![]() |
Zondagsrust
Wat vind jij van Zondagsrust, als je dit even niet verbindt aan de Christelijke moraal?
|
Rustig.
|
Prima :)
|
fantastisch
|
Wat bedoel je hier precies mee, geen winkels open, niet werken enzo??
Hmm nou van mij hoeft die zondagsrust niet hoor..ik moet binnenkort ook gewoon weer werken op zondag :D Hecht er niet veel waarde aan ofzo.. En alleen maar lastig winkels dicht.. |
bullshit
|
IK heb totaal geen behoefte om het huid uit te gaan op zondag, dus ik maak meestal wel gebruik van deze zondagsrust ==> lekker TV kijken, computeren en luieren (y)
|
maar er is nooit iets op tv op zondag
|
Citaat:
|
Slaat nergens op, ik moet nog zoveel doen. ;)
|
ach, k vind het vaak wel fijn... op zonder m'n kamer opruimen en meteen daarbij m'n hoofd ook leegmaken
en vaak ook op bezoek ofzow :) |
Hm.. fijn dat het er is.
|
nou, 't hoeft van mij niet. Als ik rust wil, dan neem ik die wel. Dat kan op een zaterdag of een zondag zijn, dat maakt me niet uit.
Maar ik kan wel begrijpen dat winkels niet 24/7 open kunnen zijn. |
maakt me niet zoveel uit :confused:
|
iedereen moet maar doen waatbij hij/zij zichself pretiig voelt.
op zondag is er altijd wle een plek waar wat te doen is en genoeg plaatsen waar absolute rust heerst, voor ierdereen wat dus |
Citaat:
ZOndagen zijn wel relaxed, lekker paardrijden enzo. Afkeurende blikken van de fanatiek kerkgangers, yup zondag is leuk :D |
Is wel relaxt zo'n dag, alleen beetje meer interessante tv zou wel wensbaar zijn.
|
Overbodig, ik heb geen hele dag nodig om uit te rusten
En ik heb het nu druk ;) |
Ja wel ff een dag relaxen zo..
Wel jammer dat de winkels dan dicht zijn, maar als je echt iets wilt gaan doen is er gelukkig nog wel genoeg te doen :) |
je doet er niks tegen...
hoeft ook niet. |
Ik ben een voorstander van de zondag als rustdag.
Ik zou nooit op zondag willen werken, omdat ik daar vanuit mijn geloof op tegen ben. Ik ga op zondag bijvoorbeeld ook niet winkelen of uit eten of zoiets. |
lekkah :)
|
Vind het goed, zondag blijft een dag van het weekend, dus vrij, dus ik vind dat mensen zelf mogen beslissen wat ze op die dag doen. Aangezien mensen de hele door de week werken of naar school gaan en zaterdag de hele/halve dag een bijbaantje hebben, kiezen ze op zondag voor rust. Moet kunnen vind ik :)
|
Ik word er chaggo van..Het is meestal huiswerk-dag. Ik wil gewoon weg gaan als ik zelf wil, naar de stad etc.
|
Nou aangezien ik elke saturdag gemiddeld tot 4 uur uitga ben ik op zondag gewoon brak. Dus dat wil zeggen, erg rustig.
|
ik werk ± 1 keer in de twee weken bij voetbalwedstrijden-->niet echt zondagsrust. En verder hoeft het voor mij niet zo. Soms houd ik idd zondagsrust, een andere week houd ik zaterdgasrust en ga ´s zondags wel wat doen.
|
Ze verstoren mijn zondagsrust door die klokken te luiden... :mad: ;)
|
In Rotterdam is het meeste gewoon open op zondag...vind ik wel fijn, 't benauwd me als dingen niet open zijn oid...'k weenie. 'k snap wel dat niet altijd alles open kan zijn, maar 't is wel fijn als dingen wel open zijn (vind ik). En mensen die op zondag werken, kiezen daar zelf voor. Ik heb op zaterdag net zoveel rust als op zondag (of net zo weinig rust, ligt er maar net aan), als ik dat wil.
|
zondagen zijn meestal saai omdat ze voor mij grotendeels bestaan uit uitslapen en huiswerk maken
|
Doodsaai en nutteloos.
|
Citaat:
-------------- L1 |
goed, een rustdag is gewoon nodig (y)
|
Citaat:
Staphorst met de klederdracht :D Maar daar zijn ze echt superchristelijk schijnt 't... biologielerares die bij ons op school werkte werd daar niet aangenomen omdat ze in de evolutietheorie gelooft en niet in het feit dat god de mens schiep. |
Citaat:
|
zondagen zijn veelal saai :)
|
Citaat:
Krimpen aan den IJssel is ook wel lekker rustig (de mensen die naar de kerk gaan lopen over de hoofdweg ed) en zo zijn d'r nog wel een paar dorpjes hier in de buurt, daar moet je op zondag echt niet rijden met je auto of hardlopen of fietsen oid... Maar Urk zal idd nog wel erger zijn. ;) |
mwaw, voor mij hoeft het niet. Ik vind zondag maar een saaie bedoeling. Ik werk liever op die dag.
|
Gezeik. Ik rust wanneer ik wil en ben actief wanneer ik dat wil.
|
Irritant, verveel me altijd dood dan...
|
Citaat:
|
zondagrust=saaaaaaaaaaaaaaaai (n)
|
van rust heb ik geen last op zondag. moet op zondag altijd al muh huiswerk in elkaar flatsen. en naar familie... enzo mja dat de winkels niet open zijn vink wel goed als je wat wil kopen kan je dat bes op een andere dag doen de winkels zijn zo ongeveer 24 uu rper dag open
|
Dan is iedereen mooi thuis en kun je eens wat afspreken om te gaan doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |