![]() |
als je een bekende ziet lopen
Je loopt op straat en op een afstand zie je van tegengestelde richting een bekende aan komen lopen.
Kijk je die persoon dan de hele tijd aan zeg je dan gedag? Of kijk je recht voor je uit of een beetje om je heen en dan zeg je gedag? of....?? :D (ja, ik verveel me..) |
ik ben altijd verlegen enzo dus ik kijk altijd naar de grond en als hij/zij dan vlakbij is kijk ik *opeens* op en zeg haaaaaaay....
:S jah beetje raar.... |
Haha ja dit is altijd een domme situatie!!
Als ik degene heel goed ken ga ik al vantevoren uitgebreid zwaaien enzo :) Maar bij minder goede bekenden staar ik zogenaamd geïnteresseerd wat in het rond, en als diegene een beetje dichtbij is zeg ik HEEY. Haha en hoe doe jij dat? |
hmzz, ik zeg meestal meteen hai... maar vaak heb ik het helemaal niet door als ik een bekende zie lopen... en zegt diegene meestal tegen mij hoi, waardoor ik me altijd rot schrik en verschrikt dus ook maar hoi zeg... :o
|
ligt er eigenlijk ook beetje aan wie het nou is. Als het iemand is die ik wel ken, maar niet zo heel goed.. dan ga ik met de gene naast me praten ofzo zodat ik hem/haar niet aan hoef te kijken :)
en als het een heel goede bekende is, dan blijf ik diegene meestal wel aankijken en als hij of zij dicht bij is.. dan zeg ik gedag. En iemand die ik wel redelijk ken, inderdaad zoals je zegt.. eerst beetje onnozel om me heen kijken, en als hij/zij binnen m'n bereik is even kijken en als die persoon ook kijkt gedag zeggen :) |
Ligt er aan wie het is, lmd. Als het Pietje is waarbij ik ooit eens in de klas heb gezeten, dan reageer ik heel wat minder enthousiast dan wanneer het mijn beste vriend Flip is. En als het Marietje is waarmee ik een half uur ruzie had, dan reageer die ik ook heel anders dan wanneer het Els is, die ik al een hele tijd niet heb gezien. Ik noem maar wat...het gaat om het idee tenslotte. ;) Als ik iemand redelijk ken en hem/haar wel aardig vind ed, dan zeg ik meestal wel ff gedag, soms met een gesprekje erbij, maar meestal alleen ff hoi oid. Soms glimlach ik alleen maar en soms doe ik net of ik iemand niet zie.
|
het ligt eraan wie het is. als het iemand is die ik goed ken ga ik van tevoren al helemaal lopen zwaaien en zeg gewoon gedag en ga ik ff een praatje maken. maar als het iemand is die ik niet goed ken of niet zo mag dan doe ik net of ik hem/haar niet zie en kijk ik een andere kant op maar hals hij/zij gedag zeg, zeg ik wel gewoon wat terug
|
ik duik altijd heel snel weg achter een boom of prullenbak
of loop een zijstraat in als die er is |
Het ligt eraan of ik zeker weet of diegene ook iets tegen mij zou zeggen, als ik dat niet zeker weet wacht ik meestal af en pas als diegene wat zegt dan zeg ik hoi, maar zegt diegene ook nix dan houdt ik ook mijn mond :o
Maar als het een goeie bekende is dan ga ik meestal aandachtig lopen kijken en als diegene mij dan ook ziet loop ik naar ze toe en maak ik ff een praatje. Als het iemand is waar ik alleen hoi tegen wil zeggen zeg ik hoi zodra diegene vlakbij is. |
Ligt eraan hoe goed ik diegene ken en of ik er veel mee praat en zo...
|
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay. Zeg ik dan.
|
Meestal ben ik zo enorm in gedachten verzonken, dat ik iemand echt straal voorbij kan lopen. Ik reageer ook vaak pas als mijn naam een paar keer wordt geroepen en dan moet er ook niet toevallig iemand naast me lopen doe ook reageert omdat die ook zo heet... :D
|
Als ik weet dat diegene mij ziet dan zeg ik diegene wel even gedag..
Ik gil nooit over straat: HEEEEEEEEEEJ *naam* Als ze nou een klein stukje verder lopen wil ik nog wel eens hallo zeggen zodat diegene ff omkijkt, maar meestal niet.. Ik weet trouwens niet hoe.. of ik blijf kijken of niet.. ik zeg gewoon gedag? |
als ik dichtbij ben zeg ik "heey" of " hoi" .
En in de tussentijd kijk ik diegene aan. Behalve als het iemand is die ik niet wil zien, dan kijk ik de hele tijd de andere kant op. :o |
Citaat:
|
ik herken anderen toch bijna nooit
|
Citaat:
allemaal van die typische namen.. :p ;) Maar goed, voor mij geld hetzelfde. |
Citaat:
|
ligt eraan... hand opsteken en ff praatje maken; gewoon ff simpeltjes 'hoi' zeggen en doorlopen; andere kant opkijken en nog net ietsie harder doorlopen...
|
Ik wacht gewoon tot ik die gene tegen kom bij het lopen, en zag dan ´hoi´ ofzo, en maak misschien een praatje.
|
meestal maak ik eerst een radslag van te voren en zak daarna af in een spit om af te sluiten met een salto, waarna de persoon in kwestie al lang voorbij is gelopen, maar dat hangt van m'n bui af.
|
Citaat:
|
Als het iemand is die ik niet goed ken, maar wel goed genoeg om gedag te zeggen kijk ik die persoon niet recht aan totdat hij/zij dichtbij genoeg is om normaal hoi te zeggen.. (en dan loop ik snel verder :o)
|
Als ik het durf zeg ik gedag.
|
ligt eraan wie t is, meestal schreeuw ik wel hoj of zwaai ik.
|
ik doe alsof ik de huizen om me heen bekijk en kijk dan als die bekende dichtbij is toevallig in tegengestelde richting en zeg dus niks.
|
ligt draan wie t is, meestal zeg k gewoon 'hoi' ofzo..
|
Citaat:
|
gillen :eek: :o
|
ik heb -2,5 -2,75 en mijn bril is niet accuraat
ALS ik uberhaupt iemand zie, dan is t meestal al te laat |
ligt er aan hoe goed ik ze ken maar meestal zeg ik ze dan we wel gewoon hallo of ga even met ze praten..
|
Meestal kijk ik 'n beetje in het rond en glimlach ik vantevoren even om te laten zien dat ik die persoon heb herkend, als ik dan binnen roepafstand ben groet ik hem of haar.
|
Meestal gewoon een beetje verdwaasd om me heen kijken en dan wanneer diegene dichtbij is aankijken en gedag zeggen. Want de hele tijd strak aankijken is ook wat vaag :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |