![]() |
Wie is er nog meer ziek?
Zo ja,wat heb je precies?
Es kijken offik hetzelfde heb als andere mensen..dus dat het heerst ofzo! xxx |
Ikke... :(
Ik heb koorts, keelpijn, en hoofdpijn... Ik heb geen zin meer om in mun bed te liggen. :( |
ben ziekgemeld, maar niet echt ziek :D
|
heb keelpijn en ben over eemn paar uur doodmoe (ik heb vanaf 4 uur wakkergelegen)
|
Bij mij op school was bijna iedereen ziek!
Ik heb het virus gelukkig (nog) niet :D |
iets grieperig :o
|
Ik niet :p
|
ja, maar begin al wat beter te worden
|
ik ehb 38,5.
ik noem mezelf pas "ziek" als het over de 39 gaat. |
Ik snotter en hoest veel., Wat dus erg vermoeiend is. en hoofdpijn veroorzaakt.
Maar ik wil nooi tziek zijn dus ben het niet |
Ik niet, ik ben bijna nooit ziek. :p Misschien net zoals vorig jaar over een paar weken na de carnaval :( mja dat lag gedeeltelijk aan het weer, zal nu beter opletten :) (y)
|
Keelpijn, beetje hoofdpijn, koortsig, rillerig en snipverkouden...heb gisteren 6 zakdoeken versleten :)
|
hoi
ikke nu gelukkig nie meer ben nog maar net terug beter. Maar had ook last van koorts, hoesten, loopneus, moe, hoofpijn kortom de griep. Maar ben gelukkig weer helmaal genzen. Maar het heerst wel degelijk want bij mij in de klas ware er wel 10 zieke van de week |
nee.
|
Ik ben gelukkig niet ziek.
|
Vorige week was ik ziek. Vier dagen niet gegeten (en dat is de grootste straf), drie dagen volop diaree, erge buikpijn, maar niet misselijk ofzo. Beterschap in ieder geval
|
Ik.. Ben zo verkouden als de pest, ben nu wel ein-de-lijk van me ongesteldheidsbuikpijn af (dat heeft dan ook wel 5 dagen geduurd, dankzij me verkoudheid) en ik heb z'n 5 plekken op me lip waar koortslip zit en twee plekken in me mond (waaronder 1 op een wortel van tand, kan dus niet eten of praten)..
Hoera! :( Owja en kheb een gescheurd hart (nee niet gebroken, gelukkig) En ik vergeet een allergische reactie op me bovenlip die ik nu heb door de koortslipcreme voor me onderlip... Hoezo lullig :) (nee ik snap niet dat ik vrolijk ben.. Echt niet) |
^^ Wat een wrak... :D
Ik ben niet ziek ofzo, maar een hoop mensen om me heen wel... |
Citaat:
Heb alleen hoofdpijn.. Maar dat komt doordat mn lenzen kwijt zijn, en mn bril een paar punten lager is dan de sterkte die k nodig heb. :\ :o |
Citaat:
|
ja, in mijn hoofd
|
Ben net weer beter. Ik had een keelontsteking (gepaard met de nodige koorts:()
|
mn vriend,
tenminste hij begint weer beter te worden :) Weet niet wat ie allemaal precies had, maar hij is iig een week echt ziek geweest, en hij is nog steeds best verkouden... |
Citaat:
|
vorige week begon het met de griep, met koorts en keelpijn.
afgelopen woensdag ging het weer beter, maar ik was alleen m'n smaak kwijt, waardoor ik weinig eet, en nu zit ik met buikpijn. volgend de dokter is het gewoon een buikgriep |
ik gelukkig niet :)
|
Ikke!
Had de hele dag een vreetkick en nu heb ik buikpijn, dus ik ben ook soort van ziek |
Ik ben ongeveer nooit ziek..., en nu ben ik eens ziek, en is het net op het verkeerde moment! :mad:
|
Ik ben net weer beter. :)
|
Ik; hoofdpijn, keelpijn, misselijk, verkouden etc.
Mijn broer had het een paar dagen geleden ook en verscheidene vriendinnen van mij ook. |
Ik heb wel een kater.
|
Ziek sinds zondag...... ben nu alleen al wat beter
|
beetje keel- en hoofdpijn..gaat wel weer over
|
Ik niet, maar de griep heerst dus ik mot wel uitkijken...
|
K heb hoofdpijn....en moet een spreekbeurt gaan voorbereiden :confused: :(
|
Ik ben niet ziek, was deze week wel beetje verkouden en moe enzo, maar niet echt ziek te noemen...
Maar de rest van de school wel, we hadden proefwerkweek met de hele 4e en echt de helft was ziek, terwijl je minder snel thuisblijft in n proefwerkweek :eek: |
Citaat:
En nu kan ik niet meer eten door die koortslip op me tandvlees.. Echt tis GE-WEL-DIG :rolleyes: |
ik had net schijterij, telt dat ook?
|
Citaat:
Ik ben ziekerig, maar 't zet niet door...of ik daar nu blij mee moet zijn? |
Citaat:
Citaat:
|
voel me slap, denk t begin van een griepje..
Er is niemand thuis, verveel me msnen???? |
Citaat:
2. ik hoef niet eens te lijnen, 53 kilo is al eigenlijk ongezond! |
ik nie, maar vorige week heb ik 3 dagen koorts gehad
|
Ik heb verkouden *kreun*!
En kheb net mn teen keihard gestoten.. AUTSJ! |
Dit is de eerste dag dak me ietsje beter voel..maar ben nog niet helemaal de oude hoor!
Kheb nog steeds maagpijn en vlagen van misselijkheid :( Kusj* |
*ziekjes, donderdag gekotst... :rolleyes: misselijk, spierpijn, warm, buikpijn (ongesteld) draaierig..*
|
Was het een paar dagen. Eigenlijk nog steeds.
|
nee, ik voel me momenteel superb
hoe je in een paar dagen zo erg op kan knappen |
een beetje verkouden en hoesten, maar verder niks :)
|
50! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |