![]() |
Waarmee kunnen mensen jou kwetsen??
de topic titel zegt genoeg:)
|
en dat ga ik hier neerzetten? :rolleyes:
|
Geen idee eigenlijk, voel me nooit gekwetst.
|
Oh heel makkelijk..
Door me buiten te sluiten, uit te schelden, door me te pakken op fouten in het verleden.. Ik ben vrij kwetsbaar, alleen ik laat het niet gauw zien. |
Ik word heel makkelijk gekwetst, ookal hebben mensen dat helemaal niet door. En meestal ligt het ook heel erg aan mezelf dat ik me gekwetst voel, want ik zoek heel vaak overal wat achter...
|
Ik word niet gekwetst, ik kwets personen alleen.
Je moet wel een beetje hard in het leven staan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn eerste gedachte was ook 'En dat ga ik hier neerzetten?!', maar bij nader inzien ga ik toch maar een ander antwoord geven ;)
Het hangt er vanaf of het op internet of irl is. Irl ben ik niet makkelijk te kwetsen en op internet al helemaal niet. Heel misschien een beetje als het een bekende van me is die ik via mail of MSN spreek ;) En waarmee? Dat ga ik dus hier niet neerzetten ;) :p |
met mijn uiterlijk..
|
Citaat:
|
door me te pakken op dingen waar ik zelf erg mee zit...
of hele gemene dingen waardoor ik gewoon zwaar uitgeluld ben... |
Met opmerkingen over m'n gewicht
|
Citaat:
|
met mijn uiterlijk
en met zwakke eigenschappen uit m'n karakter (of hoe je dat ook zegt) |
Mensen die ik aardig vind kunnen mij soms kwetsen als ze iets doen/zeggen dat ze gemeen bedoelen. Andere mensen eigenlijk heel moeilijk :p
|
Citaat:
|
eeeeeeeeehhhhhhhhhhmmmmmmmm, met racisme!!!!!!!
|
Citaat:
|
Hmm, met eigenlijk alles...trek me gauw dingen aan!
|
Citaat:
|
Afspraken niet nakomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hierin onderscheiden zich drie groepen zichtbaar als 2: 1. de dommen, ze posten hun zwakte 2. de normalen, ze posten niks of zoiets als dit 3. de slimmen, ze posten een fake zwakte en vermommen zich als domme |
Als bepaalde mensen over m'n (privé) leven beginnen te mekkeren/klagen/oordelen terwijl ze er niets/niet genoeg van af weten.
als antwoord zou je dan bijvoorbeeld kunnen krijgen: "ja, dat is dan je eigen schuld, moet je er maar over praten" :rolleyes: Heb dat antwoord nooit gehad btw(, 't was meer iets dat men zou kunnen zeggen, blablablablablalbabla!) |
Citaat:
IRL ben 'k iig sneller gekwetst dan wanneer iemand me afzeikt op de msn, forum, chat, etc. blablablabla. :) |
Citaat:
|
Citaat:
offtopic; me like you Avatar ;) |
Door mijn vertrouwen te schenden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Door mij te negeren.
2. Afspraken niet nakomen. 3. Liegen. Citaat:
|
leugens
|
Ik kan er echt niet tegen als ik de schuld krijg van iets wat ik niet gedaan heb, ik huil niet veel maar dan ga ik altijd meteen huilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het echt, tja, das andere koek. |
Me uitlachen of vooroordelen terwijl ze me niet kennen.
|
uhm vrijwel overal mee, buitensluiten, uiterlijk, me uit lachen, schelden
ben vrij snel gekwetst :s |
als mensen die je denkt te kennen je veroordelen....als vrienden je in de steek laten en als ze me aanvallen op wat persoonlijke gebeurtenissen...
|
niks :cool:
|
door me kanker......(zelf in te vullen) te noemen
|
als ze me niet willen pijpen
|
Citaat:
|
nou, dat verschilt geheel per dag en in wat voor een situatie je bevindt. Dus ik ben niet in staat om deze vraag juist te beantwoorden.
waar ik niet tegen kan is als mensen tegen mij zeggen dat ik stink. Dat kan ik niet hebben |
En laat dat nou net iets zijn wat je elke dag te horen krijgt.
|
ik heb voortaan een heel klein, bijna niet zichtbaar voor anderen, deodorantspuitbusje bij me. als bovenstaande persoon weer zo'n demigrerende opmerking heeft, spuit ik het busje leeg onder zijn neus.
|
Citaat:
jij ziet er toch goed uit? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |