![]() |
Goede voornemens...maak jij ze waar?
mja, goed voornemen...ik ga op tijd naar bed. Kan ik er om 5.30 uit, kan ik om 6 uur aan het werk zijn, ben ik om 14.00 klaar...
Die tijd lukt wel, maar niet als ik weet dat k thuis kan werken... :D hehe...gaat me dus toch niet lukken, maar ik laat weten hoe het afloopt. Wat voor voornemens maken jullie op de korte termijn? (ca 1 dag) Maak JIJ ze waar? |
Ik plan niet, dat is ooit een heel goed voornemen van mij geweest.
|
ik ben over het algemeen heel lui met voornemens maar als ik er zin in heb dan lukt het ineens wel weer heel snel om het voornemen uit te voeren
|
Khad hele goede voornemens aan het begin van het jaar , om al me huiswerk eens te maken. Of in iedergeval het merendeel ervan. Nou me agenda stond er in het begin wel vol mee , maar of ik het maakte : neej hoor. Ik neem nu al geen eens een agenda meer mee , want ik schrijf het toch allemaal niet meer op en maak het thuis toch niet. (Slechte Eigenschap)
|
Geen goede voornemens maken is een voornemen dat ik regalmatig maak.
|
mijn voornemen voor vanavond was om m'n geschiedenis herkansing te gaan leren (heb ik morgen en is 25% examencijfer), maar ik zit nu al weer te forummen :/
|
Ik stel alles uit tot het laatste moment, ik zou het niet anders kunnen.
|
ik wilde om 22 uur naar bed
|
jaaaa kep een goed voornemen... Maar das elk jaar vaste prik. Niet snoepen en alleen avondeten en brood eten en water voor 40 dagen. Heeft nix met godsdienst te maken (nou ja, misschien een piepkleinbeetje dan) maar goed, die ga ik dus waarmaken, want dit is al het derde jaar dat ik het doe....
|
Citaat:
pf, wel vroeg :D |
meestal wel... als ik ze maak dan...
|
ik was van plan eens goed te slapen vannacht...:(
|
Nee.
|
Meestal niet...
Ik was vorige week van plan, om maar 2 dagen ziek te zijn..., maar het werden er 4. :( :o |
Citaat:
|
Ik maak geen "goede voornemens". In dat woord zit al ingesloten dat je je er toch niet aan houdt.
A: willen, B: doen. Niets proberen of voornemen, dan lukt het bij voorbaat al niet namelijk. |
Ja, de dingen die ik me echt voorneem, in de zin van 'dit ga ik echt doen', doe ik meestal ook wel. Kleine voornementjes willen er echter nog wel eens bij inschieten ;)
|
Ligt eraan.
Ik neem me soms aan om vroeg naar bed te gaan, maar dan lig ik er toch weer laag in. Maar goede voornemens als: nooit roken, drugs, tattoos en al die shit gebruiken, lukt me wel. Tis hoe je het bekijkt bij mij. |
uhmm :o
|
van korte termijn voornemens komt de laatste tijd 9 vd 10x niks terecht...:(
lange termijn gaat iets beter, maar houdt ook niet bepaald meer over... |
doe ik niet aan
|
op korte termijn lukt nog wel.. op lange termijn niet
|
Tja..
Ik maak ze, en weet toch al dat ze binnen een week vergeten zijn.. Hou me er niet aan. :o |
ja, ik heb twee "goede voornemens" waar gemaakt (y)
|
Ik maak nooit goede voornemens
|
maak ik toch niet waar, dus daar doe ik maar neit aan
|
vandaag wel...gaap
eej, er is al iemand online op msn...veel leuker dan werken... :D:P |
Mijn schrijfopdrachten afmaken. Gaat niet lukken.
|
nee, ik niet
ja dat ik leef; die is wel aardig gelukt |
Vaak van school: Nu ga ik van de computer af :D uur later ja ik ga nu echt leren.
|
Ik maak sowieso geen goede voornemens omdat ik me er toch niet aan hou.
Als ik iets wel/niet wil doe ik dat gewoon |
Hmzz, vaak mislukt het... bijv: morgen wil ik echt m'n boekverslag af hebben, of nu wil ik een keer echt m'n huiswerk maken
dus meestal met betrekking op school.. dan maak ik het meestal niet waar maar dingen buiten school om lukken vaak wel... *bedenkt zich ineens wat* okay de laatste tijd wordt ik steeds slordiger :o oftewel, vergeet afspraken enzow :o |
och ja.. nú begin ik aan school.. en dan komt het er toch nooit van maar stel ik het uit tot zondagavond.. en zo gaat het elke week :o
|
nope
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |