Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Het Grote Slaapkamer Topic!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431853)

SuperSanne 28-02-2003 20:50

Het Grote Slaapkamer Topic!!!

Weet niet of er al zo'n topic is, maar ik zet 'm toch neer: het grote Slaapkamer topic!!! (roffelroffelroffel)
De grote vraag van vandaag is: hoe ziet jouw slaapkamer eruit?
Ik heb een vierkante kamer met een grijs werkblad om te tekenen, een houtkleirige vloer en op de bovensrte helft van de muur een beetje gelig/wit behang met japanse tekens. op de onderste helkft is het behang grijsgestreept in verschillende tinten. op de grens tussen de twee behangetjes zit een strook met weer japanse tekens. Mijn grote trots is een laag, vierkant houten tafeltje met een olieverdamper en een wierrookbrander. verder heb ik een zwart rolgordijn die ook nog eens verduisterd. sweet huh? :D
nu jullie:

Dminor 28-02-2003 20:53

Berg troep en als je goed kijkt zie je de punt van mijn bed :o

Talon 28-02-2003 20:53

rechthoekig klein kamertje, daarin staat een bed en een kast met kleding.
er hangen 2 schappen waar boeken op staan en rotzooi op licht.
meer staat of hangt/ligt er niet op/in mijn kamer.
heel sober :o

PV 28-02-2003 21:01

tis vooral troep..

verder n wit bureau met pc, rode gordijnen, rode vloerbedekking, zwarte kledingkast, paar boekenplanken, wastafel, paar kleine kastjes, en een stapel kranten verspreidt door mn kamer die ik nog uit moet zoeken

wissie 28-02-2003 21:04

Ik heb een vrij kleine kamer met ongelofelijk veel zooi er in.

Ik heb een bureautje, grote kledingkast, bed, nachtkastje, zithoekje met stoel en voetenbankje, een kast vol boeken en een aantal planken met schoolboeken en andere troep.

Ik heb een oosterse lamp aan het plafond hangen en een lavalamp. Oh ja, natuurlijk ook nog een bureaulamp.

Mijn muren zijn paars en blauw en mijn gordijnen blauw, maar ik krijg nieuwe paarse. Een gedeelte van mijn meubels is fel groen.

Ik heb veel foto's en schilderijtjes opgehangen, verder heb ik dromenvangers, boeddha beeldjes en andere oosterse spulletjes

En ja, de muren komen op je af

zozze 28-02-2003 21:20

http://www.swimware.nu/uploaden/files/foto2.JPG

dit is mijn kamer, die mooie meneer is mijn pappie :o

Ciao Che 28-02-2003 21:21

net verhuisd dus nof niet zo mooi:

donkerrood, hemelbed, rietveldstoel, collage van posters aan de muur
andere muur vol met fotolijstjes
twee geluidsboxen, een bed in mijn raam (hoe heet zon raam ook alweer, erker odzo?) platenspeler, lodewijk de 14e stoel
misschien plaats ik wel een foto ooit . yay

Dminor 28-02-2003 21:23

Citaat:

zozze schreef:
*foto*
dit is mijn kamer, die mooie meneer is mijn pappie :o

[inkopper] welke mooie meneer? :o [/inkopper]

zozze 28-02-2003 21:27

Citaat:

Dminor schreef:
[inkopper] welke mooie meneer? :o [/inkopper]
ik maakte ook maar een grapje hoor :d

Sithan 28-02-2003 21:29

-Vierkante kamer...
-Geel zeil op de grond, waarvan ongeveer de helft weer bedekt wordt door een zeil van de film The Gangs Of New York...
-behang is nie meer te zien achter de posters...maar tis mickey mouse :o , me ouders willen geen nieuw behang doen aangezien het nie eens te zien is ;)
-voor linkerhoek bureau + computer
-voor rechterhoek TV
-achter rechterhoek bed
-Achterlinkerhoek niks...anders gaat de deur nie open :p
-kledingkast zit onder het schuine dak onder mijn dakkapel
-links naast mn bed tegen de rechterzijmuur nog een kast met stereo en cd's video's.
-achtermuur ook een kast; met boeken en daarvoor een keyboard...

Yolcu 28-02-2003 22:27

- ongeveer 4 x 4 m
- lichtbeige vloerbedekking met kleine ruitjes
- gordijnen met veel donkergeel en bruin, een soort onweerslucht
- crémerig behang, licht in ieder geval
- aan de muur een paar boeddha-stenen, m'n radio (ja die hangt op), een klok en een schilderij met 2 engeltjes boven m'n bed
- over het algemeen veel boeddhabeelden en engeltjesbeelden

vanaf de deur (zit in het midden van een muur)

links:
wastafel (wit) + hangspiegel
grote kledingspiegel
kastje (grenen)
groot 2,5 persoonsbed (donker hout, moet ik nog steeds eens schuren)
naast mn bed een grote staande lamp met 5 armen (metallic)
dekenkist (grenen)
ook naast mn bed een zonnebank :o

rechts:
grote kledingkast (grenen)
kast waar mn tv op staat (beuken), met daarin m'n videobanden, een aantal boeken en een videorecorder (beuken)
bureau (beuken)
bureaustoel

Leonoor 28-02-2003 22:59

Okee dan, omdat ik me verveel:
Er zitten twee deuren in: eentje naar de gang en eentje naar de woonkamer. Die deuren zitten beetje schuin naast elkaar. Vanaf de deur naar de woonkamer staat rechts het bed (een groot bed, 1,90 bij 2 meter :o). Naast het bed staat een boekenkast (bed kan niet tegen de muur aan ivm 'uitsteeksel', naast dat 'uitsteeksel' staat dus die kast) met allerlei dingen. Tegenover de deur is een raam over bijna de hele breedte van de muur. En tegen de muur tegenover die boekenkast staan kledingkasten (2: één hele grote en één kleine). Daarboven op staat van alles wat de katten niet op mogen vreten. Op de vloer ligt crèmekleurig zeil, het bed is donker hout, de boekenkast van lichter hout, de kleine klerenkast is wit en de grote klerenkast en de gordijnen zijn lelijk. Owja, en aan het plafond hangt een soort kroonluchterachtig iets met rare lampjes van de Ikea. :D D'r zaten eerst kaarsachtige lampjes in, maar dees zijn grappiger (blauw, rood, groen, wit en dan met van dat kitachtigspul 'toefjes' er op, kitsch dus ;) (raar ed dus, maar goed, je moet toch wat)).

Grote: 4 bij 4 oid?

Thomas 01-03-2003 03:41

:o :p

zeep007 01-03-2003 16:44

- Helemaal donker rood
- paarse balken en kozijnen.
- paars tafeltje
- heel veel elfjes
- kast, bureau een 2-persoonbed
- heel veel boeken
- IN het midden hangen doorzichtige paarse gordijnen
- een grote bankstoel met kleed en een klein stoelbankje met kleed en veel kussens.
- aan het plafond hangt ook nog donker rode kerstversiering.

Het is nogal rood.

FlorisvdB 01-03-2003 17:02

nu mooi opgeruimd
kweet niet hoelang nog :o

Shock 01-03-2003 17:11

erg rechthoekig, 5.25 x 2.55 als ik het me goed herinner... als je binnenkomt heb je voor je neus nogal wat audio apparatuur, links een vitrinekast en een aantal cd's, rechts staan m'n bureau/keyboards/gitaar tegenover m'n bed en kledingkast. k heb geprobeerd om alles een beetje zwart/wit te houden, is op zich wel redelijk gelukt (zwart/wit plafond, zwart/wit behang, zwarte vloer met witte verfspetters). aan de muur heb ik wat planken voor schoolboeken en verder knipsels/posters, en 1 wand zoveel mogelijk met cd's beplakt
ja ik verveel me

Qamra 01-03-2003 17:43

Ach what the hell;

4m x 3m zoiets.. In een hoek staat me bed met een gigantische bedkast (moest via buiten door me raam (raam moest er zelfs uit) om die binnen te krijgen :eek: ). Klamboe erboven. In de hoek tegenover me bed staat een ladenkast en hangt een schommelstoel aan het plafond. Raam.. In een andere hoek staat me bureau, zit ik en staat me pc. Naast me bureau me kledingkast. Daarnaast weer me deur met een poster erop. Grote spiegel naast me bed. Me djembé staat heerlijk in de weg in het midden van me kamer...

Behang is rood/lichtrood gestreept en geel met rode en blauwe "golfjes". Daartussen een geel/rode/groene tussenband. Gestreepte gordijnen, blauw verduisterings gordijn en hor-deurtje voor me raam.

Verder is het een grote teringzooi, want ik ben te lui om op te ruimen :)

The Senna Fan 01-03-2003 17:51

Heb een redelijk grote kamer alleen kan 1/3 niet gebruiken doordat mijn dak schuin afloopt en het daar dus te laag is...

Verder is mijn kamer dus klein. Bed, bureau (met lamp, past nog net) paar vitrine kastjes met wat laadjes voor school spul, CD speler op een van de 2 boxen. Lamp aan t plafond, en nogal wat poosters. En oja, een bureaustoel. Mijn kleren moeten in een kast op de overloop want daar is geen ruimte voor op m'n kamer. Ik gebruik hem dan ook voornamelijk om te slapen en om huiswerk te maken, voor de rest niet. Te klein en te benauwd enzo...

Breg 01-03-2003 19:28

Mijn kamer is bijna 3x3 meter. Langs de ene zijkant is mn raam, de muur daarnaast staat mn ikea-kast, een witte die bestaat uit 25 vierkantjes waar al mn kleding en boeken in liggen/staan. Dan bij de muur tegenover mn raam is mn deur en mn witte ikea-bed, met klamboe, tegen de laatste muur staat het hoofdeinde van mn bed en mn lichtbruine bureau. De muren bij mn raam en kast zijn lichtgroen, de andere 2 lichtblauw. En op het plafond zitten van die lichtgevende sterren geplakt.

saartjeh 02-03-2003 11:12

Dit is grappig om te lezen :)

Ehmmm, die van ga ik dan ook maar ff doen. Komt ie:

Ik heb n kleine, vierkante kamer, met 3 kleuren blauw.

Er is 1 muur die heeel lichtblauw is en helemaal rechts aan die muur is mijn deur en helemaal links mijn luik met daarboven een kalender. En daar tussen in een grenen klerenkast met daarop een t.v :cool:

Aan de muur rechts van de deur is mijn bureau, wat onder de papieren ligt en ik heb zo'n vette directeur-bureau stoel :D :cool: en boven het bureau hangen schilderijen. De muur is in 2 kleuren verdeelt; rechts heel donkerblauw en links heel licht blauw en helemaal links een gedeelte heeel lichtblauw. Allemaal verticale strepen dus. :)

Dan weer rechts van mijn bureau is direct mijn kleine raampje te zien met een rieten rolmat. En de muur is heeel dokerblauw. En er hangt weer een schilderij en een mobiel met vissen (neej geen gsm :D ).

En weer rechts is een schuine wand met geel behang (de rest is verf) en daar is mijn bed met klamboe en daar ligt van alles achter. Kussen, dekens, dienblad, knuffeltjes echt heel veel, schoolspullen in dozen enz. (Mijn moeder is dr alleen nie zo blij mee ;) )

Verder is mijn hele kamer in ZEE-STYLE (y) !!! Het ziet er heel mooi uit:), maar wel klein:( :o :( .

Mijn trots? Mijn t.v met videorecorder denk ik (beetje te luxe :D , maar heeeel relaxed ook) en daarna mijn klamboe. :)

Nou dat wast. (Wel veel tekst :eek: )

saartjeh 02-03-2003 11:18

[QUOTE]Evil-Cherry schreef:
[B]Ach what the hell;

hangt een schommelstoel aan het plafond.

Een schommelstoel aan het plafon :confused: :confused:
Okeej, duzzz :rolleyes: Hihi, zal wel grappig staan :D

Liesje2 02-03-2003 11:26

vierkante kamer, links een grote ingebouwde kast (lichtbruin), 1 schuine dak met een grote dakraam. Onder da dakraam zit mijn grote witte bureau met een hoop rommel van de computer en vol papiere allemaal door elkaar van de school :o Helemaal rechts mijn bed met een nachtkastje. Aan mijn bed ligt er een matje waar er helemaal vol zit met boeken...
In het midden van mijn kamer is helemaal leeg :D zo heb ik nog veel ruimte ;)

Mijn vriendin komt straks en ik moe mijn bureau en da matje opruimen :( :eek:

allé zo een ramp is dat nu weer niet :rolleyes:

Koen 02-03-2003 11:52

http://koen.scholieren.com/files/Fotos/Kamer2klein.jpg

http://koen.scholieren.com/files/Fotos/Kamer1klein.jpg

poesiefox 02-03-2003 12:05

Oud huis, half opgeknapt.

Studeerkamer al in volle luister hersteld, met houten vloer, marmeren schouw met antieke spiegel en stuc-plafond.

Het is de achterkamer van een kamer en suite, ik heb dus schuifdeuren en ingebouwde kasten, en openslaande deuren naar het balkon.

Kleuren: vloer notenbruin gebeitst, muren geel geschilderd, gordijnen creme. En ik heb een perzisch tapijt.

De inrichting is streng jaren 30. Zelfs de computer is in een antieke kast weggewerkt. Het is hier net de teletijdmachine.

Slaapkamertje op zolder is precies groot genoeg voor het grote bed, een grote kast en een muur vol boeken.

Dat is nog steeds de ouwe teringzooi, we hebben nog niet eens een echt bed, we liggen op de grond.

Maar wel drie grote spiegels op de kastdeuren. :D

AngelofSilence 02-03-2003 12:08

Heb momenteel geen slaapkamer :o
't Bed staat tijdelijk (pas 9 mnd) in de woonkamer, totdat de slaapkamer eindelijk af is :mad:

-niels- 02-03-2003 12:09

http://members.lycos.nl/Paper2/images/kamer.jpg

alleen dan nog erger :o

KissMyJackass 02-03-2003 12:12

Onder mn raam mn bed, met nachtkastje ernaast. Dan tegen t voeteneinde van mn bed zegmaar een witte ladenkast met allemaal rommel erop, dan daarnaast de deur, en tegenover die deur mn klerenkast, die staat dwars en daarachter mn bureau.
Heb ook schuine muur, daaronder ligt mn boekenkast zegmaar, en dan staat dr nog een stoel met kleren en n tafeltje en nog een tafeltje met mn stereo-ding erop :)
En tis een vette bende :D:o

Lucky Luciano 02-03-2003 12:12

een bed, een kast, een bureau en 2 planken en midden in de kamer 6 verhuisdozen :p ...owjah daaronder een vloerkleed :p

vrijgezel16d 02-03-2003 12:25

een 1 persoons bed tegen de kachel aan
paar planken met bende
een bureau met van alles erop
een kast
en dan nog een kast voor schoolspul en van alles

de muren:

ajax behang
ajax gordijnen
ajax posters
ajax klok
en een schilderij van mijn vader

de vloer:
zeil beetje vaag lichtblauwig (had eigenlijk van dat nepgras gewild)
een ajax deurmat
en een ajax uit bed stap mat

plafond:
is helemaal vol met lichtgevende sterren

poesiefox 02-03-2003 13:14

Citaat:

vrijgezel16d schreef:
een 1 persoons bed tegen de kachel aan
paar planken met bende
een bureau met van alles erop
een kast
en dan nog een kast voor schoolspul en van alles

de muren:

ajax behang
ajax gordijnen
ajax posters
ajax klok
en een schilderij van mijn vader

de vloer:
zeil beetje vaag lichtblauwig (had eigenlijk van dat nepgras gewild)
een ajax deurmat
en een ajax uit bed stap mat

plafond:
is helemaal vol met lichtgevende sterren

Zeker voor Feyenoord? Maar je bent undercover!

Mara 02-03-2003 13:37

2 Donkerrode muren, 2 lichtpaarse muren (klinkt raar, ik weet het ;))
Een wit rolgordijn
Beige gordijnen

En verder niks, aangezien we zaterdag gaan verhuizen. Dan misschien (als ik zin heb) wel een update.

Somebody Special 02-03-2003 14:19

Klein, vierkant, bed, tafeltje, plank

dreadlocks 02-03-2003 16:26

ik had meer fot's, maar die zijn tijdens de overdracht naar de diskette was mislukt. dus hier heb ik er maar eentje. dit is de foto als je m'n kamer binnenkomt en dan de rechtermuur.

http://dreadlocks.skyblood.net/image...am/mag_035.jpg

Balance 02-03-2003 16:41

1 wand is knal rood, de andere 3 zijn bijna wit (nog een beetje geel d'r door heen).
Verder veel rode en roze dingetjes, zoals m'n gordijnen, kussens (op m'n bed) en lampjes.
Een groot bureau, een bed (halfhoog) en een computermeubel. (alle drie met inhoud ;))
Verder nog een commode op m'n kamer, die als kast dienst doet. Erop staan allemaal kleine potjes (parfum ed).
Best wel een meisjes-kamer eigenlijk.. :)

Choke 04-03-2003 11:44

uhm.. als je me kamer binnenkomt. moet je eerst een klein trapje af.. kheb zwarte vloerbedekking, en 1 wand donkerrood, en de rest wit.. als je binnenkomt, staat er links een bed, met VEEEEEL kussens.. ik gebruik hem als bank.. en rechts staat mijn bureau als je binnenkomt.. mijn echt bed zit in verdiepingkje hoger, met een trap.. en daar staat een mooi heerlijk zacht 2 persoonsbedje :) ow ja.. k heb een aquarium:):)

liesemies 04-03-2003 11:50

mijn kamer is rechthoekig
het heeft een roze kleur
de deur is helemaal aan de gang(logisch)
naast de deur staat mijn hoogslaper
onder mijn hoogslaper liggen prullen veel klere en zakken
achter mijn bed staat mijn bureau het is driehoekig
naast mijn bureau staat mijn prulle kastje
naast da prullekastje is er een kast voor mijn boeke vant school
die meestal leeg is want ze ligge op de grond :rolleyes:
naast die kast staat er een boeken kast een groene jakkie van mijn zus gekrege
naasdt die kas staat mijn kleerkast en daarnaast een rek met allemaal cosmetica prulletjes
aja boven mijn kast waar dat mijn boeken vant school normaal gezien moete inzitte is mijn raam

wat een interessante kamer not

V1nc3nt 06-03-2003 12:12

Euhm... rechthoekig, met groene (tsja...) vloerbedikking, wittig behang. Een raam met uitzicht over de Ijssel+uiterwaarden (behoorlijk relaxed, vooral in de zomer... :cool: ), mat daarvoor m'n bureau, daarop zo'n halve meter aan papier. Verder liggen er op de grond overal cd's, papier en andere troep. M'n pc staategen de muur aan, de tafel daarvan ligt vol met cd's etc.
Dan heb ik ook nog ergens m'n bed staan, met daarnaast een kastje met daarboven m'n stereo en (weer) een lading cd's.
Zoals je wel ziet, het is niet echt een van de netste kamers...

Ramlothiel 06-03-2003 12:46

Mijn kamer is eigenlijk een hoop bij elkaar geraapte zooi...
De muren zijn donker hout of wit met artiestieke bobbels, met wat posters van m'n favoriete bands enzo, de vloerbedekking is versleten blauw. Er zit ook nog een balkon aan m'n kamer, dus 1 zijde is alleen maar balkon-deur eigenlijk, met witte lamellen ervoor :/
Een erg groene brede locker met teksten van mensen erop waar m'n antieke tv instaat en fotolijstjes bovenop, een donker houten bureau met een antieke computer erop, een donker houten ladenkastje met een groene typmachine erop, een door m'n vader in elkaar genutseld Leen-Bakker-hout-achtig boekenkastje, een bamboe tafeltje met kaarsen erop, naast m'n bed dat blauw is.
Op m'n bureau staat ook nog een lamp met allemaal gekleurde stukjes glas eraan en aan m'n boekenkast hangt een slinger met gekleurde bloemetjes-lampen. Beetje veel kleurtjes, maar als je die weghaalt blijft er zo weinig over.
Oh, en er hangt een witte klamboe aan het plafond met een grote stoffen vlinder erin...
's Avonds, als het donker is, is het best een leuke kamer ;)

Insane Juggalo 06-03-2003 13:02

Ik heb een hekel aan slaapkamers!

Somebody Special 06-03-2003 13:20

In bed gaan de meeste mensen dood

(en worden de meeste kids verwekt/geboren)

123456me 08-03-2003 20:51

ik slaap met mijn klein zussie op de kamer :(
Ik slaap dus in een stapelbed, v erder is er een groene muur vol met fotos, daar staan ons bureaus, de andere muren zijn geel, en daar hangt ook vanalles aan
de andere 2 muren zijn 1 grote kast, en ramen, en een deur naar het balkon..

CL 09-03-2003 09:30

Okej.. hmz.. Je komt binnen:
Links, grote spiegel + stapelbed (1/2 leeg bijna altijd) + raam
Rechts, grote kast + muziekkast + raam 2
Rechtdoor, bureau + megaspiegel+ 2 K3 posters :D
Verder, kleurtjes en bloemetjes tot je erbij neervalt :D

Tox 10-03-2003 11:49

haha mijn kamer is een rotzooi, maar ik krijg over een kleine 2 maanden een nieuwe kamer :D, want mijn zus gaat samenwonen.

Rianne 10-03-2003 13:57

heb nou net een vet 'grote' kamer, iets van 8 bij 4 ofzow.
aan de 'achterkant' heb ik een inloopkast (=klerenkast,boekenkast van me pa:( en gewoon mijn eigen rotzooi)
dan in een hoek, een zithoek, een bed, een deur, en de ingang (met 2 leuke doorzichtige gordijntjes dr voor in geel en blauw) van men inloopkast.
verder heb ik nog een kaptafel, allemaal plankjes met foto's en tuttels, computerbureau (met pc..jaja :rolleyes: ) *en raam met poster jamai:)*

heb blauw behang, maar moet nog opnieuw gedaan worden in 2 kleuren.
(namelijk ook blauwe vloerbedekking, iz btjuh veel)

Vogelvrij 10-03-2003 16:00

Ik heb een kleine kamer met geelachtige muren (zodat ik eeuwig aan dit forum denk:p) en een schuin dak. Heb 1 heel klein miezerig raampje dat ik niet eens kan zien als ik in mijn bed lig omdat er een balk van het schuine dak voor zit.
Verder staat er in mijn kamer een bureaustoel, een bureau, een rieten stoel, een nachtkastje, een bed (jawel:D) en een rood prullenbakje en een cdspeler+radio of hoe noem je dat.

Nee nee, geen klerenkast of zo, die staat op een andere kamer.

testout.com 16-03-2003 12:46

ik had een mooie blauwe kamer .
maar ik wilde een grotere kamer .
dus nu heb ik een groene kamer .
maar ik vind groen niet mooi .
dus ik wil hem geel hebben .

en verder . hij is nu redelijk groot , voor mijn doen .
want ik was een kleine kamer gewent . waar net mijn bed , bureau , kasten in pastte . en ik nog 5 stappen kon lopen .

nu is mijn kamer groter . maar geen mooie kleur .
en nu heb ik ruimte :)

gizmo 16-03-2003 13:47

ehmzz ongeveer een vierkante kamer.. met wit laminaatachtig iets op de grond

*2 muren grijs, 1 muur felgeel en 1 muur blauwzeegroen ofzo
op die blauwe muur hangt een grote vlag van canada
*er staat een bed in een soort open kast een locker en een vissekom op een klein tafeltje.. allerelei kleuren door elkaar heen.. en heel veel rotzooi op de grond en dat is het :D

PardonMe 16-03-2003 14:28

vierkante kamer, een ingebouwde kast, een grote klerenkast, een blauwe boxspring (=bed) een groen met blauwe slaapbank, een groot bureau in L-vorm die staat voor mijn raam.. mijn muren zijn heel licht geel.. en dan heb ik hele mooie gordijntjes.. eerst een voile, van blauw en goud (hangt er vanaf hoe het licht erop schijnt) en daarvoor een enigszins verduisterend lichtblauw gordijn.. (het is niet helemaal donker in mijn kamer, maar dat moet ook niet, daar hou ik niet van..)
En op de vloer ligt laminaat..

nu heb ik alles wel een beetje gehad.. ik zal alle boeken die ik op mn boekenplanken heb staan maar over slaan, alle cd's enz..
En waar alle rommeltjes liggen..
ohja, ik heb ergens ook nog een zitzak staan trouwens..

annetjuh 16-03-2003 14:53

mijn kamer is niet zo heel groot
roze/rode muur 3 witte muren kozijnen en duren bordeax rood
laminaat op de vloer een zwarte ikeatafeltjuh rode gordijnen tot op de vloer rood vloerkleedje zwarte klapbare stoeltje als bureau stoel.
En een bardeaux rode stoel en witte bekleding. Een kast nog een kast met daarom mijn tv en ingebouwd bureau

de mazzel

http://www.jason-brooks.com/db_image...main_pic_2.gif

SuperS 16-03-2003 14:54

mijn kamer is vierkant 4 bij 4 meter ofzo (kan ook 5 bij 5 zijn) in ieder geval heel klein

staat 'n grote klerenkast in en nog 'n kleintje

en m'n bed (160 bij 200 dus blijft niet veel ruimte over) , de muren zijn geelachtig

en 'k heb nog 'n fijn tapijtje op de vloer

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.