![]() |
kleuren
HELP!
Ik wil mijn kamer verven.. Wat vidnen jullie moderne kleuren? en leuk voor een meiden kamer? Ik dacht zelf aan rood en roze!! Kom alsjeblieft met ideeen!!!! :) |
Lifestyle?
|
Nee, slaapkamer...
|
Citaat:
|
Omschrijving van ARTistiek:
Plaats hier je tekeningen, photoshop-creaties en schilderijen of praat over Van Gogh en consorten. En die van lifestyle: Lifestyle, alles over jouw levensstijl, de gedragsnorm, kleding, make-up en inrichting die daarbij hoort. Nu kun jezelf wel uitmaken waar hij beter hoort, denk ik. |
Okej.. lama dan..
wat maakt ut uit?!!?!?! :confused: |
Is niet zo erg, maar op Lifestyle past het gewoon wat beter..
-> lifestyle + titel verduidelijkt. |
Okee.. sorry.. nu snap ik het
|
Citaat:
|
Rood-Roze-Paars ... beetje van dat hindoeistische vin ik bij meisjes kamers altijd erg mooi !
|
Tsjonge...Rood & Roze... :D
|
Aangezien roze en rood wel de laatste kleuren zijn waarin ik mijn kamer zou verven, ga ik verder niet reageren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn kamer heb ik pas in de kleuren (niet fel maar heel warm) rood en gebroken wit geverfd.
|
Citaat:
|
veel goud of zilver is ook erg leuk met roze rood of paars.
maar pas op dat het niet té meisjesachtig wordt dus gebruik ook wat andere kleuren zoals donkerblauw. |
Mijn slaapkamer is: een muur roze, met daar een groen, gele grafiti tekening op. Mijn 2 korte tegen over elkaar staande muren zijn allebei goud en die lange muur tegen over de roze is lila :D Tatadadada........ xx Jantine
|
lila en zilver is ook wel leuk of groen en paars
maar persoonlijk vind ik rood en roze niet zo heel leuk bij elkaar staan maar dat kan aan mij liggen |
Ik ga binnenkort van de muren van mijn slaapkamer één grote graffiti piece maken.
|
Citaat:
|
jongetje roze , meisje blauw
dan be je pas echt alto kid |
Wat jij zelf een leuke combinatie vind, en denk ook een beetje aan wat je in je kamer doet. Als je er in wil leren en slapen dan moet je daar wel rekening mee houden in je kleurgebruik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar stel dat je allemaal felgekleurde meubeltjes hebt is het geen optie :) Dus misschien zou je wat meer kunnen vertellen over je meubels enzo. |
Ik heb een een bureau en een kast.. maar die verf ik naar die kleuren.. mn bed is wit.. kan ik op zich we zo laten denk ik dan..
alleen een slaapbankje die is blauw ik weet nog nog niet wat ik daarmee doe.. en mijn gordijnen pas ik ook aan.. |
beetje te grote foto..
|
leuke kamer hoor ;)
ik heb jammergenoeg geen plaatje van mijn kamer.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuke kleuren lijken mij: lichblauw-lichtgeel of iets in die richting. In ieder geval zo rustig mogelijk.. |
FELGROEN!!1
hek ook :o |
Citaat:
rofl |
ehm, doe gewoon kleuren die je zelf leuk vind?
|
de combi van knalgroen en lila of pastelpaars is ook errug mooi :D
|
lichtgeel, lichtblauw en limegroen (ongv net zo licht als de andere kleuren) Dan verf je de ene wand groen, andere blauw, andere geel, en een andere een van die kleuren. Verder koop je een dekbedovertrek in diezelfde kleuren, gordijnen in dezelfde kleuren en je koopt fotolijstjes en andere kamerfrutseltjes in dezelfde kleuren
|
Nou Leenieee genoeg ideen gekregen volgens mij he :D Je kan natuurlijk ook gaan verven a la mr bean... gewoon verfbom in je kamer plaatsen en oppassen dat de buurman niet net binnenkomt :D
|
Warm rood + Wit + Fel oranje
in rechthoeken naast elkaar ;) |
Citaat:
wel leuk!! Ojaaaa.. kan ook... hahahhha |
ik vind zelf roze en rood meer voor een kinderkamer, ipv van een tienermeisje, t kan natuurlijk aan mij liggen....
Mijn kamer is meer beige(omdat ik gek ben op tijger dingen enz) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou... je hebt van die speciale kwasten en dan wil ik misschien een rode muur.. met roze erop bewerkt.. klinkt raar.. maar valt ook niet echt uit te leggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz... Iedereen vindt rood en roze dus verschrikkelijk bij elkaar... Ik snap t eigenlijk niet helemaal.. Ik heb zelf 2 cyclaam-roze en 2 rode muren, en gouden plinten en deurposten, blauw-paarse vloerbedekking, en paars-gouden rolgordijnen. Inrichting is met boedaatjes en oosterse dingetjes.. Al zeg ik het zelf: het is echt heel leuk :) *trots is op kamer* :o
|
Citaat:
(y) |
De mijne zijn: (ik heb twee kamers)
- geel blauw en zilver (is wel vrolijk) - paars/blauw (beetje lila achtig) met vanille geel en donkerblauw Die laatste kleuren combi heb ik nu een maand of drie en vind ik nog altijd zeer geslaagd, vooral paars met vanille geel. |
roze / grijs / zwart.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |