![]() |
Wat is de langste tijd dat jij alleen thuis was?
Voor de mensen die nog thuis wonen he.. :)
Mijn ouders zitten nu in Portugal, ze komen volgende week pas terug.. :D Heeerlijk! |
met m n broer was ik 9 dagen alleen thuis(y)
|
1 week, me ouders gingen 2 weken op vakantie en ik ging pas een week later. Was wel gezellig want Mel kwam ff een weekie bij mij 'wonen' :)
|
midweekje
Maar toen moest ik ook nog een dagje op m'n zusje passen en m'n broertje kwam nog een dagje langs. Was wel lekker want dan kookte ik niet helemaal alleen voor mezelf. Oftewel, konden we samen pizza eten. Nou ja, in elk geval was dat wel wat minder saai. |
met mn broers samen, een week (y)
|
Toen ik nog thuis woonde was dit een maand en een week... mijn ouders waren op vakantie in frankrijk.. was tamelijk feest bij mij thuis :) Geen broers of zussen die nog thuis woonden (y)
Nu ruim twee jaar alleen thuis :D |
3 weekjes lekker alleen thuis, mun ouders zaten op de canariepietjesse eilanden :D
|
Een week. Zowel ouders als zus waren op vakantie.
Wat heb ik genoten van de rust. |
3,5 weken oid...m'n ouders en zusjes waren op vakantie in Kroatië oid.
|
een weekje... had geen zin om met m'n ouders + broertje mee te gaan op vakantie :)
|
Weet ik veel, een halve dag of zo? :confused:
Mijn ouders gaan nooit zonder mijn zusje en mij op vakantie en vroeger als ze eens een weekendje weggingen werden we "fijn" naar opa en oma gebracht :rolleyes: maar goed toen was ik 13 en mijn zussie 9 dus toen konden we nog niet koken en zo dus dat was eigenlijk wel logisch. :D Maar ik ben best vaak alleen thuis, in de toekomst ook (mijn pa werkt parttime, mijn ma gaat nu parttime werken, mijn ouders motten ook vaak naar het ziekenhuis omdat mijn zussie en zij zelf heel veel kwalen hebben en mijn opa ook (dan mot mijn ma mee) dus ik ben best vaak alleen thuis maar dan is het voor minimaal een uurtje, maximaal een halve dag. |
3 dagen, maar toen was ik ook echt helemaal alleen thuis (zonder broertjes of zusjes dus).
|
hooguit 1 dag :(
|
Een half dagje ofzo :(
|
ongeveer 7/8 dagen, toen mn ouders op vakantie gingen en ik niet mee wilde (de laatste 3 jaar ofzo dus...)
heerlijk is dat :cool: |
4 of 5 dagen, toen was ik al eerder naar huis gegaan van vakantie uit Portugal samen met mijn vriend met de trein, omdat hij weer moest werken, me vader en zusje kwamen dus 4 of 5 dagen later thuis...
|
hoogstens een hele avond :eek: :mad:
|
een week.
als m'n ouders zonder me op vakantie gaan willen ze nooit langer dan een week weg. |
uhm denk iets van 2 weken in de kerstvakantie men ouders zaten in hong kong :D was best wel feest hiero alleen jammer dat die nieuwe gordijnen 2 hele maandsalarissen kostte :mad:
|
4 weken alleen, zonders ouders/broer/etc :)
|
hmzz, eigenlijk geen idee.. het had één weekend moeten worden, maar toen ging ik datzelfde weekend ineens ook op kamp :)
|
3 weken :)
|
Er is altijd wel iemand anders thuis. Misschien EEN dagje ofzo.
|
2 weekjes toen mn ouders op vakantie waren
|
3 maanden
|
Citaat:
|
2 weken, wel met broer en zus..
|
2 a 3 weken
in de tussentijd ben ik wel het huis uitgegaan :rolleyes: |
4/5 dagen
|
2 dagen :(
|
Nog geen 3 uur...
Me ouders gaan ook zo vaak weg, laat staan zonder mij :D [me moeder is ziek, lmd] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |