![]() |
Hoe droog jij jezelf af?
Vanochtend stond ik in de douche, en ik merkte op dat ik een opvallende afdroogtechniek had.. tenminste, denk ik.. Ik doe eerst mijn kuiten, dan mijn schouders en mijn haar.. M'n rug/buik gedeelte doe ik niet eens.. Daarna nog wat plekken waar 't nog nie droog is en klaar.. :)
Hoe zit dat bij jullie? |
eerst mn haar, dan de rest
|
Eerst doe ik m'n pink van m'n linkerhand, dan m'n duim van m'n rechterhand. Daarna m'n linkeroor, m'n rug voor de helft en daarna m'n linkerbeen.
Loos topic... |
met een handdoek
wat ben ik gevat op de vroege ochtend zeg...jeejtje:cool: |
Nou, eerst maar haar. En dan de rest. Voor de rest heb ik niet echt een vaste volgorde.
|
Eerst mijn haar, daarna de rest... Hoewel ik meestal mijn voeten en mijn rug oversla maargoed.
|
eerst mn haar in een handdoek, dan de rest van boven naar beneden.
|
Van boven naar onder :)
|
Ik droog me niet af, ik ren zo hard mogelijk rondjes om de druppels..ja jezus man ik vind het niet eens leuk deze zin af te maken.. who cares, why bother, united states of whatever.
|
:rolleyes:
ik ga altijd naakt op het balkon staan :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst mijn gezicht, dan mijn armen, buik, benen, haar, rug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon van boven naar beneden... k laat altijd wel ff een handdoek om m'n kop zitten, anders kan ik het na 10 minuten nog ns overnieuw doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word altijd afgedroogd.
|
Geen idee eigenlijk! Ik denk eerst mijn benen ofzo :)
|
Eerst mijn haar, dan mijn buik, armen en mijn rug en tenslotte mijn benen en voeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: afdrogen? ehm, eerst mijn haar, dan de rest. uit haar vallen anders druppels en dan kan je weer opnieuw beginnen. |
Citaat:
En verder: ik ben bezig met maatschappijleer, en anders vermoord jij mij niet morgen, maar Vinnie. Stel je voor dat hij besmettelijk is! :eek: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet. Ik knoop mijn handdoek om me heen en ga op mijn bed net zo lang tellsell-reclames kijken als maar nodig is om mij droog te krijgen.
|
Citaat:
Ontopic: van boven naar beneden, met de toch wel heel interessante kanttekening dat ik mijn buik eerder doe dan mijn rug. |
Eerst mn gezicht, dan mn haar, en dan van boven naar beneden.
xxx Kronkel |
Eerst mn gezicht, dan armen, dan mn buik en rug, dan mn haar, dan mn benen en als laatste mn voeten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik mijn haar heb gewassen:eerst mijn haar,en dan mijn bovenlijf,bovenbenen,kuiten
als ik het niet heb gewassen: hetzelfde,maar dan niet mijn jaar :rolleyes: (y) (waw) |
haar, buik, armen, rug, benen, voeten.. ofzoiets...
|
Van boven naar beneden.
|
eerst mijn haar, dan euh denk denk mijn armen, dan de rest geloof ik
|
gezicht, armen, buik, benen, rug, haar.
|
eerst men gezicht,buik en rug, dan men haar een beetje, me benen en voete en dan men haar föhne
|
Eerst m'n haar, dan armen en dan de rest van boven naar onder. Als ik m'n haar niet eerst doe is alles toch weer nat (n)
|
geen flauw idee eigenlijk, ik zal er op letten.
|
handdoek 1: gezicht, oren, haar
handdoek 2: buik, armen, schouders, rug, onderbenen, bovenbenen, voeten |
een handdoek in mijn haar, dat doek eerst. met de andere gezicht, schouders, armen, romp, benen...gewoon van boven naar beneden dus...
|
Eerst mijn benen.. dan bind ik een handdoek om me haar heen en doe een badjas aan.
|
zal ik even origineel zijn en zeggen van onder naar boven!!
|
eerst doe ik altijd me haar, aangezien dat best lang is, is ut irri om het nat te laten, en daarna me benen en dan de rest...:)
|
Citaat:
|
jaaaaaaaaah
|
ik droog me nooit af, ik hou van nat (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |