![]() |
Het grote GOEIE MORGEN topic
moguh!
Maak er een leuke dag van :) |
Ik heb echt geen zin in vandaag (n)
|
Ook goedemogen, maar dit is meer wat voor onzin.
|
blergh, moguh, eerste dag weer naar school sinds vakantie :( :(
|
fok it, werk belde dat iemand ziek was, nu moek straks beginnen ipv 10.00...:(
*Secreet* |
De zon, het zand, de hitte en de rustige rivier
De stilte en de droogte, en de leegte van dit hier De hemel en de aarde, de weidsheid van het land En de wijsheid van één man, dat is genoeg Er is niets waar ik op wacht Morgen blijft het nacht Ik overdacht mijn zorgen en de wereld En alle keren dat ik wakker lag Ik besloot Wat een mooie dag Wat een mooie dag De grond, het gras, de wegen naar de horizon die trilt De tijd is hier de ruimte, de diepte is hier wild De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens De liefde van één mens, was mij genoeg Er is niets waar ik op wacht Morgen blijft het nacht Ik overdacht mijn zorgen en de wereld En alle keren dat ik wakker lag Ik besloot Wat een mooie dag Wat een mooie dag Wat een mooie dag Wat een mooie dag Voor de dood *lalala* |
Laat dat goede maar weg.. ik heb slecht geslapen en mijn tentamen verknalt.. jij ook goede morgen.. ;)
|
How could they know just what this message means
The end of all my hopes the end of all my dreams How could they know a palace there had been Behind the door where my love reigned as queen No milk today my love is gone away The bottle stands forlon a symbol of the dawn But all that's left is a place dark and lonely A terraced house in a mean street back of town Becomes a shrine when I think of you only Just two up to down No milk today my love is gone away The bottle stands forlon a symbol of the dawn No milk today it seems a common sight But people passing by don't know the reason why :o ;) |
:) dit is niet de bedoeling van De Kantine
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |