![]() |
Misdaden plegen
Hebben jullie soms wel eens de behoefte/fantasie om een (grote) misdaad te plegen? Ik wel eigenlijk :o Alhoewel ik het nooit zou doen. Ik zie mezelf wel als zakkenroller eigenlijk :o :D En vervolgens fraude plegen met gestolen credit cards ofzo :p
|
Alleen over geniale seriemoorden kan ik fantaseren. Maar ja, als ik dat echt zou willen doen, zou ik dat hier niet neerzetten.
|
Ja hoor, ik denk vaak zat na over de ideale moord, en hoe ik het zou doen.
En net als diovai vind ik seriemoordenaars ook erg interessant. |
Nee, moord denk ik nooit over na, alhoewel sommige mensen wel het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen halen :p Eerlijk gezegd denk ik alleen aan misdaden waar (veel) geld mee gemoeid is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. Niet dat ie maanden duurde.. |
Citaat:
|
ik weet niet of jij zon grote aanwinst bent maarja.
ontopic: Ik zou een bank willen beroven of juwelen stelen zoals in belgie deze week (y) |
Citaat:
Ik heb die behoefte trouwens niet. |
Nee, daar denk ik niet over na.
|
nee heb ik nooit (n)
|
ik heb af en toe een zeer sterke neiging iemand te vermoorden, bijvoorbeeld 's avonds op straat iemand de keel afsnijden ofzo
|
ja, het lijkt me heerlijk om er eens op los te slaan met een bijl..
|
the perfect murder
|
Daar denk ik niet over na, omdat ik er ook totaal geen behoefte aan heb/reden toe heb...
|
you will know when time comes :P
|
Absoluut geen behoefte aan...
|
nee
|
Echt wel, midden in de nacht in een of ander spooky museum inbreken & rondsluipen (y)
En naturlijk rondchoppen met een bijl (Net als bij Frailty :cool: ) |
Natuurlijk fantaseer ik zo nu en dan over de perfecte moord.
Over het genot van die overheerlijke trekker van een geladen pistool in te de drukken. Of ik het ooit zal doen? Wie weet |
Een of andere kraak zetten bij zo'n bedrijf wat claimt toch wel zooo geweldig goed beveiligd te zijn... :o
|
kzou wel op de evil-Batman tour willen :D
|
Citaat:
|
In mn jaarabbonnement (bus/tram),
kan je de foto eruit pulken en er zo een nieuwe indoen.. Een vriendin moest elke maand een maandkaartje van zo'n 66€ kopen, en een duplicaat van de mijne koste 25€.. Wilden dus haar foto in de mijne doen, een duplicaat halen, en die 66€ in de stad besteden.. Maar goed, nooit gedaan. ;) Da's het ergste wat nog enigzins realistisch is.. :p |
Ja, daar denk ik wel eens over na. Maar ik zou het nooit echt doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |