouw teckel terug De kok snijdt recht en de knecht snijdt scheef mja |
vader en moeder leggen brood op tafel
de poetsende postkoets poet.......?????? :confused: |
tomentoatentomatentomatentovrat
|
= Tom en To aten tomaten, Tom at, en To vrat
|
ok :confused:
|
De man bakt de pannekoeken in de pan. :confused:
|
Citaat:
en als iemand als antword op de vraag wat zijn ontbijt was bloot zei ipv brood dan was het ook lachen geblazen ik kan niet geloven dat ik zo dom was in de kleuterklas |
Engels mag ook wel hè?
How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? |
Als een potvis in de pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het brutale meisje sloeg de sloegende sloegend meisje die het eerste sloegende meisje die haar sloeg terug heeft geslagen en die terug sloeg wanneer de sloegende meid de sloegende meid sloeg.
|
How many cookies could a good cook cook if a good cook could cook cookies?
de spelling zal wel niet optimaal zijn maar ik ben brak vandaag, mijn excuses |
(y) How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?
|
Citaat:
Hoe snel ik ze kan zeggen is iets anders |
Hebben jullie zin om morgen mee te gaan naar die schitterende pier alwaar wij onze hengels in het water gooien in de hoop dat wij een zeemeerminnetje kunnen opvangen die niet alleen ontzettend goed is in de omgang maar die ook nog op natuurlijke wijze ons kan verdedigen tegen een aantal ziektes, zodat er nooit meer mensen ziek worden op deze wereld?
:o :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als jouw tekkel mijn tekkel tekkelt tekkelt mijn tekkel jouw tekkel trug
:rolleyes: |
De prins spreekt prima spaans.
|
Citaat:
|
De postkoetskoetsier poetst zijn postkoets met postkoetspoets.
|
Nog een friese:
De yne hazze ha se, en de oare hazze ha se hast (De ene haas hebben ze, en de andere haas hebben ze bijna) Mei ik mei jo jojo jojoe? (Mag ik met uw jojo jojoen?) Ha jo jo jojo by jo? (Hebt u uw jojo bij u?) Laat maar. |
Citaat:
|
Als vliegen boven vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
(is net een beetje anders dan die van jou) |
Citaat:
Slaan Ik sla Jij slaat Wij slaan Ik sloeg Hij sloeg Wij sloegen Wij hebben geslagen Het slaande meisje. Toch? (jaja offtopic, I know.. boeiend :)) |
Citaat:
Is haast niet te zeggen :S |
Citaat:
|
iemand anders misschien nog?
dit is geen uppen hoor... :rolleyes: :D |
ik kan ze allemaal zeggen...Jeuj me :D
eerlijk waar :D |
Ok die over vliegen ken ik iets anders..
Als vliegensvlugge vliegen achter vliegensvlugge vliegen vliegen, vliegen vliegensvlugge vliegen vliegensvlug. Mixed biscuits -> probeer dat maar s een paar x fantsoenlijk achter elkaar te zeggen :p |
eigelijk meer een liedje van bij ons op de volleybal vroeger wel grappig
heb er een week over gedaan ping en pong spelen pingpong pang zei de pingpong bal ping die zei dat pong was maar nee zei pong twas pang hehe ja raren humor :D |
met dit hebben we vorig jaar ook gelachen onze leraar kon het niet uitspreken
ottentottententententoonstelling hehe :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |