![]() |
Boeken of films?
wat doen jullie liever...?
en waarom? |
soms boek, soms film
op een koude, regenachtige winterdag kies ik de film op een warme, zonnige zomerdag kies ik het boek waarom? in de winter kan je lekker op je bed kruipen, tv aanzetten, en kijken. In de zomer kan je lekker buiten liggen, bruin worden en lekker wegdromen met een boek :) |
Boeken. Ten eerste heb ik een hekel aan tv kijken en ten tweede laat een boek (cliché) meer aan je verbeelding over.
|
Geef mij maar een film..
Ik weet niet waarom, maar ik stop gewoon eerder een video in de recorder dan dat ik een boek pak.. |
allebei niet zo eigenlijk :o
als ik echt moet kiezen wordt het toch wel een film denk ik... |
Boek... maarja soms is een film ook wel geinig
|
Films, ik kan nl niet lezen. :o
|
Boekboekboek... En de film waar geen boek van is:)
|
Sinds ik aan een thuisbioscoop aan het knutselen ben kijk ik vaker films dan vroeger, maar ik lees ook nog graag.
|
Films kijk ik niet vaak, maar lezen vind ik nog saaier. Doe dan maar films.
|
none of both
|
films...
|
meestal boeken...
maar zo af en toe vind ik films ook geweldig (denkt aan: de tweeling :) ) |
Films. Boeken duren mij te lang
|
allebei. Als ik het redelij kdruk heb, vind ik het lekkerder om 2 uur een film te kijken als ontspanning dan 5 uur lang een boek lezen, maar als ik alle tijd heb, bv de zomervakantie lees ik liever boeken.
|
Films. Ik lees voor m'n studie al genoeg boeken.
|
Boeken. Films zijn leuk, maar ik lees liever een leuk boek
|
beide
|
Citaat:
|
Als je met z'n tweeën of meer bent is een film leuker. Anders: alles op zijn tijd :)
|
Citaat:
|
Hangt ervan af..
Met m'n vriend een film kijken is hartstikke fijn, beetje tegen elkaar aankruipen, lekker knusjes.. Maar afentoe is het ook leuk om een boek te lezen, afleiding enzo.. |
Als je het over verfilmde boeken hebt, kies ik voor het boek omdat er in films vaak stukken weggelaten worden.
|
60/40 voor boeken.
Maar alles op z'n tijd. :) |
films!!!!
want ik haat lezen en kan het ook nieh goed ligt er trouwens wel aan wat voor film:D ;) |
Ligt aan zoveel dingen.
|
film!!! ik hou niet van lezen en als ik een boek lees is dat alleen tot aan het midden dan heb ik er al geen zin meer in
|
boeken!!! dan kun je lekker in een andere wereld kruipen... :cool:
Bij films zit je eigenlijk gewoon hersendood te kijken, niet dat dat af en toe niet leuk kan zijn. |
Hangt eraf. Een boek is makkelijker, die kan je overal mee naar toe nemen. Films vind ik ook leuk, alleen dan moet er maar net een leuke op tv zijn, of het kost geld :)
Nu heb ik het meer over de voor en nadelen.. Ik weet het eigenlijk niet, het hangt erg van het onderwerp af. ´Filmkomedies´ vind ik echt een stuk leuker dan ´komedieboeken´, en sommige verhalen kunnen ook niet in een filmvorm worden verteld. |
films natuurlijk
sinds de 2e fase haat ik boeken |
Citaat:
|
film, hoef je alleen maar te kijken en liggen... Als moet ik kiezen tussen originele boek of verfilming: boek... verfilmingen zijn altijd zoveel minder...
|
Als ik moe ben, kijk ik het liefst naar films, omdat je tijdens het boeklezen je meer moet inspannen om bepaalde beelden voor je te zien.
|
Citaat:
|
Ho es effe! Wat is er lelijk aan dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |