![]() |
Uitstraling
Oke. Ben alweer eens afgewezen voor een baan omdat mijn uitstraling niet bij het bedrijf zou passen.
WHAT THE **** IS WRONG WITH IT?!?!??!?! Vuile idioten die zich superieur voelen in hun nette pakjes die toch echt niet superieur zullen zijn als ik ze in een straatje de 101 verschillende manieren van martelingen demonstreer!! Klote baggerzooi, vuile kutmongolen, Ik wil iedereen dood hebben!!!!!!!!!!!!! |
ehm, waar staat de vraagstelling?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens die andere topics op dit forum zijn anders ook wel heel informatief.
|
hey dafar,
volgens mij heb ik jou gemeet (zw meeting 25 augustus 2001?) en ik vind dat er niets mis is met je uistraling.. je lijkt me een aardige rustige jongen.. maar dat ze je afwijzen, ja joh kan gebeuren, is bij mij ook al tig keer gebeurd, dan was ik te jong, dan weer "paste ik niet goed in het team"en meer van die shit.. maar er zijn nog zat leuke banen.. kom op joh! liefs Jessica (mcphee op zw) |
Citaat:
Sorry, ik moest me even afreageren hier. |
Citaat:
het oude zw bestaat nog (kweet niet of je dat weet) en daar kan je je denk ik beter afreageren :) http://come69.community.everyone.net...s/directory.pl sterkte :) liefs jessica |
Citaat:
|
Triest zeg..
|
Citaat:
|
vooral dat laatste....
|
Citaat:
de mensen in pakken, ofwel wij, zijn gewoon superieur aan je :p ik wil ook die inferieure mensen dood, dat gebeurd toch ook niet? :rolleyes: |
voor wat voor job ben je eigenlijk afgewezen/
|
misschien voortaan je apenmasker afzetten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |