![]() |
Hoe zou je je kind WEL noemen?
Hej allen, naar aanleiding van een ander topic: hoe zou je, als je twee kinderen had, een zoon en een dochtertje, je kinderen noemen?
Ik het meisje Michelle en de jongen Luka. En wee degene die meer dan twee namen noemt.... :D Have fun. (eerste eigen topic op DK... jeuj) |
dochter -- uuuuuh mila
jongen -- phoe geen idee |
Citaat:
Hm, nou ja, voor mij: eh.. .. . Tsja. :confused: Weet je wat, ik laat het mijn vriendin gewoon bepalen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, heb zoveel mooie namen gezien, en aangezien ik niet van plan ben om binnenkort zwanger te worden, kies/verzin ik later wel.. |
Jongen - Tuig
Meisje - Kleine Stoephoer "Hey!!! Tuig/Kleine Stoephoer ETEN!!!!!!" |
Citaat:
|
Leuwk...wel moeilijke vraag als ik niet meer dan 2 namen mag noemen...mja...
jongen: Thomas meisje: Meral |
jongen) Leroy
meisje) Shirley |
Meisje: Isis, Sophie
Jongen: Nathan |
volgens mij krijgen mijn kinderen allemaal engelse namen... :confused:
jongen: Dan, Connor meiske : Rhiannon, Amber |
Dit is al zo vaak voorbij gekomen :(
|
Jongen: Daaf, Raf of Mats (Steff is ook wel gaaf, met twee keer de F dus)
Meisje: Maud, Tess of Zomer |
Citaat:
Maar zeg nou zelf, Zomer? :confused: |
ik wil geen kinderen...
maar goed mocht ik van gedachten veranderen... Jongen: Daniël Meisje: Charlie |
Citaat:
|
Meisje: Amy, Jessie
Jongen: Yan (uitspraak: ie-jun), Jessie ja...... Jessie kan voor jongen & meisje ^_^ |
Ehm..
Jongetje: Ewan, Darren Meisje: Raven |
Citaat:
Darren & Raven vind ik ook heel mooi !! **Raven, uit t verhaal: The Mistst Of Avalon** |
jongen -> Thomas of Joshua of Chris
meisje -> Nevaeh of Isabella of Naomi of Sarisha (ja ik noem er lekker toch meerdere, want ik kan niet kiezen :p) |
Meisje -> Gwen
mja, ik heb geen idee waarom... het klinkt gewoon geweldig... ik heb nu ook zo m'n gerbil genoemt misschien dat ik hem over een jaar wel verschrikkelijk vind :) |
meisje : melinda, daisy, melissa, noa
jongen: niels, steven, steve |
Citaat:
|
Citaat:
mja.. ik zou mijn kind geen Jessie / Jessy noemen.. lijkt t alsnog alsof ik het naar mezelf heb vernoemd (heet geen Jessy maar mn nick is al heel erg lang zo) ik zou denk ik uhmz... voor een jongen: Danny en voor een meisje: Cheyenne mja.. dat zijn iig namen die ik (nu) wel mooi vind..dr zijn er nog wel meer die evt in aanmerking komen majah.. |
Case, een echte Engelse naam :D
|
Citaat:
|
Fons, vernoemd naar mezelf, mn vader, mn opa, mn overgrootvader en weet ik veel wie allemaal nog meer
|
Rens en Anne. ;)
|
tibo
tristan beau damiano emilio joëlle noël vooral meer de zuiderse namen maar noël vind ik zooo mooi |
Wat ik mooie namen vind:
*Meisjes: Julia Amber Esmee Sophie Jasmijn *Jongens: Casper Cas Thijn Daan |
ehm...
meisje: Sayhra jongen: geen idee Ik wil wel aparte namen, het komt ook zo onorigineel over wanneer er 3 andere kinderen met dezelfde naam in de klas van mijn kindertjes zitten. :( |
Jongen:
Lucas Rens Tomas Meisje: Femke Jasmijn Fleur |
Citaat:
Lucas en Emma |
jongen
-majesty -bart-jan -bertrand -jean-luc meisje -princes -annebelle -isabelle -carmen -josephine |
jongen: diederik, mattias, robbe, maarten
meisje: lena, Lotte, Marte |
jongens:
Olivier-Henrik Bent-Jonas Lars meisjes: Merlin Emma-Amber Anne-Floor Isabel Ben er nog niet helemaal uit :) |
voor een meisje:
Roos Noah Lilly voor een jongen: Josh(ua) Tristan Daan |
nou jongen: Daniel, jamie,
meisje: saskia, sophie, emma |
Citaat:
Ik verklap lekker niet hoe mijn (eventuele) kinderen gaan heten, jullie zien wel een virtueel geboortekaartje verschijnen tegen die tijd. ;) :p :) |
Citaat:
|
Ik kijk naar de top tien van de tien jaren ervoor, en die namen kies ik dan NIET.
Wat is er mis met gewoon Jan of Piet of Marie? |
Citaat:
Mijn vriend en ik willen wel aparte namen, maar geen namen dat iedereen zegt 'huh?', 'wat?', 'hoe schrijf je dat?', 'wil je het even spellen?' enz. en dat het kind pas als zestienjarige zijn/haar eigen naam kan schrijven ed. |
Meisje:
Jasmijn Marinthe Annebelle Jongen: Fabian Lucas Tijmen |
Meisje:
Noa Laura Anna Beau Jongen: Rens Daan Thijn |
jongen: elwin, brandon, arjan
meisje: naomi, fleur, phoebe en anders kijk ik gewoon in een namen boekje of vernoem ik hem. Lars is ook erg mooi! maar jah ik ben al tante van een lars beetje niet leuk (vind ik ) om mijn kind dan ook zo te noemen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wahaha ben mn naam al minsten 3 x tegen gekomen :D
ehm... voor'n meisje Fenna ofzo... en voor'n jongen Jeroen hmmm beetje vaag beetje kutnamen ook maja whatever. |
meisje: Amarillys, Lena, Belle
jongen: Lucas, Benjamin, Lars mooi :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |