![]() |
hoe zou je je kind NOOIT noemen?
zie onderwerp...
|
Adolf
.. Bin .. Frank |
Citaat:
|
Ik zou mijn kind nooit vernoemen naar een bekend persoon. Laatst hoorde ik op de radio dat in Amerika veel mensen hun kind Shakira of Ashanti noemen. Walgelijk.
|
Jan-Peter
|
Paul, vreselijke naam
|
Woops. :o
Uhm.. iig niet naar mezelf.. :S En ook niet van die bekakte dingen als Marie- Louise ed. En denk ook geen typisch nederlandse namen.. :o Of standaardnamen, Kelly ed komt zòvaak voor.. :\ |
Luc
Lesley, Wesley, Ronny, Purdey, Rebecca, Frank, Wim, An, Sylvie, Katrien, Caroline, Lindsay, Charity, Charlotte, Fanny, Conny, Koen, Bruno, Vivianne, Zulma, Jeannine, Gerarda, Benoni, Shania, Gaultier, Dimitri, Jeoffrey enzovoort.you've got my point. |
euh.. namen langer dan 8 tekens?
|
al die vreselijke heel aparte namen.. of namen zoals IEDEREEN hun knd al noemt.. gewoon een leuke niet te vreemde naam
|
angel
|
Bij nader inzien ook nog:
Sonja Gerda Wivien Linda Geraldine Presley Timothy Gino Manuelo Rita Karel Ronny Yvonne Yvette Adolf Adelheid Machteld Veroniek |
of Pommelien
|
hoe ik mijn kinderen niet zou noemen:
vanessa misha wesley lesley rebecca trifena (echt waar, der zijn mensen die zo noemen!!) |
Citaat:
|
Citaat:
de wereld is een wrede plaats :( |
Klaas..
|
Sinterklaas
|
Dirk
Jan Heinz Heinrich Ulli Frank Sam En nog vééél meer. |
klaas,arnoud,remko,peter,esther,denise,sara,jolien,marjolein
|
Er zijn maar weinig namen die ik wel leuk.
|
teun
|
Adolf
Bin Willemijn Jan-Peter Harry Splinter (jaja in ons dorp heet iemand zo:D) Jozef Nathaniel Sharon |
ward
henk edward jesse dirk baltasar theobalt reinvis klara naniwo dinosaurus hendrik jan fatima wessel IK ZAG KOEN NOG IN DE SUPER! |
Citaat:
maar ontopic: eigenlijk alle namen die hier al gezegd zijn... bah :) |
colin
jeffrey patricia kelly daisy wesley priscilla anita Enz... Btw. ik vind sowieso niet veel namen leuk.. |
Citaat:
Maarre: Jantje Pietje Klaasje Henkie Henk-Jan Pieter-Klaas Jan-Peter Paul (klinkt gewoon raar) Jean-Paul Jean (als je in NL woont) Pierre (als je in NL woont) Cor Kees Loek en Trijntje Befke Maria Tiny Karima Eeltje Ramona Jannie Robertina Cornelia enz |
ow en Willem en Zacharias
|
Frederiques
Jean Paul Sjef En JouW Naam |
Citaat:
Jouw naam bedoel je? (ja ik ben in een mierenn**kerbui, so what? :d) |
Geen enkele Nederlandse naam in ieder geval...
ehhhh ALS ik ooit een kind zou krijgen natuurlijk ;) |
Citaat:
Gewijzigd StadGenootjuh |
Citaat:
Ken ik jou? :o |
Kimberly
Joyce Rebecca Marina Stephanie Marino Ricardo Joshua Wesly Corinne Heidi Fatima Fatma Gadiza mohammed ali hassan etc etc |
in elk geval GEEN Maarten, wat een waanzinnig walgelijke naam is dat! (n)
|
Geen saaie namen, geen akelig algemene namen, geen Engelse namen (walgelijk vind ik dat, we wonen toch in Nederland), geen Tiffany en van die andere idiote half-buitenlandse namen... :p
|
Citaat:
Alleen 'Sjaak' als afkorting is dan weer een beetje jammer! |
Citaat:
*zing* Teenage mutant ninja turtles! Mán wat een dope naam! |
Bier
|
Danny
Kevin Michael/Mike/Maikel/Maik Ricardo Joey Joeri Dave Nick Dylan Marinus ... Alle ordinaire, asociale, kamper, noem maar op name. |
Citaat:
|
als k die ammel op moet gaan noemen :rolleyes: :D
|
Citaat:
wat ik geen mooie namen vind...ehm..nou ja teveel om op te noemen. Trouwens ook erg als je een tweeling niet passende namen geeft, zoals marie-louise en bob :S |
Citaat:
|
Roderick Jan Piet Hein
|
Johnny
Sonny Ronny Lonny Wesley Davey Jeffrey Kimberley Jenny Sandy Billy Dimitri Giovanni En andere namen die bij die soort horen... En verder gewone Nederlandse namen: Leonie Teun Mariska Gewoon omdat IK geen een persoon met die naam ken die leuk is. Maar goed, d'r zullen vast wel wat toffe Leonies, Teuns en Mariska's in Nederland rondlopen... Wie kent ze...? |
tooske :D
|
max.
zo noem je je kind toch niet ? dan kunnen ze je beter gelijk comissaris rex noemen. |
Citaat:
|
Rikke-tikke-tama-nosie-harry-barry-bukse-barry-pim-po
Sorry, hier hoort wel even een uitleg bij...... De naam komt uit een heel zielig verhaaltje en het moraal van dat verhaal is, dat je je kind nooit als bocvenstaande moet noemen, omdat er dan in noodsituaties veel mis kan gaan... Nouja, lekker vaag dus, sorry voor mijn onnozele (hoe schrijf je dat??) reply |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |