![]() |
waar kan jij moeilijk aan wennen?
ik persoonlijk: het weer gewoon op school zitten.
ik moet constant de gewoonte onderdrukken om constant na een opdracht gekregen te hebben van een lerar "ja majoor" te zeggen. (mijn directe meerdere @ luchtmacht was een sergeant-majoor; snel = majoor). ik denk dat het er wel eens van gaat komen dak 's ochtends met mijn duffe kop "ja majoor" zeg als de leraar iets vraagt :p en de omgang met mede-scholieren is heel anders (lees: softer) als met mede-militairen. en waar kunnen jullie maar niet aan wennen? |
Dat mijn penis uitgegroeid is.
|
Ik wen.
|
Aan
|
Aan het rotgeluid van mijn wekker elke morgen
|
veranderingen
|
Het concentreren op iets wat ik helemaal niet leuk vind. Het lijkt wel alsof alles wat verplicht is een grijze waas is en werkelijk álles daaromheen is interessant. De duiven op het plein, het meisje dat een naarstig naar een pen zoekt in haar tas, het geluid van waaiende bomen, etc.
|
seks:(
Goooo SGP :cool: |
mensen niet meer zien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aan t missen van me schatje (tis uit *snik*)
|
Citaat:
ff een tmf id aanvragen en je kan zo weer een nieuwe lover scoren op tv (y) |
Citaat:
|
Citaat:
"datingsite" :rolleyes: heb ook helemaal geen behoefte aan nieuwe vriend nou.. maar mis m gewoon super erg :(- |
Citaat:
had ik je verward met iemand anders :o |
de verschillende tijden waarop ik uit bed moet komen.. 7.30, 9.15, 8.15... gewoon elke dag om 6.45 eruit was makkelijker :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij staater al sinds jaar en dag in, en ik vind hem geniaal Goooo SGP :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeg opstaan
|
Citaat:
|
dat ik misschien niet meer groei:(
|
dat het zo saai is op school
|
vroeg opstaan
|
School gaan, en alles wat erbij hoort.
Opeens moest ik weer om 8u mn bed uit.. Nou, dat ging heel moeilijk. :\ (en de dingen van weer in een klas zitten, met mensen om gaan, moeten nadenken, werken etc etc) Maar ja. |
Dat sommige dingen heel heel erg veranderen en andere dingen(die misschien juist moeten veranderen) hetzelfde blijven..en ik kan moeilijk aan mensen wennen die nooit es aan anderen en alleen aan zichzelf denken.
|
Citaat:
|
dat dingen niet gaan zoals ik ze wil.
dat mijn school niet perfectionistisch is en ik wel :( dat dingen veranderen :o |
Aan het forum :o ;)
* zit er al bijna 3 jaar * :D |
sommige mensen
lage cijfers |
vroeg opstaan
nu school sommige mensjes :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeg opstaan, huiswerk, het hele schoolgebeuren...
en aan datums, elke dag een andere :) |
Vroeg opstaan.
Geen horloge meer hebben |
Dat ze het weet.
|
Vroeg opstaan
|
Zoals eerder al gezegd is. Kan niet wennen aan vroeg opstaan..
SGP= discriminatie |
dat mn beugel dr uit is, zit de hele tijd in de spiegel te kijke en met men tong enzow..
|
aan mijn nieuwe school/klas/taal.. :(
|
Dat ik een goeie vriend van me bijna nooit meer zie :|
|
Citaat:
wat heeft de luchtmacht hiermee te maken? |
Ik kan maar niet wennen aan: (komt ie...)
~ouders ~broertjes ~ouders van leden van de scouting waar ik leiding geef ~mijn school, ROC Zeeland, dat zegt genoeg! ~Zeeuwen, lastig, als je een Brabander bent ~de onregelmatige lestijden van mij, iedere week anders zowat! ~onregelmatige werktijden van mn vriend, mja, horeca eej! |
Vroeg opstaan.
|
Dat het waarschijnlijk toch nix zal worden (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |