Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   06-nummer vervalt :S? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=431854)

~Black Rose264~ 28-02-2003 22:17

06-nummer vervalt :S?

Ik wou vandaag iemand bellen maar toen kreeg ik te horen dat ik geen beltegoed meer heb en dat ik het vandaag op zou moeten laden. En daarna iets van je moet dit doen om het telefoonnummer te laten blijven bestaan...
Dus nu ben ik dus de lul als ik et goed heb :( ?

Dminor 28-02-2003 22:20

Nee hoor, alleen als die dingen eenmaal het Windows-effect te pakken hebben zou je wel eens een probleem kunnen hebben

Miracle 28-02-2003 22:28

Citaat:

~Black Rose264~ schreef:
Ik wou vandaag iemand bellen maar toen kreeg ik te horen dat ik geen beltegoed meer heb en dat ik het vandaag op zou moeten laden. En daarna iets van je moet dit doen om het telefoonnummer te laten blijven bestaan...
Dus nu ben ik dus de lul als ik et goed heb :( ?

wat werd er precies gezegd? en dan vooral voor welke datum? en welke operator heb je? (vodafone, kpn enz.)
ws heb je nog ff de tijd om je beltegoed op te warderen en is er dus niks aan de hand... bij de meeste operators moet je elk half jaar je beltegoed opwarderen anders krijg je dus wat jij nu hebt. na dat half jaar wordt je nr tijdelijk geblokkeert en na 1 of 2 maanden ben je dan je nr kwijt.
Dus binnenkort weer opwarderen en alles is weer goed :)

nare man 28-02-2003 22:41

Volgens mij met de aangescherpte regels kun je bij de meeste providers drie maanden zonder beltegoed zitten. Daarna wordt je nummer afgesloten.

Aanbieders zijn behoorlijk wat harder geworden tegen prepaid klanten vanwege dalende winsten.

Miracle 28-02-2003 22:45

Citaat:

nare man schreef:
Volgens mij met de aangescherpte regels kun je bij de meeste providers drie maanden zonder beltegoed zitten. Daarna wordt je nummer afgesloten.
hmzz, dit kan ik me niet herinneren... wat maakt die lui het nou uit of je beltegoed hebt of niet... het gaat er toch om dat je het koopt (oftewel opwardeert)
ik dacht er alleen regels waren voor om de tijd zoveel beltegoed opwarderen
*moet anders toch eens op gaan passen, met dat geen beltegoed hebben :o*

Leonoor 28-02-2003 22:50

Citaat:

dreen schreef:
hmzz, dit kan ik me niet herinneren... wat maakt die lui het nou uit of je beltegoed hebt of niet... het gaat er toch om dat je het koopt (oftewel opwardeert)

Nee, als je beltegoed op is, kun je idd een bepaald aantal weken/maanden zonder zitten en dan vervalt je telnr...irritant, maar waar.

Miracle 28-02-2003 22:57

Citaat:

Leonoor schreef:
Nee, als je beltegoed op is, kun je idd een bepaald aantal weken/maanden zonder zitten en dan vervalt je telnr...irritant, maar waar.
k*t je hebt gelijk... ik heb vodafone

nare man 28-02-2003 23:33

Citaat:

dreen schreef:

Ja, maar het is toch logisch dat de aanbieders het liefste willen dat jij je beltegoed z.s.m. opwaardeert? Als je eenmaal per halfjaar je beltegoed ophoogt, dan levert dat de aanbieder minder winst op dan wanneer je het eenmaal per drie maanden moet doen.

Het feit dat je tegenwoordig alleen nog maar beltegoedkaarten van € 20,- (tenminste bij Dutchtone) kunt krijgen, is hetzelfde. Ook bedoeld om meer winst te slaan uit prepaidbellers.

Shock 01-03-2003 00:07

en als je opeens nergens meer bereik hebt met o2, terwijl je (volgens de regels) netjes binnen 6 maanden je beltegoed opgewaardeerd hebt, wat doe je dan verkeerd? :confused:

Genesis 01-03-2003 00:10

Citaat:

Dminor schreef:
Nee hoor, alleen als die dingen eenmaal het Windows-effect te pakken hebben zou je wel eens een probleem kunnen hebben
Offtopic: VET! je avatar is de bootverkoper van monkey island :o

Atje85 01-03-2003 00:17

Citaat:

nare man schreef:
Ja, maar het is toch logisch dat de aanbieders het liefste willen dat jij je beltegoed z.s.m. opwaardeert? Als je eenmaal per halfjaar je beltegoed ophoogt, dan levert dat de aanbieder minder winst op dan wanneer je het eenmaal per drie maanden moet doen.

Het feit dat je tegenwoordig alleen nog maar beltegoedkaarten van € 20,- (tenminste bij Dutchtone) kunt krijgen, is hetzelfde. Ook bedoeld om meer winst te slaan uit prepaidbellers.

Bij Dutchtone vervalt je nummer pas na 6 maanden. Dacht dat Dutchtone dat nog als enige heeft.. (y)

http://www.dutchtone.nl/consument/pr...ed/content.php

Thomas 01-03-2003 03:42

:(

Mr.Oizo 01-03-2003 14:01

Ligt aan het abonnement en het netwerk en de soort telefoon denk ik

Miracle 01-03-2003 19:16

goh, is de topicstarter verdwenen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.