![]() |
Wat vind jij nou van zomer?
Wat vind jij nou van zomer?
Ik vind het vreselijk. :( |
Het is de leukste tijd van het jaar :)
Lekker lange dagen, de vrouwen zijn schaarser gekleed, bier smaakt nog beter door de verfrissende functie, enzovoorts. Wat wil je nog meer? :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Absoluut het allerheerlijkste wat er bestaat (y)
|
I luv zomer....ik kijk er het hele jaar naar uit :D krijg ik nmlk weer geld :D want ik ben op 22 juli jarig...als ze de zomer zouden afschaffen dan zou ik noooooit meer jarig zijn :( :eek: :(
Zomer = strand = zee = lekkere jongens = uitgaan = biertjuhh :D...ja okee dat hoort niet in die volgorde maarjah...is wel lekker in de zomer :p |
Ik leef weer helemaal naar die zomer toe!!! Kannie w88!!!!!!!!!! Normaal gesproken heb ik het meer op winter, maar nu.... Zomer kommaaaaa!!!!!!
|
Ik vind de zomer hetzelfde als de winter, lente en de herfst.
|
Zomer is leuk.
Warm. Vakantie. Feesten. Werken. |
Heerlijk. Vakantie, feesten, vrienden, martinikerkhof :)
*uitnodigende blik naar Iotje :P* |
fantastisch!! heerlijk, lekker weer, heerlijke zon, hele dagen buiten, lekker feesten en op vakantie gaan
|
In de lente en zomer ben ik op mijn best ;), ik voel me gelukkiger, vooral als het egt zonnig is en de vogeltjes vrolijk fluiten, de bloemen en bomen bloeien en groeien...
Ik leef egt naar de zomer toe, heerlijk dagen op het zwembad liggen, 's avonds lekker lang buiten zijn....:) |
ik wil of zomer, of winter. maar dan wel echt, dus niet dat sukkelige weer waar ze hier in nederland zo goed in zijn
en echte zomer vind ik geweldig :) :cool: |
Zomer is een beetje zomerachtig :p
|
Zomer is leuk, als het lekker weer is, zonnetje en een koel briesje blauwe lucht enz.
Zomervakantie, daar ben ik ook erg blij mee. :) Verder ben ik ook in de zomer jarig, das ook leuk. (maar niet als iedereen dan op vakantie is) Zon/zee strand en parkjes zijn in de zomer erg leuk om te bezoeken. (Dat laatste kan op zich ook wel als het gewoon droog en niet te koud is, maar okay). :) |
echte zomer met tempraturen boven de 25 en echte winter met tempraturen beneden de -10 das pas leuk zolang het maar een beetje extreem weer is
|
Ik ga voor de lente. Ietsjes warmer (een graad of 8 ofzo) dan vandaag mag wel, maar ook vandaag is het al heerlijk weer. :) Voordeel van een graad of 15 warmer is wel dat je dan lekker naar het buitenzwembad kan ed...
|
zomer is veel beter
elke dag lekker in de zon zitten, hangen met vrienden :D |
ik heb echt een lentegevoel nu. :)
Ik word vaak chagerijnig als het 's zomers beneden de 30 graden is. Ik wil ergens kunnen lopen zonder het af en toe koud te hebben. Gewoon, lekker luchtige kleren, niet van die jeuk-truien.. lekker bruin worden.. niet dat het overal heet is en je gaat naar het strand en je waait daar zo ongeveer weg. Dat is irritant. Mijn motto is 's zomers "hoe heter hoe beter"... |
Citaat:
|
Love it :)
lente is trouwens ook goed te doen.. |
Citaat:
|
heerlijk *ril*
|
Ja...zomer is DE tijd van het jaar :cool:
Beter wordt het nu snel zomer :mad:;) |
aah, ik heb super veel zin in de zomer!!! Ik heb al allemaal plannen gemaakt enzo :)
Mooi weer, lekker bruin worden, geen gezeur over school aan je hoofd. Heerlijk, het moet maar snel weer zomer worden :) |
jeeeeeeeej! ik hou van de zomer !!!!!!!!! :):D
*is nu al weer in een zomerbui enzo* lekker warm |
geef er niks om
als de zon maar de hele dag schijnt (y) |
Helemaal geweldig (y)
|
Echte levensgenieters houden van de zomer(y)
|
Citaat:
eens. geweldige tijd, alhoewel het ook een leuke winter is geweest. veel sneeuw en leuke nachten :D |
Citaat:
verder vind ik de lente het leukst als je de hooikoorts ff wegdenkt :) |
Zomer is de mooiste tijd van het jaar! En hoe warmer het is, hoe mooier ik het vind.
Heerlijk om met een ijskoud biertje ergens in Zuid Frankrijk bij 40 graden op een terrasje te zitten of lekker te gaan zwemmen :) |
Citaat:
|
Heerlijk! Als ik dan 's morgens opsta kan ik spontaan vrolijk worden van het weer :)
|
Leuk. Ik ben altijd echt blij als de lente is afgelopen, die vind ik namelijk echt vreselijk.
|
Ik vind de zomer juist fantastisch! :)
In de zomer ben ik veel eerder vrolijk.. door het weer, vakantie, etc. |
Ik hou gewoon van het leven. Of het nou regent of de zon schijnt. Het leven is prachtig :)
|
vreselijk:
- de vliegjes in je oog - het zweet op je lichaam - de toeterende auto's als je rokje draagt - de muggen 's nachts leuk: - een ijsje eten/ biertje drinken op een terasje - laat uitgaan en zonder jas over straat kunnen - picknicken - bruin worden |
Van dit topic krijg ik zomer-kriebels. :)
Beide lente en zomer zijn geweldig. Vind-ik. |
ik vind het warm
|
*zucht* :cool:
|
:eek: Zomer niet leuk!?!? Zomer is GEWELDIG! Vakantie, zonnen luieren, lekker niks doen. (y) Vooral: GEEN SCHOOL. Helemaal toppie!
|
veel te warm
|
Oh met dit lekkere weer heb ik weer helemaal zin in de zomer! 'smorgen als je wakker wordt hoor je de vogeltjes, om half 8 zie je de zon verschijnen, blauwe lucht, weinig wind, heldere geluiden (om een of andere rede hoor je in de zomer de vliegtuigen..?)..
WAAAAAAAAAAAAAAAAAH *zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je snapt me wel.. En ik heb 's zomers ook wel eens me raam dicht... |