![]() |
Stel je mag wat kapot gooien..
wat zou het worden?
In Praag is een winkel met kristal-dingen.. :eek: paradijs! ik moest daar gewoon weg want ik had zin om tegen zo'n kast te schoppen zodat al die vazen en beeldjes keihard kapot zouden vallen.. :D |
m'n wekker.
|
haha, wat ik echt graag wil doen is na sluitingstijd van een supermarkt alles uit de rekken te gooien vooral op de wijn afdeling je arm in het rek steken en lopen pats boem knal al die flessen kapot op de grond :D
|
Citaat:
|
ik zou alle leraren wel uit willen moorden! ;) :D
|
Citaat:
|
Het Punica Super Schluck flesje.
|
m'n broer
|
mijn computer, stomme kut ding :P al was het alleen maar om tekijken hoe dat zou gaan :P Heb mijn wekker al es door de gang gegooid! (y) da was een lekker opluchting :D
|
de haren van die kutaanbidsters van mijn shoe uittrekken
|
Citaat:
|
De zoon van mn vriend, op de hoop dat het weer allemaal normaal wordt in zn koppie
|
Ehh...niks. Dingen kapot gooien vind ik zonde.
|
Als ik iets kapot zou willen gooien dan zou ik het wel doen ;). Niets dus. :p
|
Sommige mensen van school of de wijk :D
|
in de Xenos ofzo, alle glazen dingen omvergooien :p
|
Het Empire-statebuilding lijkt me wel grappig.
|
Neuh, niet zo een behoefte aan.
|
Ik kom nu ff niet op iets... :(
|
M'n laptop. :mad:
|
Onze megaboekenkast :cool:
|
wekker
alle Jim-posters |
Citaat:
Maar ik zou het af en toe ook wel eens willen, lekker die glazen omgooien, ipv netjes recht zetten! |
Straffeloos? Wat denk je?
|
Ik zou m'n pc wel uit het raam willen knikkeren
|
- het idols logo
|
het eerste het beste breekbare
liefst nog mijn gsm die suckt wel heel hard valt altijd maar uit als ze bellen word er zot van!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
ehm.. dat word dan toch maar een volle amerikaanse ijskast ofzo:P..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz.. mag het meer als 1iets zijn...?
mijn broertje staat bovenaan de lijst mogelijke dingen waarmee ik zou gaan gooien (en dan volgen: mijn computer, mijn gsm, mijn wiskunde leraar en mentor, mijn wiskunde boek, mijn wekker, en zo nog een boel...) |
Ramen bij het politiebureau of zo een politiescootertje :D
|
Citaat:
;) 't is dat ik niet met mensen gooi...maar Jim zou anders in aanmerking komen. ;) :p Citaat:
Ik heb wel eens *wat* omgegooit...jij niet? :D ;) (Ik ben btw lang niet zo erg als degene die afdelingsleidster is van glas. :D) |
Maakt niet uit wat, als het maar scherven oplevert...
Ik kan wel wat geluk gebruiken :) |
Citaat:
|
alle Jim avatars en andere Jim zooi
|
Een doodnormaal glas. Of een spiegel. :D
|
Mn mobiel, waarom? Bijna altijd binnen handbereik en komt lekker hard aan. Nadeel is dat ie te duur is om mee te gooien.
|
Citaat:
K werk trouwens in Rdaal, die valt qua grootte wel mee... (misschien ligt t daar aan)In sommige filialen staan die glazen zo eng int midden, net als bij de Blokker! Maarre, gooien met mn broertje is ook wel leuk...Kapot hoeft ie niet...Onherstelbaar vernield...Mwai... ;) |
Een breedbeeld tv uit het raam flikkeren lijkt me wel wat...
Of bepaalde mensen uit hetzelfde raam flikkeren... Of een fiets.... Of een groot aquarium inslaan met een knuppel.... Of.. Of... (y) |
ik werk bij Blokker, weet je hoeveel dingen je daar kapot kan gooien? Bijna alles :), daar zou ik het liefste heen gaan. Anders zou ik een tv van flat willen gooien.
|
Citaat:
|
Citaat:
En we hebben iemand werken die 'slim' is, die gooide dus van dat schelpenzand over de olijfolie heen...Dat plakt dus pas..En ranzig, en stinken! En die klanten boos... *zucht*...Mja... Tis wel eng met die glazen int midden, maar ja, kan je er iig niemand op aan kijken als er iets kapot valt! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou wel es naar zo'n heel chique warenhuis willen en daar alles aan diggelen willen smijten :D Harrods, LaFayette... :cool:
doe Jim er ook nog maar bij, dies zo (n) |
*wat veel IDOLS geleuter hier* :eek:
Ik zou wel eens een mooie antieke chinese vaas aan stront willen trappen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |