![]() |
Hoe raak jij je agressie kwijt?
aanleiding : ik heb 50 minuten op iemand staan wachten ... ik stond op het randje om een baksteen door het raam te flikkeren... maar toen bedacht ik dat dat niet zo'n slim idee was omdat het waarschijnlijk door foute communicatie kwam oid...
maja ik ben nog steeds zeer pissed dus Op wat voor manier reageer jij je agressie/woede/frustraties af? |
Niet. Ik word gewoon nooit kwaad.
|
Agressie? Dat heb ik niet.
|
Muziek luisteren of door ff-tjes te gaan fietsen.
|
lekker moshen
|
normaal gesproken verbaal, maar als ze het echt erg maken fysiek (is nog maar een paar keer voorgekomen) :o
|
Citaat:
|
ff volgazz gaan racen... dit is erg slecht want je molt je hele voertuig hiermee omdat je gewoon alleen nog maar wilt doortrappen en rossen
|
als het al voorkomt
muziek maken. |
'k Heb iemand eens in 1 keer onderuit geschopt omdat ie nogal irritant deed (dat deed ie dus ELKE DAG WEER). :o Verder ben ik eigenlijk nooit kwaad.
|
Schreeuwen (ja ik ben een viswijf soms)
en slaan met de deuren, heerlijk :o |
Muziek heel hard aanzetten en meezingen/meeschreeuwen.
|
hard de muziek aanzetten en lekker meezingen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
muziek keihard aan of opdrukken.. (y)
|
euh verschilt.. tegen iets nutteloos aantrappen als een lege plastic zak enzo ;)
maar meestal gewoon wachten tot t overgaat :confused: |
ik hbe nu zin om een bepaalde puppie door eht raam te smijten maar das weer zo zielig...ik raak het niet kwijt denk ik...
|
Citaat:
|
ik word absoluut niet snel agressief
|
drummen
moshen ;) |
voetballe... lekker iedereeen afzeike... schelden (ook al weet ik da da nie goed is) schreeuwe... en vooral ook overal tege aan slaan en schoppe (als et egt erg is)... of heeel hard rennne.. al mun energy weg hale en troues ook nog heel hard ramme op mun gitaarrrr
|
*heeft nog steeds spijt van doorgebroken keyboard* :(
|
Citaat:
en soms ga ik sporten of gewoon schreeuwen maar zo heel vaak komt het niet voor hoor... tis iig veel minder geworden met een jaar terug ofzow :) |
aLLES EN IEDEREEN uitschelden ..zelfs de mensen die het niet verdienen.. :( sorry!
Ook van die onschuldige voorbijgangers.. |
Hardlopen, op het strand zitten..
(maar dat helpt eigenlijk bij alles. Zelfs als het goed gaat kom ik daar..) Schilderen, muziek luisteren, dwarsfluiten, huilen, mn woede ergens op uitleven (bureau enzo), dat soort dingen.. :o |
Heb nooit zoveel agressie dat et er in 1 keer uit moet
|
Ik djembé... Lekker rossen op een stuk hardhout en een stuk dode geit..
Wordt je ook nog eens vrolijk van :D en je verdient extra alto-punten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |