![]() |
zouden we over 20 nog steeds met dezelfde groep forummen?
of zijn alle mensen dan verdwenen en komen er steeds weer nieuwe en jonge mensen voor in de plaats?
|
Als iemand het van JOn over neemt wel, maar ik denk dat als Jon ermee op houdt wij onze heil ergens anders moeten zoeken :)
|
ik weet het niet
wat ik wel weet is dat ik nou vrij dronken ben met nogal veel scherven in mijn hand |
over 20 minuten?
|
Over 20 wat? ik ga hier trouwens geen twintig jaar rondhangen
|
mijn laatste jaren komen er ook wel aan. Zeker hier in DK :)
|
...volgens mij moet je even wakkeer worden: er IS al een nieuwe groep forummers. De generatie waartoe ik behoor is of: verbannen of heeft vrijwillig afstand genomen vanwege de verschraling die heeft plaatsgevonden met daarbij het achterlijke no-fun beleid
|
Citaat:
:p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over 20 jaar zitten we waarschijnlijk op de "kind-uit-huis-en-alemaal-een-vaste-baan" forum te chatten...
|
over 20 jaar zit ik hier nie meer hoor :p , heb dan wel wat beters te doen :D
|
Citaat:
"en wat ga jij vanavond eten?" "mwoeah ik pleur een pizza in de oven want ik heb geen zin om te koken" Eigenlijk gewoon hetzelfde als nu.... :) |
Ik hoop dat ik hier dan niet meer ben... :eek:
|
Er zal heus wel een andere groep zijn. Ik denk dat toch wel dat iedereen als het ware een plaatsje opschuift in die hierarchie. Uiteindelijk kom je toch niet meer op dit forum.
|
over 20 wat :confused:
|
Ik hoop over 20 jaar toch echt wel een leven te hebben!
|
ach, ik denk dat ik dan of helemaal anti-fora ben, of juist andere leuke dingen doe op ut internet (me moeder zit nu bij ouders-online ook zo'n forum, misschien zit ik daar dan wel :))
|
Nee, want ik zit hier al bijna 3 jaar. Het eerste jaar was er echt 1 grote die-haert groep en van die die-haerts zei je sommigen helemaal niet meer posten en sommigen bijna niet meer. Helemaal weg. Als we misschien nu ook zo'n die-haert groep krijgen, verwatert dat ook na verloop van tijd.
Dus... :o |
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk. Ik hoop dat ik over 20 jaar toch wel wat beters te doen heb... ik kom hier nu ook alweer zo'n 2,5 jaar.. |
Misschien bestaat er helemaal niet meer zo iets als een forum over 20 jaar...
Maar als dat wel zo is: ik hoop het niet. Eigenlijk. |
over 20 jaar niet meer, vast niet :P
|
ik denk over 10 jaar al niet meer
|
Hoop dat ik niet zo triest wordt dat
ik op m'n 36e nog zit te forummen.. :p |
Waarschijnlijk is er over een jaar of 2 weer een heel andere vaste forumgroep.
|
Citaat:
maar jij bent wel goed :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
de groep die er vanaf t begin is is alweer bijna geheel verdwenen..
Veel mensen die ik uit die tijd (net na t begin) ken zijn al weg |
Citaat:
|
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mij :( Jullie praten echt met walging over de nieuwe groep forummers :D
|
Citaat:
Tuurlijk niet! Maar tis altijd leuk om over vroeger te praten want toen was altijd alles beter... Like.. Duh :) |
Onkruid vergaat niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit vast-ge-roest!!!!!!!!!!! |
En ik zit overal tussenin :( . Zit hier nu 2 jaar ofzo, dus hoor niet bij de oude groep die er al vanaf het begin is, maar ik zit hier ookalweer langer dan een hoop nieuwe mensen.
Nu we het over nergens bijhoren hebben, zouden de meeste mensen hier dan nog steeds: ik ben mezelf en anti-hokje zijn? Of past iedereen dan ouders-met-schreeuwende-kinderen-hokje? |
Denk niet dat ik hier nog zo lang en vooral zo actief zit....
Als de huidige groep muziekforummers een beetje weg begint te blijven zul je mij denk ik ook steeds minder zien.. |
haha, ben jij van plan over 20 jaar nog steeds te forummen?? :confused:
|
20 jaar, dat haal ik niet eens, laat staan 10.
|
Citaat:
|
dan komen de forumbabys hier forummen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
ja |
|
ik blijf hier tot mijn dood! muhahahahahahahahaha
jullie pesten! |
Wat is eigenlijk de grens om van de 'oude' forummers te kunnen spreken? Aangemeld vóór 1 januari 2001 ofzo?
|
20 jaar, dan ben ik 2x zo oud als nu :eek:
Dan ben ik afgestudeerd, heb een leuke baan, misschien kinderen. zouden ze wel het forum een naamsverandering moeten geven. Lijkt me trouwens wel leuk als ik dan nog een aantal mensen spreek :) hm, ben dan wl gesetteld. Zou ook wel leuk zijn als ik dan pas echt begin met leven, ga reizen, blabla. |
iedereen die hier over 20 jaar nog zit is best ziek :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |