![]() |
het "zeik elkaar af in duur nederlands topic".
ja, laten we dat gaan doen.
begin maar. hoi. |
:confused:
|
Naarling :mad:
|
Kwant :mad:
|
Aandelen van WorldOnline gekocht hebbende plebejer.
|
Jij dekselse rekel :mad:
|
Zelfingenomen egoistische wigger :confused:
|
Zak.
|
Verstrooide, niet bijster intelligente, ongeïnteresseerde, vervelende, laaghartige, zelfingenomen vlegel
:confused: |
lullo
|
Pisflikker :rolleyes:
|
laagbijdegrondse vaas
|
Ik vind u een proletariër, pleb.
|
Uw tannis en golf is van een dusdanig laag niveau, dat zelfs mijn persoonlijke caddie en ballenjongen respectievelijk U nog kunnen verslaan.
|
:eek:
Jij arogante, egoïstische, asociale, irritante, egocentrische aandachttrekker.. (en ja, mijn duur nederlands is slecht. ;)) |
Jij stupide, door perversiëen getormenteerde bruuske beschimper!
|
Wie is, bij de weg, de ôpebal die deze kneuterige zever-toko op de fora geknald heeft? Doe dat lekker bij de extreme bevers in je eigen wijk, plebejer...
|
Jij denkt dat je wel heel imposant bent hè!
|
Citaat:
|
Gij iq-loze hypocriete barbaarse egocentrische conformistische egotripper! Sprekende in een understatement, ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik spreek geen ABN.
|
Citaat:
Waarvan akte. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij komt, in het egocentrisme wordt het ik niet beschouwd als centrum van de eigen subjectieve werkelijkheid, maar het ik wordt beleefd als het absolute middelpunt van de objectieve werkelijkheid. De eigen persoon wordt dus opgevat als de zaak waarom de hele wereld draait. Egotripperij kan daar dus onder vallen. Echter hoeft egocentrisme niet per definitie onder egotripperij te vallen. Egotrippen slaat meer op de verheerlijking van je zijnde als zijnde zodanig, dit tijdens een kortstondige periode (vandaar ook '...trippen' in het werkwoord). Aldus de interpretatie van Uncle_Sam. |
Citaat:
|
Citaat:
Tss, had ik vroeger toch maar Latijn gekozen in plaats van Grieks... |
Citaat:
Heb twee jaar latijn en grieks gedaan en dit is bijna het enige dat ik nog weet. :p |
gesnepe,gerimpelde,behaarde,stinkende zweet, dikke VAGINA, afgelebberde vette kontgat van je
|
Citaat:
|
Jij arrrbeiderrrr!
|
Citaat:
|
Citaat:
plèp :o |
Citaat:
Je bedoelt "Gelieve in het vervolg gebruik te maken van de juiste spelling wanneer u woorden als dergelijk utiliseert"? :p |
ja maar was net te laat met editen blijkbaar...
|
Citaat:
|
Boelersssssss
|
De sleur mijnes levens beroert mij nogmaals een typproduct te plaatsen, hetgeen vrij frappant is, aangezien aan mij geen enkele conjunctie jegens deze topic is.
|
Ik heb mij reeds verwonderd over het feit dat een aantal menselijke levensvormen op dit onderhoudende forum een zeer hoog ontwikkeld linguïstisch vermogen heeft om met fraaie zinssneden en enkele wel zeker rake uitdrukkingen dergelijk amusante psotings te fabriceren.
|
Citaat:
|
lul
|
Mijnheer, ik heb niet voor mogelijk gehouden dat een vertegenwoordiger van de Homo Sapiens op de evaluatieladder een lagere positie kon innemen dan een Neanderthaler. Bij deze is die overtuiging verbrijzeld.
|
Let's not.
|
jullie zeiken te veel , te dure woorden ? fokit.. als je er zo trots op ben, schrijf het voor je zelf op en prop het in je aars
|
Citaat:
Zouten. |
Gezelligheid alom..
Ik heb al eens eerder getracht mijn vocabulaire van dusdanige aard te laten zijn om hier een perfect geformuleerde zin te fabriceren. Tot mijn grote spijt en ongenoegen is dit me tot dusver niet in zijn totaliteit gelukt. Het is natuurlijk een grote vanzelfsprekendheid dat ik geen vocabulaire hoef te gebruiken om aan jullie te projecteren dat mijn levenswijze alles is in vergelijking met die nutteloze en vooral nietige arbeiders-mentaliteit die jullie trachten te evenaren. |
Jij stomme gemene piemelkut! :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |