![]() |
Top snelheid
Wat is voor jou de hoogste snelheid, die je zelf ooit gereden hebt in de auto? Ben k gwoon ff benieuwd naar...
Ik vanochtend nog 255 km/u, in een Mitsubishi Evolution VII |
denk 235
Maserati 3200 GT |
115 km/h in mijn mazda 323 leswagen....
edit:/ Citaat:
|
Hmm..ongeveer 180-190 denk ik. Zowel in m'n oude Alfa 33 als in de Volvo S80 van m'n vader. Moet zeggen dat het in die laatste een stuk comfortabeler is om die snelheid te halen.
Over het algemeen houd ik mij aardig aan de snelheid overigens. Maar zo eens in de 2 maanden is het gewoon leuk om om 2 uur 's nachts op een lege snelweg het gaspedaal een stukje naar beneden te duwen. |
Citaat:
|
185. Zelf gereden.. :)
|
Meer dan 40 zal ik toch niet halen met de fiets?
|
Citaat:
En hoe hard denk je dat ze bij de Tour de France rijden? 40? :) |
Op mun toekomstige motor (Aprilia RS250 '97) heb ik vorige week 180 gereden... ben m nu aan het spuiten (grotendeels zelf)
|
Citaat:
|
ik hoop dat je binnenkort een mooie envelop krijgt van de politie.
Van dat "stoer" hard rijden krijg je alleen maar ongelukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
+/- 60 op mn scooter
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik wel eens 30 gefietst. Wauw, wat ging dat hard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met de fiets van het viaduct af en goed hard meetrappen......
weet nie precies hoe hard dat ging kheb vrijdag mn eerste rijles, ff kijke hoe hard die lesautos kunnen :) |
50-55 (gokje ) op de fiets. Had geen snelheidsmeter, maar het zal zo rond die snelheid geweest zijn.
|
75 op me scooter :D , moet nog ff wachten op mn ZXR 400 , die haalt 210 :)
|
276 km/h In een Porsche 911 Turbo! Met m'n vader, die heeft er een gehad, hij kan harder maar het verkeer liet het niet toe...
|
Rond de 200 in een brakke Opel Kadett die dan gaat trillen van alle kanten. :D
|
Citaat:
|
Ik rijd nooit zelf, geen zin in ;)
|
Ik heb zelf een keertje 180 gereden in Duitsland (en ja, daar mocht het!!) in een volle auto, terug van vakantie. En, ff denken, dat was een Citroën Xantia Break.
Sinds kort heb ik een eigen autootje, maar die kan niet harder dan 150 :) |
65-70 op de brommer, met meewind wil ie misschien nog wel wat harder...
|
150 in mijn oude Fiasco Pinda, bergafwaarts en wind mee :o
|
45 km/h :p
|
Citaat:
|
5 km/h toen ik de auto een keer mocht inparkeren
ohja was een ford orion |
179km/h met de fiets volgens mijn snelheidsmetertje :D
|
Zelf haal ik op de fiets misschien 35 km/h.
Mijn vader heeft een keer in zijn geleaste Opel Astra Stationwagon gepiekt op 165 km/h, de topsnelheid (ja, het is inderdaad een diesel:o, om precies te zijn een 1.7 DTI uit 2000). Een leeg stuk snelweg nodigt 's avonds laat nogal uit 'm flink op z'n staart te trappen:D. |
Uhm wat ik zelf maximaal gehaald heb is geloof ik ongeveer 180... In Duitsland, want met rijden ben ik erg braaf :)
|
ik weet wel mijn hoogste download snelheid =P teld dat ook? :P
1200 KB/s |
OMG, is dit een pats-topic? :o
|
80 op de rotterdams weg :D
|
als we fietsen mee gaan rekenen kom ik op 55-60
|
Citaat:
Aangezien ik nooit auto heb gereden houd ik m'n topsnelheid op de ski's maar aan: 80 a 90 km/u. |
Citaat:
|
Eigen auto : 171 km per uur... Om 1 u snachts op lege droge snelweg met wind mee met mijn oude Fiat Uno! ;)
(ik weet niet hoeveel onderdelen ik ben verloren ;)) Ski's: 87 km per uur (gemeten met radar) Fiets: +/- 60 km per uur met storm mee. (windkracht 10) Scooter: 55 km per uur, merwede brug af met wind mee ;) |
290 km/h in een Porsche 911 Turbo (kan 315)
Optrekken van 0-100 in 5 seconden is wel erg hard trouwens. Wel fantastisch trouwens, als je merkt wat voor tractie zo'n sportwagen heeft. :cool: [SIZE=0000,1]Zo heb ik ook ff gepatst... Mijn eigen wagen haalt maar net de 140 dus tja.[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Ik rij niet. Ik fiets alleen, maar als ik haast én wind mee heb, kan ik wel een goede snelheid behalen. Geen idee welke. :D |
Citaat:
Dat mensen die zo rijden zichzelf kapot rijden vind ik niet erg, maar dat ze andere mensen erin betrekken wel.. |
Citaat:
Mensen die echt zo een hoge snelheid halen vind ik roekeloos. Punt. |
...welk topic volgt: wat is de hoogste boete die je ooit is opgelegd?
ik houd me altijd netjes aan de snelheid |
Citaat:
|
Citaat:
Als je met 160 door de spits gaat scheuren ben je inderdaad niet goed bij je hoofd. |
Zelf iets over de 160 .. auto gaat niet harder. Was rond 5 uur 's ochtends in Duitsland op weg naar Denemarken. Het enige linke was eigenlijk de mist, maar de snelweg was toch leeg..
Bij mijn pa in de auto boven de 200 .. was ook op doorreis in Duitsland met vakantie richting Oostenrijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |