![]() |
Kapper
Ik ga vanavond sinds lange tijd weer eens naar de kapper om het een en ander eens bij te laten knippen. Nu vraag ik me af; hoe vaak gaan jullie naar de kapper?
|
Niet (heb dreads) en daarvoor liet ik het knippen door een vriendin die dat heel goed kon. Ik haat kappers, die doen toch nooit wat je wilt dat ze doen.
|
Een keer in de 2/3 maanden, puntjes bijknippen.
|
al 6 jaar niet, bijknippen kan mijn moeder goed genoeg :)
|
Citaat:
|
Ik heb daar een hekel aan dus stel ik het meestal (te) lang uit. Soms duurt het wel een maand of 3 :o
|
Citaat:
|
naar de kapper gaan NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Hellup!!!! :mad:
ik hou niet van gevrummel aan m'n hoofd en zeker niet als er een een of andere zogenaamd geintereseerde trien ;) een gesprek probeerd aan te knopen :p |
Citaat:
http://ew2.lysator.liu.se/loth/j/o/johanna/rapunsel.jpg |
Mijn mam heeft gister mijn haartjes er weer s afgeknipt :) Nooit dus, is een stuk goedkoper als moeder lief het doet! En ze vindt t nog leuk ook.
|
Citaat:
|
Nee raponsel. Die liet dr vlechten groeien zodat de prins erin kon klimmen (hoe cliche).
Repelsteeltje had een identiteitscrisis, hij wilde niet dat iemand wist hoe ie heette. (sprookjesexpert, jaja) |
Ik knip het zelf. Ik weet zelf veel beter wat ik wil dan een kapster. En als ik er niet bij kan dan helpt mijn mama me. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwjah om de 2 maanden.kort haar pays a price..
|
niet zo vaak..ik laat er meestal toch alleen maar de puntjes afknippen.
|
als het nodig is. Of ik knip het zelf een beetje bij.
|
al meer dan 2 jaar niet :S
|
Een keer elke zes of zeven maanden, tenminste zo was het tot nuu toe altijd :p
|
Citaat:
|
ehm nie zow vaak, 1x in de 5 maanden denk ik :o
|
Niet zo vaak...
2 a 3 keer in het jaar ofzo Tussendoor knip ik het zelf bij :) |
iok ben nu 3 jaar ofzo niet geweest... ik ga in de vakantie maar weer eens
|
Ik ga 1 keer per jaar ofzoiets..., het verschilt eigenlijk nog wel eens... :)
|
Ik ben in mijn hele leven nog maar 2 keer bij de kapper geweest
|
1 maal in de 5 weken
|
Ik ga zelden.
|
Ik ga toevallig vandaag weer eens. Normaal rond de 3/4 maanden..ik stel het meestal erg lang uit.
Kan ik dadelijk weer gaan aanhoren 'Lekker weer he?' en 'Meisje, waar zit je op school'? :D (n) |
ik ga ongeveer 2 x in het jaar, maar soms ook een jaar neit ofzow, k heb redelijk lang haar, dus hoef ut niet bij te houden!
|
Ik ga 1x op de anderhalve maand of zo naar de kapper. Best vaak dus, mijn haar groeit namelijk best snel. (n)
|
1 keer in de 3 maand, maar ik moet nu ik mijn haar wat korter wil houden toch wel wat vaker gaan
|
Citaat:
bedoel je niet: af te laten knippen? :p |
Citaat:
|
al ruim 3 jaar niet meer gweest :o
|
ik ga niet veel eigenlijk, alleen als het echt niet meer kan zijn :) (splitten enzo)
|
Vandaag nog.
Algemene reactie: ben je nou al weer naar de kapper geweest? Maar het is echt nodig! Mijn haar groeit veel te snel en als het te lang is hangt het voor m'n ogen en krijg ik het pas na lang zwoegen in model... Dan dit zomerse idee maar. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsk tijd heb :) kben vant weekend nog geweest. kvin 't wel leuk om wa meej m'n haar te doen maar nie terwijl der zo'n geblondeerde dikzak tegen me loopt te zeuren over Joop en Rita die uit elkaar zijn :p
|
1x in de 3 maanden ofzo:o
|
eerst was het 2 keer in het jaar, nu 1 keer in de maand ofzo :o
|
Dat verschilt heel erg. Soms ga ik 3 jaar niet, dan weer 2 keer per jaar. Niet vaak iig. Ik laat het ook wel eens door een vriendin knippen :o (en die zit niet op een kappersschool ofzo, gewoon geen zin om naar de kapper te gaan).
|
1 keer in de 3 a 4 maand ong.
|
houd ik niet eens is bij, 1 keer per 1,5 maand ofzo
nu alleen al heel lang nie meer voor carnaval |
haast nooit, dat van mij moet groeien.
Eens in de 3 of 4 maanden gaat er een heel klein stukje af, maar zo min mogelijk :) Toen ik nog een kort modelletje had ging ik eens in de twee maanden, maar eigenlijk moest ik iets vaker. Ik hield er nooit zo van! |
ik kom net van de kapper vandaan en de vorige keer was ook al weer 8 maanden geleden... Maja dat gesprek bij de kapper ging ook weer echt nergens over.... ach
|
1 x per maand soms 1 x per 2 maanden ligt een beetje aan hetkapsel wat ik heb.
|
Ik ben dinsdag geweest, maar meestal duurt het best een tijdje...Een half jaar denk ik... Maar het is nu van lang tot superkort gegaan, dus denk dat ik nu wat regelmatiger ga!
|
1 keer in de 2 maanden.. naar de kapper gaan is klote/duur.
En iets langer staat mij ook wel dus. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |