![]() |
Commander K.
|
ik speelde vroeger altijd keen... hehe alles komt weer terug
*is heel hard naar floppy aan het zoeken* |
Heb een nieuwe rage gestart :P :D
En om in het Commander Keen idee te blijven... hoe zou hij er volwassen uitzien? :D http://paintedblack.endoria.net/art/keen.jpg zo misschien ? |
Erm... Zo stoer is 'ie nooit geweest hoor :p Keen was een geek. Dat moest, want dan kon de computer spelletjes-spelende jeugd zich met 'm identificeren :)
Aldus mijn theorie. p.s. Ik erger me ineens grondig aan de ruimte tussen de laatste 3 vakjes. Argh! Teveel zwart! |
Citaat:
|
droog :D oldskool
|
ja? en? wat heeft dit met ART te maken?
ART--> kantine |
Citaat:
1) Vallen webcomics onder art? 2) Als je zelf iets maakt, is het dan niet al art? 3) Pixelart, 8-bit, ring a bell? |
Leuk spel ja. Maar als je broertje met codes alle levels haalt is er geen ruk meer aan...
|
back to art idd
|
Commander Keen = oldskool.
Oldskool = :cool:. |
Commander Keen is niet leuk
Commander Keen kon ik nooit winnen Volfied is wel leuk Volvied kon ik wel winnen :o |
Citaat:
Dat was ook een heel cool spel! Ik was verslaafd! |
Commander Keen, dé voorloper van Mario. Wat een geweldig platformspelletje was dat zeg.
|
Citaat:
|
Toen was ik tevreden met het allereerste computerspelletje: pong :D
|
(y)
|
Ja, vond ik vroeger echt geweldig spel :)
Ik was best ver gekomen toen, alleen was iets met dat spel dat niet helemaal goed was ofzo :o wel jammer op zich.. maar ach is/was wel leuk :p (y) |
Atheïstic Sheep schreef:
zucht... Die goeie ouwe tijd waarin je dik tevreden was met je 286 waarop je Paratrooper, Frogger en ducktales (paratrooper is een van alleroudste "spelletjes", je bent rozekleurig kanon dat parachutisten uit de lucht moet schieten en bommenwerpers weg moet houden :cool: ) Duidelijk :) volgens mij hebben we em nog wel ergens :p |
Keen is leuk! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ander superklassiekers voor mij op 8086/8088 zijn : digger, flight (c), qbert, ducathlon (?)... sharp mz800 was nog bruter : nakamoto, tut anchamon maar goed ik laat me wegzwijmelen :D |
Citaat:
|
jaaaaaaaaa keen is zoooo cool! :D (y)
Ik ging het een tijdje terug nog spelen... maar het gaat wel snel vervelen. Vroeger was het nog een beetje moeilijk ofzo, dan deed je er een tijd over voordat je zo'n spel had uitgespeeld. Nu is het keen 1 t/m 6 in een middagje... Ghehe ik had eerst een Dopefish avatar (y) |
Jo. Keen was cool :)
Ik heb ooit een virus geschreven die zich commander keen 7 noemde :D Met Apogee license erbij en al :o |
Mijn moeder is Digger-verslaafd :D (y)
|
Citaat:
|
Wooh hippe spellen :D
Keen, Duke Nuke 'em, Cosmo! (kent iemand dat nog? ook zo'n vette platformer.. vond em altijd geweldig..) |
|
Citaat:
En Jill 1,2,3 Lemmings Supaplex (waarom is die nou te snel op windows? :() Monkey Island!! (&co) Space Invaders *snikt* :D |
supaplex was inderdaad echt vet
en cosmo heb ik ook gehad, wat was dat ook alweer? je had ook nog een ventje van snoep volgens mij, zoon ofzo? iets met de z en natuurlijk duke nukem 1 en 2 :D dat was pas de held! of eeh rockfield? |
Citaat:
en die blikjes enzo :cool: (y) w00t |
Citaat:
Heersch :cool: http://www.oakland.edu/~lcmatero/cosmo/cosmo7.jpg http://stud.wsi.edu.pl/~matias/games/cosmo.gif :cool: |
Ha, net weer een cosmo versie gedownload :D
|
Keen, *doet vreugdedansje*
Alleen Duke Nukem speel ik langer (en Yogi Bear op mijn Commodor 64 :p) :D En na Keen kwam Blake.. :) Ze doen het alleen niet meer (kheb nu té veel geheugen om ze op te starten, geweldig), helaas.. |
aaaaaaaaaaaah COSMO
*hart smelt van nostalgie* |
Nooit van gehoord.. :o
|
Citaat:
Die was ultra- :cool: |
"It doesn't seems to work"
*kan geen plaatje vinden* Maniac Mansion, hmm :) |
Ach, we maken nog een keer wat...
|
in DAY OF THE TENTACLE kun je MANIAC MANSION ook spelen op de computer. w00t
|
Citaat:
ik was in de war met CAPTAIN COMIC http://www.flashback-aw.net/images/c/captain_comic.gif |
maar lang voor die tijd hadden we LODE RUNNER !
|
Citaat:
Ik wil 'm weer hebben :o Is ie niet ergens te downloaden ofzow? |
|
Nee hoor, inmiddels kun je bijna alle spellen van voor 1995 op abandonware sites downloaden. Keen kun je zelfs gewoon downloaden van de apogee website.
|
Ik ken overigens bijna alle spelletjes wel die hier genoemd zijn, als het topic er dan toch over gaat.
Ik hield ook wel van A-10 Tank Fighter, Shingo Fighter, Arcade-stimulatiespelletjes (GOLD bv.), G.O.D.S, Magic Pockets, GB, Prehistoric, Civilization natuurlijk, enzovoorts. |
Citaat:
Alstublieft :) |
Airborne Ranger, dagen, weken zoniet maanden meegespeeld.
Of Alley Cat, Rampage, Civilization, Golden Axe, Streed Rod, Sensible Soccer, Cannon Fodder, Double Dragon, Koei games :) De goede oude tijd van eindeloze onverveelde uren. Zijn er vast nog veel meer, dit kon ik me ff herinneren in een wazige herinnering :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |