![]() |
Domme ouders
wij kregen april vorig jaar kabel i-net en dus een nieuwe pc we hadden een P1 120mhz dus we kregen een nieuwe nou dus ik dacht eidelijk kingpin spelen had voor €50 euro twilight cd's in kocht toen kwam ik thuis en weer je wat ze zijden??neej
Hier worden geen spelletjes opgespeeld je mag dingen downloaden en chatten maar geen spelletjes dus bij mij breekt de hel los maar ik dacht over een maand dan mag het toch wel dus ik peel nu 8 maanden spelletjes en mijn ouder gingen er ook wel eens bij zitten kijken maar hun vinden niks aan om iemand uit te moorden maar wij zijden ze gister hier worden geen spelletjes op gespeeld :( :( en in die 8 maanden hebben ze daar nooit 1 word over gesproken dan denk ik ook ben ik dom of zijn hun dom --> wie geeft mij gelijk ( ik word op dit forum gahaat dus ik zal wel weinig stemmen krijgen) wie geeft mijn ouders gelijk? het systeem is voor zover ik weet P4 1.5 gHz 256 ram 64 MB videokaart dvd player brander ( om spelletjes te branden) 17 inch beeldscherm dat is het zo'n beetjuh volgens mij is niemand op het forum die geen spelletjes mag spelen op de pc daar zij pc 's toch voor bedoelt........ |
Heb je gevraagd waarom? :\
|
OMG
Als je ouders dom zijn, zal jij er wel iets van meegekregen hebben... weinig met lange ij... :eek: |
ik vind je verhaal onduidelijk en niet echt makkelijk leesbaar
|
Citaat:
en dan heb ik nog wat fouten laten zitten.... |
Misschien moet je de redevoering van Socrates ofzo eens wat beter lezen om je redenaarskunsten op te krikken.
Verder is dit natuurlijk uitermate dom van je (ouders). |
koop je je eigen pc, kan je op doen wat je wil.
|
Citaat:
gewoon niet( ze hebben dus geen reden) speel die spelletjes maar op die p1 120mhz jah tuurlijk 11 inch beeld scherm 1 mb videokaart 1.2 gb HD hoe wil je daar nou een normaal speletje op spelen |
Citaat:
|
Citaat:
Doen je ouders hun zaken ook op de PC? Dan is het niet vreemd dat je er geen games op mag spelen. Doen ze dat niet? Dan onthouden ze jou toch wel wat leuks lijkt me... Praat erover. |
Citaat:
|
Praat nou toch eens..
|
Citaat:
spaar voor mijn rijbewijs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap er geen knuppel van :confused:
|
Citaat:
|
Ik ben trots op je
|
Citaat:
|
Waarom zou je daar in godsnaam geen spelletjes op mogen spelen als je andere dingen wel gewoon mag doen? :confused: :rolleyes: Ik geef jou gelijk, maar je moet gewoon vragen aan je ouders waarom je dat niet mag.
|
waar is een computer nog meer voor behalve chatten en games? ;) maareh ze zullen wel in de Libelle hebben gelezen dat gamen het studeren van kinderen beïnvloed (of zoiets onzinnigs) maar daar komen ze wel overheen.
|
Waarom staan die specs erbij? :D
|
Citaat:
|
je mag dus geen spelletjes spelen op de computer? Waarom zet je dat niet gewoon neer ipv een verhaal waar niks van te begrijpen is?
En ik geef jouw ouders gelijk, als je ziet hoe snel die hersencellen afsterven van computerspelletjes.... |
daar is zo'n ding toch voor of licht het aan mij??
|
Citaat:
dat heb je mooi gezegt:) |
Citaat:
|
ik geef ze groot gelijk.. een pc is niet om spelletjes op te spelen.
daarvoor hebben ze spelcomputers uitgevonden. als je nu dat systeem verkoopt en je koopt een spelcomputer hou je nog geld over ook... |
Citaat:
|
Ik snap wel dat je het vervelend vindt, maar het is wel hun geld dus ook hun computer. Dat ze niet snappen dat jij graag spelletjes speelt en dat die oude computer dan niet voor geschikt is, dat is heel jammer. Je zou kunnen gaan praten met je ouders of je er gewoon bij neerleggen dat het hun geld is dus ook hun regels.
|
Sja, zoveel kun je er niet aan doen. Het probleem is altijd nog dat ouders denken dat spelletjes spelen slecht is voor kinderen of dat computers kapot gaan wanneer je er spelletjes op speelt ofzo.
|
mijn vader denkt dat de computer eerder kapot gaat bij het downloaden van liedjes, ivm virussen
|
Zeker SGP'ers :rolleyes:
|
Misschien wilden ze niet je hun computer volstopt met nutteloze dingen.
Maar je speelt toch gewoon spelletjes dus waarom zit je zo te zeiken :D |
het probleem is dat veel ouders nog denken dat je van computerspelletjes vierkante ogen krijgt.
Probeer ze er op een verstandige manier van te overtuigen dat dit bij jou niet het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
gewone TV ook niet :p |
Bel de kindertelefoon.
|
bedreig ze
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ja ja ja
maar al wij een spel pc spelen hebben we geen internet of msn meer of kan dat op de psx2 |
Citaat:
wat de meeste mensen hebben? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat die nog t meest voorkomt ja :p Die zijn ook niet vierkant, wel vierhoekig, maar dat is een breedbeeld-TV ook :D |
Citaat:
|
Citaat:
dit bericht was voor de verandering wél te begrijpen :) |
Citaat:
Is in geen van beide gevallen vierkant. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |