![]() |
wat is de afschuwlijkste dag in je leven
bij mij 31-10-2000
omdat mijn vader toen is overleden vertel ook even waarom. |
Citaat:
Hm. Hier moet ik even over nadenken. Ik denk niet dat die er is, anders had ik die gelijk wel geweten. |
Kut voor je.. :(
Ik denk dat mijn afschuwelijkste dag nog moet komen, ik heb weinig echt erge dingen meegemaakt.. gelukkig.. |
Geen idee, heb geen echt dieptepunt.
|
9 april 1996 > omdat mn vader toen is overleden
en 1 augustus 1996 > omdat we toen als gevolg van bovenstaande naar zwolle verhuisden en daardoor mn hele leven weer kut werd :( |
Citaat:
|
hmm, moeilijk...
kan niet echt een dag aanwijzen, van, dat was de meest verschrikkelijkste dag uit mn leven.. |
14-05-2000 toen is mijn moeder overleden
Maar ik denk dat de dag/dagen waarop we hoorden dat mijn moeder ziek was of dat het weer uitgezaaid was daar ook wel toebehoren..weet alleen geen exacte datums |
23 januari 2002
|
geen zin in
|
Citaat:
*kan ff zelf zo snel niks bedenken* (waarschijnlijk mijn eerste rijles ;):P) |
Citaat:
Mag een nacht ook? De nacht van 26 op 27 oktober 1998 en nog ergens een nacht in 1999...toen overleden mijn opa's. Van verdere afschuwelijke dagen weet ik helemaal geen data meer. |
Citaat:
Ik zou het écht niet weten.. Kheb geen specifieke dag eigenlijk. Wel een periode, maar die is ook niet afgebakend door data.. |
eigenlijk nog nooit een ECHT afschruwelijke dag meegemaakt ja er overlijden weleens mensen maar dat is nog niet echt wereldschokkend, that's part of life zegmaar
|
Elke vrijdag en 3 Februari.
*heeft geen behoefte om hier een reden te plaatsten. Zij die mij 'kennen' weten wel waarom...* |
Kom er nu ff niet op. Moet waarschijnlijk nog komen in mijn leven.
|
3 december 2001, 1 september 2002.
Moeite niet om weer op te halen. |
hmz, das wel moeilijk eigenlijk. k heb geen verschrikkelijke dagen meegemaakt ofzow....
|
een week voor de zomervakantie
toen ik hoorde dat mijn moeder terminaal ziek was. |
Ergens september/oktober 1998...
Toen vertelden ouders dat ze gingen scheiden en toen vertelden ex-beste vriend dat hij ging verhuizen... |
18 september 2000
heb toen operatie gehad waardoor ik mede mn jaar niet gehaald heb, wat uitendluijk weer een positief effect heeft gehad omdat ik in het jaar erna een aantal nieuwe mensen leerde kennen waaronder mijn 2 beste vrienden |
20 Oktober 2002 want toen maakte Marco het uit op een klote manier en om een klote reden. (n)
|
geen dag in t bijzonder
|
Ik weet de datum niet meer, maar toen onze tuinkabouter niet meer wilde moest ik me toch echt wel even inhouden. :(
|
25-01-2003, toen maakte me vriend t uit na 1.3jr :(
|
Gaat je niets aan.
|
ik kan me niet echt iets herinneren op t moment :|
|
herinner me de dag niet meer...
|
De dag dat ik realiseerde dat mijn zusje nooit meer terug zou komen.
De dag dat ze overleed en de begravenis heb ik allemaal in een soort roes meegemaakt... |
Waarschijnlijk toen mijn beste vriend overleed (ik was 11 ofzo..) ik weet niet meer wanneer, heb het zo'n beetje uit mijn geheugen verdrongen :(
|
De dag dat ik ontdekte dat mijn teergeliefde Celeron 366 niet meer op 550 wou lopen, maar nog slechts op 458 (5.5x83)
Is dit trouwens niet meer iets voor Psychologie? Ik lees alleen maar deprimerende dingen. |
Citaat:
hoeveel is dat ongeveer? jaar en 4 maanden? je hebt het wel helemaal berekend zeg :cool: :D |
De dag dat ik ontmaagd werd.
Wat heb ik 't toch moeilijk. |
20 januari 1994 en periode daarvoor
15 januari 1998 8 juli 1999 en periode daarna Overlijden/ernstig ziek zijn van dierbaren :( |
De ergste dag van m'n leven.... mmmm, dat zijn van die dingen waar je op dat moment niet op kan komen. Ik denk dat mijn leventje nie zo errug is. Periodes wel misschien, maar ik kan me geen precieze data's herinneren.
Maar iedereen is hier zo sip aan t doen :( Okeej, het is de ergste dag in je leven, duh :) Maar toch, t kan toch wel ietsie vrolijker. Zoiets als met school of werk ofzow. Dis zo deprimerend. Naja, zal wel zo horen. Kzie jullie later, kga wat vrolijkers opzoeken op deze zonnige dag :cool: |
Citaat:
ga je naar een hypnotiseur en laat je die herinnering verwijderen (y) dan beleef je je eerste keer gewoon weer opnieuw! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
en bevielen die andere ontelbare keren wel? |
31 juli 2000
|
10 december 1996 want toen kreeg m'n zusje de leukemie terug en brak er weer een kutperiode aan en veranderde er heel veel thuis.
3 april 2002 toen kreeg ik ongeluk met scooter, valt achteraf mee maar heb heel veel pijn gehad die weken erna en heb nog steeds een groot litteken |
De dag dat ik te horen kreeg dat mn zus en haar man gingen scheiden
|
8 juli 1996 toen ik door een valse hond op 3 plaatsen in mijn gezicht gebeten werd.
En 21 maart 2002 toen ik hoorde dat Annelie wegging... |
ik denk niet dat ik echt een afschuwelijkste dag in mijn leven heb. ik heb wel eens last van die kut periodes maar niet echt 1 speciale dag
|
18-7-2000
de dag dat bij mn moeder kanker vast werd gesteld 8-4-2001 de dag waarop mijn moeder stierf :( |
ik ben eigenlij alleen maar oma's kwijtgeraakt... Misschien de dag dat ik ontdekte dat het verlies van mij oma alleen rationeel en niet emotioneel iets losmaakt... Verder weet ik het echt niet.
|
Citaat:
|
12 juni 2002, de vriend van mn oma (die haar 17 jaar na de dood van mijn opa weer gelukkig maakte) die toen een hartinfarct kreeg, m'n oma belde en was helemaal in paniek en ik wist ook even niet wat ik moest zeggen.
17 juni 2002, toen we op ziekenbezoek gingen, het was bloedheet die dag (en airco was er niet in het ziekenhuis) en het viel telkens stil. Inmiddels is ie er weer helemaal bovenop... :) |
25 augsutus 1999-toen mijn moeder is overleden
|
Hmm.. mijn nare momenten zouden slechts triviaal lijken in vergelijking met alle nare dingen die hierboven staan. Maar laat ik toch 1 iets noemen dat me aangegrepen heeft:
2 augustus 1998 - de dag (mijn verjaardag, actually...) dat mijn opa na een kort ziektebed stierf |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |