![]() |
aan wat voor onbenulligs kan jij je vreselijk ergeren ?
als iemand bv iets kleins zoals een videoband in de video niet lukt,dan heb ik al zin om hem snel uit z'n handen te rukken en het zelf te doen
Of als ik een tijdje stil ben er er zegt een meisje steeds : wat is er met je ? Of als er iemand elke NACHT om 2 uur met een winkelwagentje door de straat rijd ! |
Citaat:
BTT: Als je ergens aan het werk bent en duidelijk in werkuniform en mensen dan vragen: 'Werk jij hier'?? Dan heb ik de neiging om te zeggen van: 'Nee ik doe maar wat' |
Als ik bij een tegenligger denk 'o wee als hij tegen me aanstoot..', en die tegenligger vervolgens mij niet aanstoot, daar kan ik mij zo aan ergeren.
Of aan mensen die net voor mijn voeten langzaam lopen. Of mensen die die een hele weg aan het versperren zijn met het langzaam lopen. Of de vraag hoe alles met mij gaat Of de verwachting dat die vraag wordt gesteld, en vervolgens niet wordt gesteld. Spelfouten. VVD-ers. AH Ali. Uit de hoogte doenende VWO'ers. Mensen die geen gebruik maken van post icon's. Onmacht. |
om de meeste kleine onbenullige dingen.
Te veel om op te noemen. |
mensen die zich snel ergens aan ergeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt zeer ernstig aan mijn stemming op dat moment.
|
ik denk dat het dan toch wel die bolletjes in de bollina vla zijn... (n)
kijk ik bedoel geef er dan smaak aan of gooi ze er niet doorheen :rolleyes: ik erger me eigenlijk ook wel aan mensen die de hele tijd stil zijn... en waaraan je je verplicht voelt om te vragen OF er misschien wat aan de hand is ;) omdat dat normaal is in het dagelijks leven nou ja dan kom ik bij mn grootste ergenis :eek: mensen die eten in de trein GATVERDAMME!! (n) nou dan ga ik dus echt ergens anders zitten.. hetzelfde geld voor nagels knippen, neuspeuteren, hoesten, of stinkende mensen... niet dat ik smetvrees heb (helemaal niet!) maar het is gewoon vies. maar eigenlijk is ergeren een groot woord... irriteren is beter ;) |
wanneer mensen de hele tijd "euhhhh" zeggen:|
of mensen die smakken of herkauwen:D vre-se-lijk;p of als dingen de hele tijd vallen als ik ze neerleg(het grrr gevoel) en mensen die slenteren in de stad... |
Aan me broertje.
|
aan al die duizende kleine onbenullige dingen die mijn school fout doet waardoor ik zometeen moet blijven zitten :mad:
|
Citaat:
Ik kan niet tegen mensen die 'me' in plaats van 'mijn' gebruiken, als ze een bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Het is niet me boek, het is MIJN boek! :mad: ...dát, en andere spelfouten. |
Dat hebben hun gedaan
:mad: :mad: :mad: |
mensen die knipperlichtjes op hun fiets hebben :mad:
|
Als mensen uitgebreid op hun kauwgom ah kauwen zijn
en idd als mensen ergens mee zitten te klungelen terwijl ik dat veel beter kan. Mensen die alle aandacht opeisen. En topics zoals deze http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=379020 |
Mensen die sinaasappels of mandarijnen in het openbaar eten. Heel lekker hoor, maar bespaar me alsjeblieft die geur die vervolgens de hele tijd in de bus hangt.
|
aan mensen die hun handen niet wassen als ze naar het toilet zijn geweest...
kattenharen op je kleding mensen die de hele tijd aan hun haar zitten |
openstaande deuren :mad:
Als mn internet het eens niet doet :mad: :mad: Mensen die vlak voor me lopen/de weg versprerren :mad: mensen die aan 1 stuk door blijven praten (over NIETS) :mad: :mad: :mad: :mad: De gitarist van mn bandje die altijd heel eventje moet pingelen als iemand iets wil zeggen :mad: |
Citaat:
Er staan trouwens een heleboel herkenbare dingen tussen. |
Citaat:
Ik deed het stiekem vroeger ook. |
Spelfouten in de krant ofzo.
|
iets onbenuligs volgens sommige is dat ik geen zin heb om verplicht eetsmakelijk te zeggen tijdens het eten, hier heb ik al heel vaak ruzie om gehad.
|
Citaat:
|
Elasto Mania
|
Citaat:
Ik kan mij echt groen en geel ergeren aan Amstelveense kakkers met een scooter of de Mercedesleasebak van pa. |
Owjah.. ik kan me er zooo aan ergeren dat (wij ruilen altijd brood op school :o ) bij de geruilde boterhammen het smeersel (tonijn/ei/watdanook- salade) niet bij het korst-randje gesmeerd is. Snapje? Dus bij 't korstje is net 't minst lekker en daar is dan geen spul gesmeerd..! :mad:
Oh ja.. dan benk nog nie eens over 'als' en 'dan' begonnen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow ja ik kan me ook ergeren aan discussies die erover gaan of MBOers en HBOers zichzelf studenten zouden mogen noemen of niet of dat die eer er alleen maar is voor universitaire studenten .
|
Citaat:
|
- spelfouten
- mensen die voor je lopen, maar dan net iets langzamer als jij wil lopen, zodat je eigen loopritme niet meer klopt :confused: :) |
Citaat:
|
paula...*ril*
|
deze is voor angel_girl:
wees godverdomme blij dat je een broertje hebt !! ik erger me pas aan mensen die zich aan hun broertjes of zusjes ergeren !! wees blij dat je die hebt !! |
Citaat:
je maakt me nieuwsgierig met je gevloek :o :p |
Citaat:
over het algemeen zullen vwo'er slimmer zijn maar er zijn genoeg uitzonderingen te bedenken van mensen die echt niet dom zijn maar gewoonweg om de een of andere reden een vwo opleiding niet kunnen afronden en maar mavo gaan doen. |
Jouw nickname. *wijst richting topicstarter*
|
Als mensen zeggen: Ja ik heb ernstig/blij/kut nieuws.
Dan vraag ik: ''wat dan?'' en dan krijg je als antwoord: Ja dat mag ik niet zegge :rolleyes: Zeg dan maar liever niet dat je nieuws heb. |
ach ja; er zijn zoveel dingen waar ik me aan kan ergeren, ligt een beetje aan mijn humeur.
wat betreft vwo'ers vs de vmbo'ers: vwo'ers die uit de hoogte doen zijn vaak types die niks anders doen als achter de boken, danwel computer zitten, en die gewoon van zichzelf weten dat dat het enigste is waar ze goed in zijn. daarom proberen ze mensen met een lagere opleiding te "overbluffen". helaas werkte dat niet bij mij; en ging ik hem gewoon afzeiken. want face it, wat is hij nou meer als mij? toegegeven; ik wordt geen professor, of hoogleraar. maar dat hoeft ook niet, doe mij maar een job waarin zowel iets van je koppie als van je lichaam gevraagd word. ik voel er niks voor om 20000 formules uit mijn kop te leren welke ik nooit van mijn leven zal gebruiken. ik heb eerst de mavo gedaan, maar ik kán meer. havo moet lukken. |
tegenliggers die aan de verkeerde kant van het pad gaan fietsen en op het laatste moment pas (dan wel met een grote vaart) nèt voor je opzij gaan...
|
- mensen die keilangzaam voor je uit lopen
- mensen die persé nét op het moment dat ik eraan kom naar buiten moeten gaan - Harense kak-mensjes (heb er genoeg van op school zitten (n)) - en inderdaad zoals mensen al zeiden, als mensen iets heel kleins niet lukt kan ik me daar ook ontzeeeettend aan ergeren, zeker als die mensen dan ook nog niet willen dat je hen helpt :mad: - mensen die alles plannen en altijd alles piekfijn in orde willen hebben en net op die momenten willen werken dat jij er geen zin in hebt en dan ook nog kwaad worden als je op school niet werkt maar thuis wel gewoon het doet en het dan ook op tijd af hebt... - mensen in het algemeen eigenlijk, soms :o - m'n zusje als ze over m'n schouder wil meekijken als ik aan 't msn-en ben - m'n moeder of vader die hetzelfde doet - een volle mediatheek - mediathekarissen waarvoor je moet oppassen omdat je eigenlijk niet mag hotmailen en/of msn-en hier - jochjes die midden in de openbare bibliotheek met z' n allen luidruchtig Magic gaan spelen terwijl ik probeer te werken :mad: - de idiote regels van m'n ouders - jochjes met of zonder scooters die denken dat ze zooooo ontzettend stoer zijn :rolleyes: - mensen die naast je gaan zitten in de bus - mensen die vage suggesties maken over een of andere *niet bestaande* mogelijke relatie tussen mij en m'n beste vriendin... alsjeblieft zeg... NEE NEE NEE... is niet zo! - tussenuren waarin je niks te doen hebt, omdat je net, voor die tussenuren aan, heel veel belangrijke dingen had die nu allemaal al klaar en/of ingeleverd zijn :mad: (n) - m'n latijn leraar en z'n eeuwige big smile, sorry maar ik kan me enorm ergeren aan die vent... kan hem echt niet uitstaan - internet wat er weer eens mee ophoudt zodat m'n msn dzich afmeld, net als ik in een belangrijk, diep gesprek ben - de typfouten in het woordenlijstje dat mijn lerares frans had gemaakt... "een suur gezicht trekken" "losruken" Citaat:
|
Als er weer eens een fatale uitzondering optreedt op de computer en het hele ding weer opnieuw op moet starten.
Of dat diezelfde k*tcomputer weer vastloopt :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Ik erger me aan mensen die zich overal aan lopen ergeren.
|
Citaat:
|
Die nieuwslezer van RTL4 's morgens (jan de hoop?), die heeft een bril met weinig contour en een goudachtige kleur, daardoor zie je nauwelijk de randen en geeft t een heel irritant effect.
|
als ik mensen in hun ogen moet kijken en me realiseer dat ik maar in 1 oog tegelijk kan kijken.
het vekeerd gebruik van 'hun' |
De standaardinstellingen van Internet Explorer in de mediatheek in combinatie met Hardware Restore Cards :p
|
Nou, als ik ga douchen moet de doucheslang op een bepaalde manier hangen en als mn moeder hem anders heeft gehangen erger ik me daar dood aan!! Dus dan moetie weer recht zegmaar.
Verder erger ik me ook als er 's nachts een mug in mn kamer zit ofzo. En dan doe ik mn licht aan en dan sta ik daar als een dood iemand met een oude Fancy in mn handen, op zoek naar dat rotbeest, die ik toch niet vind met mijn donkere muren en hoge plafond. Of spellingsfouten. Van die hele domme fouten, weetjewel? In plaats van nieuwsgierig 'niewschierig'. Oooh so annoying!! En nog wel meer, maar daar kan ik nu ff niet opkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |