![]() |
wanneer smaakt jou sigaretje / shagje het lekkerst ? ?
maximaal drie !
1. Na de sex ( en dan moet zij hem eigelijk aanbieden ! ) 2. Na een heerlijke maaltijd 3. In de kroeg na paar biertjes. Ik wil dus geen ellelange discussie over dat roken slecht voor je is en dat we er eigelijk allemaal mee zouden moeten stoppen ! Als je niet rookt is het dus vrij ZINLOOS om te reageren ! |
Alle 3 eigenlijk.
Maar ik ga toch voor 3, maar dan zonder dat bier ;) |
rook nie
|
Mwoeah afgelopen maandag in de zon, bij de bushalte, op de grond (je bent alt... euh... lui of niet he :rolleyes: )..
Toen was me sigaretje wel errug lekker :D Maar ja ik rook niet zo vaak (doe 3 maanden over een pakkie)... |
1: 's avonds als je ergens buiten zit
2: tijdens uitgaan 3: na het eten |
mooi weer int zonnetje zitten met vrienden en dan kletsen dan smaakt ie lekker
|
1) 's Ochtends in bed
2) De eerste uit het pakje 3) Als je 'klaar' bent. (Ahum. Met werk dus. Of school, whatever) |
toen ik nog rookte..
na je helemaal volgevreten te hebben 's avonds met een biertje in de tuin/park |
1. tijdens uitgaan en bij vrienden
2. in pauzes, op school (niet altijd) 3. na een inspanning (bijv. volleybal of iets anders waarna je moe wordt :o ) of na stress maar k rook niet zoveel. Het liefst helemaal niet, maar dus meer met periodes zeg maar. |
Citaat:
|
ik heb nog nooit gerookt.
|
1) tijdens het uitgaan
2) na het uitgaan ;) 3) na het natafelen met een wijntje erbij :) |
Citaat:
|
Nee, ik rook niet.
|
als je gestresst bent.. als je bv net een tentamen achter de rug hebt race ik meteen naar buiten
|
Citaat:
En als ik uit m'n werk kom, op de terugweg |
foei wat moet zown jonge miep als ik roken foei foei foei
sorriej maar ik doe het tog ik vindt het ut lekkerst als ik ergens lig gewoon relaxen in de zon.. met vriendinnen... roddelen en roken... super tijdverdrijf en ook gezellig =) of uw als ik in het park ben met m'n gedichten bundel KimmieJ |
niet
|
ik rook niet
ik wil zelf niks met een asbak, dus vind ik dat ik het zelf ook niet kan maken om te roken.. roken = (n) |
Peuk in combinatie met een biertje.
Als ik 3 uur achter elkaar gewerkt heb. |
wat leuk, deze reactie is zinloos :)
|
Als ik rookte had ik antwoord kunnen geven.
|
1. Net voordat ik ga slapen
2. 's morgens als ik net wakker ben 3. bij uitgaan |
Citaat:
|
Citaat:
Dat sigaretten op die momenten het fijnst zijn wil niet zeggen dat ik altijd op die momenten een sigaretje rook :) |
Citaat:
dacht al het ergste ;) maar valt mee :o (y) |
- 's Ochtends bij het ontbijt onder het genot van een kop koffie.
- 's Middags de hele tijd niet roken (d.w.z., een uur of 5) en dan [!] een sigaretje opsteken. - Na het blowen. |
na het eten of als het gewoon gezellig is in de kroeg ofzo
|
Ik rook niet meer, maar toen ik rookte
- tijdens het uitgaan - wachten op de trein - stress situatie - na een dag geen sigaret gehad te hebben - na het werk hehe nu rook ik heeeel af en toe nog eentje met het uitgaan om het af te leren :P |
Citaat:
|
- Als het gezellig is (in de kroeg bijv.)
- Als ik in het zonnetje zit, op een terrasje ofzo - Na het eten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na het eten. (y)
|
Na het eten
Buiten in het zonnetje (tijdens gezellige momentjes met vrienden (y) ) In het cafe met een drankje erbij xxx Kronkel |
Nooit, want ik rook niet :p
|
Ik voel me altijd echt gaar als ik tussen de lessen rook, dan zit ik daarna echt zo duf in de les..
maar als het koud is en je bent alleen ofzo.. hmmm jammie kommaar met die peuken. |
1. na sex (cliche maar tis zo)
2. Bij een biertje in de kroeg 3. bij een buitenrit op mn paard :) |
wat een schoorstenen allemaal hier (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met wiet der in :D (y)
|
Op dit moment, na het eten, met een lekker glas rode wijn er bij (y)
Voor de rest; toch wel na sex :o |
niet, roken is bah :)
|
Citaat:
[Je kan toch lezen of niet? Als je niet rookt, tief dan op uit dit topic.] |
Citaat:
|
Citaat:
|
De retoriek van het zwaktebod.
|
Roken is inderdaad fout. :p