Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   al een handtekening gescoort??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431782)

gladiatorgirl 23-02-2003 13:50

al een handtekening gescoort???

hebben jullie al een handtekening van je idool gescoort? ikke wel. zat pas een gave foto van gladiator in me brievenbus en daar stond met viltstift opgeschreven: to kristel love russell!!! vond ik kei gaaf

Tha-Fonzzz 23-02-2003 13:53

Jari litmanen!!!

Diovai 23-02-2003 13:56

Bergkamp was mijn idool. Eens naar een oefenwedstrijd geweest in zijn Ajax-periode. Maar hij wilde me geen handtekening geven. :( De eikel! Verder nooit een idool gehad...

joopie 23-02-2003 14:02

Waarom zou je een handtekening van iemand willen? :S Dat begrijp ik nou echt niet.

Qimm 23-02-2003 15:14

Citaat:

joopie schreef:
Waarom zou je een handtekening van iemand willen? :S Dat begrijp ik nou echt niet.
wat HEB je eraan?

Sven 23-02-2003 16:06

Citaat:

Qimm schreef:
wat HEB je eraan?
Niet veel.. :)

Ik heb een handtekening van Mariah Carey :o (geen commentaar aub :mad: ) Als je geen handtekening wilde kwam ze ook niet naar je toe.. daar was et te druk voor, dus als je cd boekje ofzoiets liet zien kwam ze wel naar je toe.. was dus meer manier om ff contact te maken :)

Freshh~ 23-02-2003 16:12

*Hmm alleen na afloop van cabaret-voorstellingen heb ik handtekeningen gescoord van onder andere: alle 3 van de vliegende panters (+ nog op hun poster), eric sauers en najib amhali...(+ een zoen want toen was ik jarig.. :D) *

fib 23-02-2003 16:17

Jop en Antoinette uit de Bus 1 :p :o :D ;) :rolleyes:

MissEvil 23-02-2003 16:29

jamai.. :D
die kreeg ik van iemand met foto.. :)
weet niet wat ik er mee moet maar ok.. je hebt er niks aan.. :rolleyes:

wissie 23-02-2003 16:32

Citaat:

*-MissEvil-* schreef:
jamai.. :D
die kreeg ik van iemand met foto.. :)
weet niet wat ik er mee moet maar ok.. je hebt er niks aan.. :rolleyes:

Ik zal het maar goed bewaren, want wie weet gaat die handtekening ooit nog geld opleveren ;)

Kleine kans, maar toch

Wim Wok 23-02-2003 16:45

ik kon vroeger de handtekening van Elvis natekenen

Loki 23-02-2003 18:41

Angelina Jolie :cool:

Ook nog van de heren van Live, en van Peter Geerink (beroemde springruiter... toen ik klein was... vond het heel eng! :D)

heavinly 23-02-2003 19:29

Alicia Keys en Barry Paf :o

Ik ga nog voor handtekening van Alanis Morissette :p

En ja, je hebt er niets aan.. maar dan nog :D

Wahan_Metan 23-02-2003 20:26

Citaat:

gladiatorgirl schreef:
hebben jullie al een handtekening van je idool gescoort? ikke wel. zat pas een gave foto van gladiator in me brievenbus en daar stond met viltstift opgeschreven: to kristel love russell!!! vond ik kei gaaf
Ja en Jij Denkt Dat Russel die Zelf heeft Gezet?!?!? hahaha..grapjas!

Tiger_Wolf 23-02-2003 20:48

Ja, vorig jaar Oktober in Nieuwegijn bij de Echo Base Conventie.
Had toen eerst een 25 minuten lang interview met Julian Glover en had toen zijn handtekening gescoord. Interview kan je zien op www.theindyexperience.com

Talon 23-02-2003 20:50

Citaat:

Wahan_Metan schreef:
waarom moet je dat nou weer zo afkraken?
als zij er blij mee is, dan is het toch goed?

Daangerous 24-02-2003 10:36

van victor löw en ronaldo, hihaa...

maar ik MOET nog een keerde de autograph van De Niro bemachtigen, ik denk dat ik daarvoor maar een keer naar de US ga reizen...

Redman 24-02-2003 11:15

Peter R de Vries :)

Gwenniej 24-02-2003 12:02

Een handtekening van no doubt
nou jah van de zangeres :o
inclusief mijn naam lekker fout gespelt :( :D

Maar ach tis wel grappig... je hebt er geen ene fuck aan :o

Rollo Tomasi 24-02-2003 13:01

Aangezien veel reacties niet over idolen uit de film & TV wereld gaan, lijkt het me beter dit topic naar De Kantine te verplaatsen, zodat het topic beter tot z'n recht komt.

Methuselah 24-02-2003 13:13

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Aangezien veel reacties niet over idolen uit de film & TV wereld gaan, lijkt het me beter dit topic naar De Kantine te verplaatsen, zodat het topic beter tot z'n recht komt.
wat een verstandig en wijs besluit, en nog wel zo mooi geformuleerd (y)

Dat verdient 'n pluim mijns inziens ;)

ontopic:

Jean Michel Preudhomme, Peter Maes, Kris Wauters en dat is't wel zowat :)

Leonoor 24-02-2003 13:16

Kalou en de rest weet ik niet meer (iig van de spelers van het halve Feyenoord elftal van een aantal jaar terug). En van Elisabeth Mollema, Anke de Vries en nog een aantal schrijvers/schrijfsters.

Methuselah 24-02-2003 13:22

Citaat:

Leonoor schreef:
Kalou en de rest weet ik niet meer (iig van de spelers van het halve Feyenoord elftal van een aantal jaar terug).
'n echte fan :cool: (y)

Taeke 24-02-2003 13:36

Een handtekening van Youp van 't Hek, kwam ik een keer tegen op straat :).

Esmée 24-02-2003 13:49

Ronald Giphart, Joost Zwagerman en jawel... Jacques d'Ancona :rolleyes:

Multilot 24-02-2003 13:56

Ik van Xander... Die kwam ons citypoint van vodafone openen...
Ik zou alleen erg goed moeten zoeken, wil ik die nog terugvinden....

Thomas 24-02-2003 14:03

Kan me best voorstellen dat mensen het leuk vinden om die dingen te verzamelen. Ik zie er persoonlijk helemaal niets in en heb er dan ook geen.

Qamra 24-02-2003 14:39

Kheb een drumstokje op me beelscherm liggen met de handtekening van Cesar Zuiderwijk (golden earring, lmd)..

Maar daar ging het niet om; kheb het stokje van een van de leden van percossa gehad.. En dáár ging het om ;)

Kamilla 24-02-2003 14:55

Handtekening van Marco Borsato, achterop mijn pasfoto van paar jaar geleden, hij trad op ergens in een restaurant en mijn vader en moeder gingen daar heen...toen hebben ze dus een handtekening gevraagd...:) Was er toen blij mee maar hij zit nu gwoon als pasfoto in mijn portomonnee

Sithan 24-02-2003 15:05

Citaat:

Wahan_Metan schreef:
Ik voel hier enige vorm van jaloezie :o :p

Forumtalker 24-02-2003 15:10

Dewi :) en die Peter R. De vries ofzo :confused:

*maai* 24-02-2003 15:31

Ik heb een kaart van Tim Immers met achterop: 'Tot straks! Veel liefs & xxxjes Tim.'

Jaja... :p

BBEM 24-02-2003 15:48

ik heb wel handtekeningen maar niet van me idool eigenlijk.

Smartie 24-02-2003 16:19

IK heb van alle Ajax selectie spelers de handtekeningen, en van een aantal internationale shorttracktoppers

ganralph 24-02-2003 16:58

Citaat:

Qimm schreef:
wat HEB je eraan?
voor mij is het in de eerste plaats een 'aandenken' aan mijn ontmoeting met die persoon

ik heb 2 handtekeningen van david prowse (darth vader uit star wars) op een helm en een grote Darth Vader-cardboardstand, en een van kenny baker (r2d2 uit sw) op een foto;
ik ben nu niet meer zo verzamelziek als toen ik die objecten heb laten signeren, maar voor verzamelaars voegt een handtekening heel veel waarde toe aan een object (een vies, uit een schrift gescheurd briefje met handtekening is vrij loos)...

op dit moment zou ik ze niet kwijt willen, maar ik zou ze best kunnen verkopen helemaal als de betreffende persoon er niet meer is... (de een zn dood...) maar dat hoeft voor mij voorlopig ook nog niet ;)

maantje tuurt 24-02-2003 17:00

Trijntje Oosterhuis, niet een idool van mij ofzo, maar ze was eerst de oppas van een vriedin van m'n zus.
Annie MG Schmidt, ooit een toneelstuk voor opgevoerd, ze kon toen al niet meer zien maar wel horen. geweldig mens :)

Ninja_Nina 24-02-2003 18:33

ehm Walli Massur (ofzoiets... kent iemand die? Geloof ik een tennisser)
En verder Marc de Bel en Jaques Vriens (kinderboekenschrijvers) en Hans Dulfer(mocht ik ooit es mee optreden)

Maar ik kan niet zeggen dat dat idolen zijn ofzo

nare man 24-02-2003 21:40

Johan Gielen heeft één van mijn sigaretten gerookt, die ik met mijn aansteker aan heb gestoken, telt dat ? :p

Thomas 24-02-2003 21:42

Citaat:

nare man schreef:
Johan Gielen heeft één van mijn sigaretten gerookt, die ik met mijn aansteker aan heb gestoken, telt dat ? :p
Gielen is cool, die heb ik ook nog gesproken op een schoolfeest vorig jaar. Toen deed hij ook een setje van een half uur ofzo. (y)

nare man 24-02-2003 21:54

Ja, die kerel is echt ernstig relaxed! Hij loopt na sets ook gewoon de zaal in, enzovoort...heb ff met 'm geluld na Massive in 2001, in het Beursgebouw Eindhoven :)

GRRR 25-02-2003 00:50

ik heb een slipje van die muts uit Costa. die kleine schreeuwlelijk wat af en toe zingt

Nigo 25-02-2003 01:29

Citaat:

GRRR schreef:
ik heb een slipje van die muts uit Costa. die kleine schreeuwlelijk wat af en toe zingt
Georgina "pijpbek" Verbaan?

Dutchian 25-02-2003 06:23

Ik heb een handtekening van die 2 opa's uit die serie Oppassen

The Senna Fan 25-02-2003 08:57

Niet van mijn idool, maar wat moet je dan als de keeper van Volendam naar je club komt... Geen handtekening vragen? T maakt het alleen maar specialer omdat ie nu bij Feyenoord onder de lat staat.
Jaja, het is................Edwin Zoetebier!!!

Somebody Special 25-02-2003 09:37

Jah, van mn vriend :D

Die wordt ineens op straat herkent na het kraken van een kas (wat nieteens gelukt was ;)) bij Rolf Wouters

Karliene 25-02-2003 10:27

Hmm, alleen van Carry Slee..
Die kwam een keer bij de plaatselijke bibliotheek...

Maar ja, als ik een bekend persoon spot durf ik eigenlijk nooit een handtekening ofzo te vragen..Ik sta meestal met open mond te kijken.. :o :D

Megagun 25-02-2003 11:15

bij TRAXX in uden (waar ik woon, en traxx is een kartcentrum) dan hadden ze er zon wedstrijd tussen BNers.. er was ook een of andere (turkse?) die erges achteraan stond.. wij iederekeer zwaaien als ie voorbij kwam :D :cool: :cool: was wel lachen.. er was ook een nepshumacher die van die nephandtekeningen uitdeelde :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: (hij stond overigens ergens op de laatste plaatsen :eek: (n) (n) )

the exploding boy 25-02-2003 11:20

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik kon vroeger de handtekening van Elvis natekenen
hm....die wil ik wel hebben :cool:

Verder heb ik een sigaret gehad van budgie van siouxsie ( kent toch niemand hier ) en 2 handtekeningen van robert smith van the cure.
En wat drumstokjes van i against i :confused: ( ik stond daar toevallig :o )
En een plectrum van golden earring

jaja.. hip

Qamra 25-02-2003 11:40

Citaat:

the exploding boy schreef:

En een plectrum van golden earring

*laat ook eigenlijk maar*

KissMyJackass 25-02-2003 11:50

k-otic, di-rect, en seth :o
mja, ik ging naar de megafestatie met n vriendin, en dan moet je toch wat... t was wel melig :D
en verder nog wat van die kinderboekenschrijvers enzo... weet niet precies wie :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.