![]() |
treiterbabe
wie is er wel eens gebeld door de treiterbabe?:D
I ben vandaag dus voor de tweede keer gebeld door de treiterbabe. Ik kreeg zogenaamd een Turk aan de lijn en die ging een hele lijst met bestellingen doornemen. Maar zijn accent was zo zwaar, dat ik gelijk door had dat het nep was. En het was echt niet grappig ofzo, ik heb gewoon maar opgehangen... |
Ik nog nooit.
|
Nog nooit, ik vind het ook zo iets sneus...
|
nee zeg, hou op :p
|
Gelukkig niet zeg, het is ook alleen maar geldverspilling voor die ander. Ik vind zulke dingen echt de grootste onzin ever
|
lijkt me niks...:| ;)
|
geld en tijdverspilling
bah, wat een onzin |
Zielig, maargoed. Ben nog nooit gebelt.
|
Citaat:
kijken hoe lang die mannetje doorgaat en hoe lang zijn telefoonrekening wordt |
de gemiddelde nederlander schijnt het wel leuk te vinden dat zegt al genoeg over nederlands...
|
tjah... k vind ut ook nogal dom... maajah *weet nix te typen* :D
|
Citaat:
Als iemand mij zo'n dom nepgesprek stuurt, kan diegene zijn of haar naam meteen van mijn vriendenlijst schrappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha treiterbabe is pas echt camp :D
|
Ik vind ut koel :p....
|
Hm, weer wat nieuws?
|
Citaat:
Haha nu begint het bij mij te kriebelen :D:D treiterbabe is mega kansloos |
mijn broertje maar het is zoooooo'n onzin en onwijs irritant.
Reclame gaat nergens heen tegenwoordig... |
Als je gebeld word 99 van de 100 keren heb je et gelijk door.. Kansloze shit.. HET LAND UIT ERMEE..
|
Citaat:
Voordat ik ruzie krijg met bepaalde iemanden |
Ik heb gelukkig niet van die sneue "vrienden"
|
Nog nooit meegemaakt,
hoeft ook nooit te gebeuren. Idioot gedoe. |
Ik ken mensen die het wel es op een naieve zus gebruikt hebben.. en ze vonden het zooooooo geweldig, jooh man echt lachen!
Ik vind er geen reet aan, tis humorloos en degene die er mij een stuurt, kan echt in de stront wegzakken. |
Ik ben een keer gebeld en dr ging een meisje tegen me lullen dat ze em iets moest vertellen en dat ze het zo erg vond. Ik had al zoiets van: "What the.. ???" Toen vertelde ze dat ze zwanger was van mn vriend. Dat was zo ongeloofwaardig (mijn vriend gaat niet vreemd) dat ik heb gezegd: "Ha, best grappig maar helaas heb ik je al op tv gehoord" ofzo en toen heb ik opgehangen. 1 minuut later belde een vriendin helemaal in een deuk. Ik zat toen ook zo van: "Tis maar wat je leuk vind :confused: ".
|
haha, nee gelukkig niet.
heb je dat tvprogramma wel es gezien? dat is pas kansloos :rolleyes: |
je zou zo flauw zijn om daar je geld aan uit te willen geven... lijkt me ook net ietsie te ongeloofwaardig, ondanks dat ik zelf ook redelijk naief ben
|
Gelukkig niet.. wat een onzin vind ik dat..
|
Ik erger me echt kapot aan die reclame. Wat een onzin.... (n)
|
Ik nog nooit, gelukkig maar :D :) (y)
|
Citaat:
Ultrakill! Dat treiterbabe snel failliet mag gaan. |
Citaat:
|
Een keertje :o
|
Nog nooit, maar als het zou gebeuren zou de treiterlijn me zo naar vinden dat ze zelf wel op gaan hangen :P
|
Nog nooit. Een vriendin van mij wel eens (of ze had zelf gebeld) en ze vond het helemaal geweldig, nouja het zal wel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gelukkig (nog) niet.
Domme gesprekjes enzo, doe dan zelf iets doms en schakel niet zo'n rare miep in zou ik zeggen. :) |
onlangs belde "mijn schooldirecteur" naar me om te zeggen dat ik kinderen uit mijn klas pest...
ik had het al gelijk door, als ik zweeg bleef hij maar praten wel onzin, en geldverspilling (hoewel ik het enkele jaren geleden zelf nog deed :o) |
nog nooit meegemaakt maar je bent gewoon zielig als je zoiets doet
|
nog nooit meegemaakt. Als het me gebeurd rek ik die hele zooi wel zo lang mogenlijk uit, gaat die domme koe/kerel wel wat geld kosten.
|
Gelukkig niet.
|
Citaat:
|
homo's aan de top
|
dat is zo triest dat het juist weer wel lachwekkend is :cool:
|
Ja ik ben dr een keer door gebeld, net echt! Zon vrouw, waarom ik niet op school zat, en dat ik dus spijbelde enz. Maar gelukkig was ik dr snel achter.
|
ik ben xtje gebeld door de treiterlijn. dus neit door treiterbabe/.. zo van uw auto ligt in de sloot ofzo.. en we hebben geeneens een auto..
|
waar maken we ons druk om....
|
Citaat:
|
ik ook 1 keer; zo van, 'ik sta op het station en je zou me al een uur geleden ophalen blabla....
een of andere rare vent :confused: ik had al meteen door dat het fake was, dus ik heb gewoon al die tijd men bek gehouden, ook toen het was opgehouden.... was het een poos stil; hoor ik zo'n vriend van mij ' hallo?....hallo?' hahahha LOL :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |