![]() |
Goten of Casper
Goten of Casper (Calvin)???
en waarom! |
Goten is wel tof, maar Casper is intelligenter, veel meer evil, en heeft Hobbes :cool:
Goten is relaxed, en stijlvol.. |
CAAAAAAALVIN (casper) whatever! dies liever :D Goten is wel cool, maar Casper is grappiger!
*chant* casper, casper, casper |
maar waarom, simpel zeggen cooler is net zoiets als bij je mondeling Nederlands zeggen dat je het boek simpelweg "wel leuk" vond... :o
|
Citaat:
Casper is een beter uitgedacht figuurtje, net als Hobbes BTW! Goten is wel schattig enzo, maar nee ik wil casper!Zo goed? pietlut! |
PIETLUT!
dit is een serieus topic over 2 serieus coole personages, je kunt hen en mij op zijn minst dat beetje respect tonen, viswijf :o |
Citaat:
|
zo, dan kunnen nu de mensen komen die een beetje respect op kunnen en willen brengen *weet al dattie alleen overblijft*
|
ik heb respect voor beide karakters, had alleen geen zin om na te denken hoe ik mijn voorkeur uit moest leggen. en pietlut was misschien duidelijker over gekomen met een :p erachter, maar goed
|
Wie is Goten? :o
Casper dan maar.. ;) :p |
:o wie :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en Goten is het persoon in mijn huidige avatar en komt uit DBZ, Casper is het ventje uit de strip Casper en Hobbes (www.calvinandhobbes.com)
|
Citaat:
|
Casper natuurlijk, Casper en Hobbes is de leukste strip die er is. Zo'n bijdehand mannetje.
|
Goten son of Goku natuurlijk!
Gefuseerd tot Gotenks samen met Trunks maakt het helemaal stoer. :cool: |
Calvin rules :cool:
|
geen idee wie die casper is dus ik zeg Goten, die is sowieso al 1 van mn favoriete personages uit dbz:p
|
Citaat:
|
Ik ben DBZ-fan dus ik zeg Goten. Voor de kenners: het stukje waar ie samen met Trunks Videl in de lucht tegenkomt na het World Tournament, en dan op een gegeven moment zegt: "I don't wanna miss it, I don't wanna miss it, I don't wanna miss it" vond ik toch wel erg cute/grappig :)
Edit: aflevering 211 - Pay To Win, zo rond de 18e minuut bij mij :) |
Goten, zowel als kid als tiener...beide hebben zo hun stijl :cool:
|
Geen idee waar het over gaat, maar als het over DBZ gaat haak ik af.
|
Citaat:
|
:eek: Hoe kun je twijfelen tussen een manga figuur, en een jongetje van 6 die achterna wordt gezeten door zijn killer fiets én een superheld als alter-ego heeft :confused:
Casper dus ;) |
Doe mij maar Goten wie het ook zijn mag, ik heb het niet zo op vriendelijke spookjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goten? Casper? :o Waar the f*ck hebben jullie het over? :o :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
casper :D eerste wat ik lees als ik de krant ga lezen. dat ventje is te leuk, met zijn foute opmerkingen en rare fantasieen :D
|
Ik ga voor Goten.
|
Casper... En nu hebben ze dat niet meer in de Haagsche Courant, en dat is niet lief... Hoewel die nieuwe ook gruwelijk *evil* is :D
|
goten
|
WIE :confused:
|
Goten???
|
Waar hebben jullie t over?
*voelt dr blonde haren weer zitten* |
i don't care
|
Casper :D de liefheid...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan geen keuze maken want ik lees de strip niet en Dragonball Z kijk ik nooi (n) :p |
Citaat:
|
Mijn eerste reactie:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |