![]() |
Jongeren vakanties Zeeland
Hey
Weet iemand een leuke camping in Zeeland, ook voor jongeren va 16 jaar??? Camping Duin en STrand is geen optie zit al vol. Groetjes |
Ga naar het reisbureau zou ik zeggen..
|
*kuch*
|
Citaat:
Ga zoeken op internet, naar een reisbureau, reisboeken aanvragen, enz |
Ik ben al aan het zoeken op internet.... Maar ik dacht als iemand wat weet... Dat scheelt zoeken he, want ik kn niet echt iets goeds vinden.
|
De Wildhof misschien..
Maar volgens mij is het jongerengedeelte daar sinds dit jaar gesloten. Zoek anders gewoon ff op internet ofzo? |
Citaat:
Ik blijf maar slotjes werpen hiero. Slapen de baasjes weer ofzo? *krijgt vreemde blik in z'n ogen* |
Ik weet nix van Zeeland, wel van Texel (Kogerstrand), ga ik van de zomer 5 daagjes heen met 2 vrienden! :) (y) :cool:
|
Nouja zal wel lastig zijn, wij hebben ook gezocht en niet echt iets geschikts gevonden, op Duin en Strand na dan, en we hebben nu ook geboekt.
|
stop met zoeken!
het is allemaal 3x niks! ik+3vriendinne wilde ook op vakantie->zeeland maar al die campings waren niks.ze lagen allemaal ver van het strand of van de stad(duin en strand)da was egt niks, wildhof is ook niks.dus zijn we naar belgie gegaan!!das veel beter. blankenberge, camping Jamboree (kijk op www.jamboree.be) das bes goedkoop en kei leuk is een grote jongerencaming en t ligt ook noges goed (geloof 50 m vant strand) wil j nog meer info meel me maar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |