![]() |
06-nummer vervalt :S?
Ik wou vandaag iemand bellen maar toen kreeg ik te horen dat ik geen beltegoed meer heb en dat ik het vandaag op zou moeten laden. En daarna iets van je moet dit doen om het telefoonnummer te laten blijven bestaan...
Dus nu ben ik dus de lul als ik et goed heb :( ? |
Nee hoor, alleen als die dingen eenmaal het Windows-effect te pakken hebben zou je wel eens een probleem kunnen hebben
|
Citaat:
ws heb je nog ff de tijd om je beltegoed op te warderen en is er dus niks aan de hand... bij de meeste operators moet je elk half jaar je beltegoed opwarderen anders krijg je dus wat jij nu hebt. na dat half jaar wordt je nr tijdelijk geblokkeert en na 1 of 2 maanden ben je dan je nr kwijt. Dus binnenkort weer opwarderen en alles is weer goed :) |
Volgens mij met de aangescherpte regels kun je bij de meeste providers drie maanden zonder beltegoed zitten. Daarna wordt je nummer afgesloten.
Aanbieders zijn behoorlijk wat harder geworden tegen prepaid klanten vanwege dalende winsten. |
Citaat:
ik dacht er alleen regels waren voor om de tijd zoveel beltegoed opwarderen *moet anders toch eens op gaan passen, met dat geen beltegoed hebben :o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat je tegenwoordig alleen nog maar beltegoedkaarten van € 20,- (tenminste bij Dutchtone) kunt krijgen, is hetzelfde. Ook bedoeld om meer winst te slaan uit prepaidbellers. |
en als je opeens nergens meer bereik hebt met o2, terwijl je (volgens de regels) netjes binnen 6 maanden je beltegoed opgewaardeerd hebt, wat doe je dan verkeerd? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij Dutchtone vervalt je nummer pas na 6 maanden. Dacht dat Dutchtone dat nog als enige heeft.. (y) http://www.dutchtone.nl/consument/pr...ed/content.php |
:(
|
Ligt aan het abonnement en het netwerk en de soort telefoon denk ik
|
goh, is de topicstarter verdwenen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |