![]() |
Ik ga die lui van Idols toch eens een mailtje sturen hoor...
Hind eruit!! :confused: En maar doen alsof die Jim een natuurtalent is! Het is gewoon een misselijk, uitstralingsloos pubertje dat niet kan zingen. Ik snap wel dat de kijker beslist, maar toch mag die zgn. jury er wel eens wat commentaar op geven. Straks wint dat joch het nog van Jamai! Zeg nou zelf; het is toch belachelijk?!
Kon btw zo snel geen ander Idols- topic vinden. |
Film & TV, bovenaan waarschijnlijk. :D
Maar ik mail met je mee. |
Doe toch niet zo belachelijk mensen.
|
mja ik snap het ook niet... Jim z'n stem is echt verschrikkelijk vind ik... maarjah ik ga me er niet te druk om maken, ik word chagerijnig als ik er teveel over nadenk :p
|
Het is toch belachelijk.
|
Nee, ik vind het overdreven. Maar dat heb ik ook al neergezet in het officiele idols topic. Dus.
|
Mooi allemaal, maar mag dit topic nou blijven staan of niet? Zeg het maar, dan verwijder ik 'm. :)
|
Ik ruik een slotje, dus verkas iig maar naar Film & tv
|
er staat toch al iets op film en tv?
maar goed *jim-fan* :cool: :p |
iig goed dat t gezegd wordt
jim is dus niet om aan te horen op de cd's die hij zal maken als hij wint kan je zn koppie (als is die in mijn ogen niet zo heel erg bijzonder) niet eens zien en moet je alleen naar zn monotome stemgeluid luisteren |
Ik heb altijd al gezegt dat Jim gaat winnen.. En dat gaattie ook!
Wordt toch een of ander een-dags-vliegje wat na twee nummertjes geplet wordt.... |
Citaat:
Hye, deze vind ik wel leuk :D . Ach ja, idols... Jim kan idd niet zingen, hij lijkt wel een achtergebleven starmaker-tje ;) Maar Jamai vind ik zelluf wel leuk, Jim mag dr idd sneller uit dan Hind, maar ach, dat gezeur steeds over idols :rolleyes: Ach, zodra de winnaar bekend is, praat men er amper meer over, en dat zal (helaas voor jou) denk ik toch wel Jamai worden. Nou, dat was t luitjes, ik ga. Suc6 met jullie Idols geneuzel (positief hoor :rolleyes: ) |
Jamai die moet het al helemaal niet winnen, die doet zo overdreven vrolijk en schijnheilig.
doe mij dan toch maar jim eigenlijk had ik verwacht dat hind zou winnen maar zal wel komen omdat 90% van de kijker vrouwelijk. |
Khad wel verwacht dat Hind er uit ging.
|
Citaat:
Naast die Jamai zou ik niet wakker willen worden en die Jim kan z'n lul niet eens omhoog krijgen... Lmd :p Damn ik KIJK het niet eens! |
en ik heb iets heel slims, let op :cool:
Het is namelijk logisch dat Hind eruit is. Iedereen vindt Hind het best, of verwachte dat ze sowieso wel door zou gaan. Duss stemt er niemand op haar, ze heeft het niet nodig, maar op de 2e favoriet. En das dus Jim of Jamai die als gevolg hiervan allebei doorgaan. jaja, hijs fijn (y) Jammer alleen dat ik dit niet eerder bedacht heb, ik heb nu wel mn weddenschap verloren :o |
Citaat:
|
film en tv :) En zonder te kijken weet ik zeker dat er zo'n topics te vinden zijn... Idols 2003
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |