![]() |
Beroepen die je dus beter niet kunt gaan doen...
met zo'n achternaam.
Mijn eigen naam is een goed voorbeeld: "Treurniet Begrafenisondernemers" maar ik zag gisteren ook weer een mooie rijden: "Beenhakker revalidatiemiddelen" Kennen jullie er nog meer? En misschien ook namen die juist erg toepasselijk zijn bij het bedrijf? |
mahaha:D:p
|
ook altijd zo mooi van die bakkers die slager heten en andersom :cool:
|
(y) :D :cool:
|
Slagerij Sukkel.
Oké, het is al niet leuk als je zo heet, maar ik zou mijn slagerij dan dus niet naar mezelf vernoemen. ;) |
Leraar :D :p
Mot er niet aan denken met die lastige jeugd van tegenwoordig :rolleyes: (n) :p |
Een leraar op m'n vorige school heette Engels, maar hij gaf alleen maar informatica en muziek :p
|
Mijn tandarts heet Bangert :D
|
bij mij geeft een mevrouw Wisse nederlands. op zich niet zo erg mar op de roosters geven ze alleen de 1e 3 letters.. ben in t begin ecgt vaak met de verkeerde beoken aan komen zetten
|
*wijst naar vriendin* Die moet dus geen schilder worden.
K. Lodder, schilder, wordt dat dan :p |
In de tandartsen praktijk waar ik wel eens kom, zitten drie tandartsen. Mijn eigen tandarts heet Morsinkhof, dus daar is niks mis mee, maar de andere twee heten Vullings en Beugels......Van toeval kun je bijna niet meer spreken.....
|
met de achternaam "soldaat", officier worden bij de landmacht :)
|
Dat heb ik dus, met mijn achternaam (Korporaal) in het leger gaan. :D
|
kapster Slettenhaar
(Ik ken iemand die zo heet en geregeld helpt bij de kapper :D) |
een Leraar die Arts heet...
|
ik ken dr geen maar ik kan dr zo een aantal bedenken
|
Citaat:
|
Citaat:
Mwoeah ik had een lerares voor duits die heette Nas en dat was echt een k-u-twijf dus die noemden we Nasi... Niet echt schrokkend.. :) |
kijk is in de donald duck... staan dr wekelijks heel veel in!
|
Citaat:
|
Ghehe.. :D
|
mijn tandarts heet Priem...ook niet zo fijn :p
|
Citaat:
Maar ik heb net wel ff helemaal in een deuk gelegen om de reacties allemaal. :cool: Bedankt :) |
Citaat:
:D |
Poelier de Haan
Smid Smit Bakker Bakker Bestaan allemaal echt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Roest autobedrijf
Brand verzekeringsmaatschappij (allebei NIET verzonnen zelf gezien) |
Henk naakt geboren.
zoekt en gij zult vinden :P :D :D :D :D :D :D ow en mijn oma heet "De Reus" en ze is maar 1.40 m :P |
Citaat:
Rik E. Tik - Klokkemaker Waarom ik dat onthoud is me een raadsel :o |
Citaat:
|
buurman van mn oom is tandarts en heet Dhr Ramp :D
niet echt uitnodigend |
Ik moet maar geen koning worden (ik heet de koning)
Een leraar wiskunde bij mij op school heet Min. Hier ergens in de buurt is een viszaak die wordt gerund door ene Beentjes. |
dokter hersens
|
we hadden wel ooit een docente Nederlands die Vrolijk heette, en binnen een jaar 2 keer overspannen is geweest... :rolleyes:
en daardoor een keer of 3 huilend de klas uit is gelopen... |
Citaat:
Op de basisschool hadden we twee congiërges (man en vrouw en getrouwd): Hennie en Henny de Haan...kunnen beter kippen gaan fokken oid... |
Mevrouw de Man. (y)
Edit: dat is natuurlijk geen beroep :o |
Ik ken trouwens ook iemand met hoogtevrees die Diep van de achternaam heet.
|
Wij hebben op school een docent Duits die Vroegop heet en dan vervolgens steeds te laat in de les komt.....
Of iemand niet Naaktgeborene - in het veld heet (getrouwd dus vrouwe heet in het veld en haar echtgenoot heet naaktgeborene |
Bij mij in de buurt zit een tandartspraktijk "Roth".
|
lol :D :D :D
|
Ik ken tandarts Au(een chinees) en tandarts Snoep. En waarom scoren tandartsen zo hoog op deze vraag?
|
Er iz een auto zaak en die heet Chris Slager nou dan denk je toch dat het een slager iz of niej zomz??
|
Citaat:
En de Donald Duck moet je wel lezen hoor... Goed voor je algemene ontwikkeling! |
Zitvast van je achternaam heten is ook zo'n geval
|
Citaat:
|
Uit de Duck: O.P. Lichter - Zorgverzekeraar :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |