![]() |
Wordt je nooit gek van dat geel?
Dit hele godvergeten forum is geel hangt het je strot niet uit? Dit is vooral gericht aan de die hard verslaafden.
|
wat voor kleur zou je dan wel bevallen?
kheb dr geen last van |
ik vind het wel rustig.
|
ik zou graag een nieuwe kleur zien :)
of misschien dat je uit verschillende patronen kunt kiezen :) |
Citaat:
|
Ja .. witte text op een blauwe achtergrond..
is heel ontspannend voor je ogen .. daarom hadden (helaas niet meer ) veel ontwikkel omgevingen C++ , Turbo pascal dit als standaard instelling !!! |
Citaat:
http://home.wanadoo.nl/tsd-mas/dump/chill.gif |
Ik word wel gek van mensen die de regels der spelling niet kennen.
|
het zou leuk zijn als de verschillende onderwerpen een eigen kleur zouden krijgen:
flora en fauna bijv. groen, uitgaansleven paars, sport weer blauw of wat voor kleuren dan ook. ook zou het leuk zijn als je lettertypen ofzo kon instellen.... :D en meer smileys! zoals de jamai smiley die ik bij idols forum ben tegengekomen |
is het forum eigenlijk altijd al geel geweest?
|
Citaat:
http://web.archive.org/web/19990209....com/klaagmuur/ |
Citaat:
|
Aanschouw de symptomen van het forumjunkie-syndroom:
http://home.wanadoo.nl/tsd-mas/dump/forumjunkie.jpg |
zo hee da's geel! :) [COLOR=purple] ze moeten de forum paars doen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooooooooh ze zijn ook nooit tevreden.........wat voor kleur dan?
grijs? het frame van internet is al grijs geel? nee dat vonden jullie irritant paars? ook niet goed roze? niet leuk voor de jongens blauw? nee want.........zal ook wel weer niet goed zijn :( mensen, wat voor kleur willen jullie dan ipv geel?????? |
ja ik wordt er gek van
zacht bordeaux rood is wel mooi voor de afwisseling |
ik vind het wel een rustgevende kleur (y)
|
Citaat:
niet echt geel dus... |
Nope, nooit last van... :)
|
Hier is laatst nog een topic op Feedback over geweest. Men wilde dat je telkens wanneer je inlogt een random kleur krijgt. Maw je krijgt dus telkens een andere kleur. Mij lijkt dat redelijk onrustig waardoor het niet echt fijn is.
Voor een tijdje een andere kleur lijkt wel eens goed om te proberen. (y) |
Eigenlijk niet..
|
van mij mag ie eigk ook wel n ander kleurtje... blauw ofzo (y)
|
Het is natuurlijk altijd beter dan paars.....
Ach, ik vind het wel een aardige kleur, hoor, al moet ik toegeven dat het me af en toe wel een beetje de strot gaat uithangen, als je bijvoorbeeld 2 uur achter elkaar zit te forummen of zo.... |
Zou vel roze dan toch beter zijn geweest
|
hmm
misschien iets met héééél donkerblauw (vervangen door hetgene wat nu het donkere-geel is) en héééél donkerrood (vervangen door hetgene wat nu het licht-geel is) en héééél donkerzwart (vervangen door die lelijke grijze achtergrond) DAT lijkt me wel (y) :D |
Citaat:
Ik vind het juist wel fijn dat het een beetje lichte, vrolijke kleur is eigenlijk..... |
ik vind het erg mooi zo, ben het ook gewend... met 1 april hebben ze het geloof ik ooit rood met groen gedaan, dat was echt een ramp...
|
Ik word er wel gek van af en toe, maar andere kleuren zijn iet echt nodig. nu kun je nog mensen betrappen als je ze uit de verte stiekem achter het forum ziet zitten :confused:
|
Ik vind het wel fijn, vaak is het zo dat ik echt niet heel veel tijd doorbreng op een site alleen al door de kleur en opmaak. Heb ik hier geen last van.
|
nee, het geel moet niet weg
het is zo lekker herkenbaar, zo vertrtouwd :o |
Citaat:
|
ik vind dit wel fijn, lekker rustig..
ik denk dat dit wel de beste kleur is.. ik bedoel, wit is te kaal blauw, tja ik vind het niks te kil, te donker zwart helemaal, dan zou ik hier denk ik niet meer komen paars, ook niks roze, zou ik me ook aan gaan doodergeren rood, tja te rood |
neen
ik houd van geil(zoals we dat 8terhookerz zeggen) euh geel.... |
Ik stoor me er totaal niet aan
|
beter dan rood
|
het stoort me niet maar als ik het zou veranderen zou ik het in een hele lichte pastel kleur doen of dan weer in het heel donker zwart of bordeau
zalmkleur lijkt me wel nice en ruxtig ook |
Nja, ben er wel redelijk aan gewend..
Zou het pas raar vinden als het nu opeens rood oid zou zijn.. :\ |
vind het maar klote. gelukkig zit er ook een helderheidsinstelling op mijn monitor.
|
Tis een keertje op 1 april knalgroen met rood geweest.. Nou scroll dan maar eens snel naar beneden zonder je ogen dicht te doen.. Dan krijg je pas kop-pijn!
Neuh, zo fel is dat geel toch niet? |
Ik had er nooit last van, totdat ik dit bericht las.
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, wie ben ik? ;-) |
Citaat:
|
Geel is :cool: Niet veranderen, het hoort bij s.com!
|
Citaat:
|
Ik erger me hier opzich niet aan...
Maar t zou opzich wel leuk zijn als dr es andere kleuren zouden komen indd, of een random kleur ofzo :) Nouja, t maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit :o |
Ik vind het meer ORANJE hoor :o ;)
Dat geel is in ieder geval beter dan de grijze achtergrond van de concurrent :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |