![]() |
chagrijnig zijn en dat ook hier afreageren?
Hebben jullie dat wel ns? Dat je eigenijk bloedchagrijnig bent en dat je dat ook kunt terugzien op t forum? Ik heb t namelijk wel merk ik nu :D Alle mensen met domme/persoonlijke opmerkingen moeten dr ineens aan geloven terwijl ik daar normaal heel goed tegen kan.
|
umm ik heb wel eens dak dan dingen zeg die nergens op slaan en dat ik veel moeilijker doe en dat ik echt gewoon over elke domme opmerkng wat moet zeggen
|
Nee heb ik niet, uit me meestal op MSN als ik me rot voel. Niet op een forum. En als ik me afreageer op i-net/forums zou ik dat doen op een ander forum :D
|
Echt op mensen afreageren heb ik niet, maar als ik chagrijnig ben zie je dat wel een beetje in mijn reacties terug, ja.
Op msn is het veel erger. |
Soms wel ja, maar meestal hou ik me in, dan post ik maar even niet
|
bijna nooit eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm.. hoorde van iemand wel dat ik
een paar maanden terug chagrijniger dan nu overkwam.. Nja, merk het zelf niet, anderen wel. :o ;) |
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit.
|
Juh dat heb ik ook heel erg (heb ik voornamelijk gemerkt op andere fora)
:D |
ik ben altijd chagrijnig
|
ehmz soms wel... ik ga me dan overal aan irriteren... commentaar posten wat nergens op slaat...
ach ja, het nadeel is dat ik er dan pas later achter kom :o |
Ja dat heb ik ook altijd
dan denk ik wat zijn het ook allemaal een stelletje mietjes beetje suf op een forum posten en IRL zullen ze vast hun bek niet open durven trekken :p |
Regelmatig. Het aantal 'ban nare man'-topics op FB hou ik niet meer bij.
|
Zeer vaak heb ik dat. :o
|
mja, ik heb wel'ns een hele discussie gevoerd over dat je geen "ikbenzozielig"-topics op onzin moest plaatsen. Een of ander figuur had zo'n topic gemaakt en ik had er gewoon bijgeschreven dat het me geen ene hol boeit hoe zielig die wel niet gevonden wilde worden
|
dat zijn vaak mijn favo forum tijden :D
|
Heb ik wel vaak gehad jah! :o Maar de laatste tijd ben ik niet meer zo super veel hier.. Dus heeft niemand er meer last van! :p
|
't is verdomme weer eens vrijdag!
*wil z'n negatieve gedachten aan de kant schuiven...alhoewel....I'm happy to be sad.. :(* |
Ik ben vrijwel nooit chagrijnig, en als ik chagrijnig ben (bijna nooit dus :P) dan reageer ik het niet hier af...
|
Nee dude, chill, love and peace
|
Jah:p Maar dan weet ik ook van mezelf dat ik chaggerijnig ben en dan ga ik niet vrolijk met smileytjes posten of weet ik het wat. Ik ga meestal ff beetje op onzin afreageren of meteen chaggo reageren en zo
|
Een beetje. Ik reageer dan misschien wat anders dan anders, maar ik reageer me niet af op anderen.
|
doe'k volgens mij zelden..
|
daar heb ik mezelf nooit op betrapt
(schijnt trouwens dat je aan mij nauwelijks kunt merken of ik wel of niet chagrijnig ben) :o |
vaak ja. boeie doe ik irl ook
|
als ik chagrijnig ben en ik zit op 't forum, dan reageer ik me af op 't forum. als ik chagrijnig ben en ik zit bij m'n oma, dan reageer ik me af op m'n oma.
|
als ik me verveel/chagerijnig ben, ben ik te vinden in het slotjes-request topic :o
|
onbewust wel
|
kom hier eigenlijk meer om wat op te vrolijken dan...
alleen op msn ff niks tegen me zeggen meestal ;) |
Citaat:
|
ja, als Ajax verliest moet ik me ff afreageren ;)
|
nee dat doe ik nooit
godverdomme :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |