![]() |
Kan jij goed liegen?
Nou, ben jij een gewetenloze oplichter of kan een leugentje om bestwil er bij jou al niet vanaf?
Ben benieuwd. :) |
ik kan vre-se-lijk slecht liegen... daarom doe ik het ook gewoon maar niet :)
|
Een leugen is voor mij een onbekend begrip, http://images.scholieren.com/images/icons/icon4.gif.
|
Gewetenloze oplichter (y)
|
iedereen ziet het gelijk als ik het probeer :o
|
ja
|
nee, daarom verzwijg ik de meeste dingen maar :p
|
ik kan heel goed liegen :)
|
Ik lieg dat het gedrukt staat. Of is dat ook een leugen?
|
ja
|
Ik kan alleen liegen tegen mensen waar ik geen sterke band mee heb..
|
je moet altijd jezelf ervan overtuigen dat het waar is wat je vertelt, dan lieg je veel makkelijker :)
|
Soms, het ligt maar net aan de situatie. ;)
|
Ja ckersz
|
Nee, ik word meteen rood. :o
|
Ik kan zelf echt behoorlijk goed liegen. Vooral tegen mensen waar ik een minder goede band mee heb kan ik behoorlijk goed liegen.
|
Ik kan helemaal niet goed liegen.. ik doe het ook haast nooit eigenlijk. Ik verzwijg eerder dingen, maar dat is niet echt liegen toch:)?
|
Als ik dit wil kan ik het enorm goed. Maar dan krijg ik er meestal later problemen mee en moet ik meer en meer liegen om er uit te komen... of ik kom vast te zitten en moet toegeven.
Daarom begin ik er niet mee. Verzwijgen is geen liegen... maar vaak wel net zo erg want je doet het om dezelfde reden als liegen !! |
Ligt eraan wie ik voor me heb
|
Hangt er vanaf tegen wie en waarover.
Maar meestal vertel ik gewoon de waarheid :) |
Citaat:
|
Ik kan liegen als de beste, haast iedereen zal het ook geloven.
Alleen heb ik er een bloedhekel aan en dus doe ik het gewoon niet. |
Nee, leugentje om bestwil gaat soms nog wel, maar écht liegen kan ik niet goed. Is maar goed ook, als je maar eerlijk bent is het goed. (y)
|
Het ligt er aan tegen wie, en waarover!
|
Tis niet dat ik hele verhalen lieg, maar soms verzin ik ff iets erbij zodat diegene (vaak klasgenoten of leraren) overtuigd zijn van mijn gelijk zegmaar... en ja, het gaat altijd wel goed :)
|
Citaat:
|
Soms wel.
|
Ik kan prima liegen, als ik het wil...
|
Tegen mensen die ik niet zo interessant/belangrijk vind wel, redelijk goed zelfs... maar tegen vrienden niet bijvoorbeeld, en als ik het dan een keer probeer hebben ze het meteen door.
|
Nee, ik kan helemaal niet goed liegen.
|
ja, jammer genoeg kan ik het wel...daarom doe ik het ook weleens.....
maar gelukkig hebben ze het nooit in de gaten want anders vertrouwde niemand me meer en dat zou niet zo goed zijn he :D |
leugentje om bestwil gaat nog wel. Echt liegen niet.
Ik verzwijg het liever. |
Citaat:
|
leugentje om eigen best wil gaat nog wel maar echt liegen is zo lastug moet je alles onthouden enzo
|
Ik kan heel goed liegen, maar dat betekent niet dat ik het constant doe. Ik probeer zoveel mogelijk de waarheid te vertellen, soms een leugentje om bestwil. En natuurlijk verzwijg ik wel eens wat.
|
ben d'r niet zo'n ster in...
d'r om/overheen lullen of suggestie wekken wil weleens lukken:) |
ik kan best goed liegen, wordt tenminste niet rood ofzo, maar ik doe het niet zo heel vaak. :)
|
ik kan absoluut niet goed liegen... mischien ook gewoon omdat ik dat liever niet heb... ik heb gewoon een hekel aan alle leugenaars enzo...
ik ken wel een meisje... ze was ooit mijn vriendin... zij loog echt gewoon zo van: vaak/!!!!! en daarom is ze mijn vriendin dus niet meer... |
Tegen mensen die ik niet ken kan ik best wel goed liegen eigenlijk. Bij mensen die mij wel kennen moet ik dat niet proberen want om de een of andere reden verraad ik mezelf steeds :) Kan mijn gezicht niet goed in de plooi houden als ik lieg, moet dan altijd lachen :D
|
Ja hoor, uitstekend zelfs. Ik doe het alleen bijna nooit, want het komt toch vanzelf een keer uit, en dan heb je pas echt gelazer.
|
Ik kan heel goed liegen, maar minder als ik iets ter plekke moet verzinnen, ik ben wel heel goed in echt waterdichte verhalen verzinnen :o
|
Bij leraren gaat het me nog wel goed af, tegen vrienden ed lukt het me niet, maar dat hoef ik eigenlijk nooit te doen.
|
Mmmh
Als ik over iets moet liegen en het is belangrijk. :p Dan zien mensen dat niet aan mij.. |
Alleen mensen die mij goed kenne weten dat ik lieg. Maar ik lieg niet zo heel veel, alleen leugentjes om bestwil...
|
Bij mensen met wie ik close/veel om geef, nee.
Bij de rest over het algemeen wel. |
klieg constant ben een notoire leugenaar,
denk hier eens overna: Als iemand zegt: "soms lieg ik" kun je em in feite minder vertrouwen dan iemand die zegt, "ik lieg continu" |
Ik word er steeds beter in geloof ik :eek: :o
|
(y) Oeh, daar ben ik echt goed in, ik kan dan iemand gewoon recht in de ogen kijken :D
|
ik kan heel goed liegen
de kunst is het om het eerst zelf te gaan geloven :D ;) |
heel goed, aangboren gave :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |